Oh ja, de ultieme nerddiscussie. 'Mijn rekenprogramma is cooler dan jouw rekenprogramma, hurdurdur!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bob bedoelt het volgens mij ook al 'STATA is veul toffer mannnn!!!11!".
Deze STATIST weet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bob bedoelt het volgens mij ook al 'STATA is veul toffer mannnn!!!11!".
Ik heb nog leren hoofdrekenenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, de ultieme nerddiscussie. 'Mijn rekenprogramma is cooler dan jouw rekenprogramma, hurdurdur!'
Ja, ziet er leuk uit. Heb je veel foto's gemaakt?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Was het ook. 21 graden Alicante Sante Cruz. Leuke wijk met ++trappen.
Haha, mooi.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:09 schreef Monolith het volgende:
http://www.theguardian.co(...)m-car-crash-wreckage
Ironisch.
Bijna 1400. Valencia was top. Fietsen gehuurd.. te lang op terras gezeten en door een publiek met 1,5 milj mensen onze fietsen op tijd terug brengen. En ze had een lekke band. Dat was echt waanzin.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ziet er leuk uit. Heb je veel foto's gemaakt?
Klinkt goed. Behalve die lekke band. Had je geen fietspomp bij je?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bijna 1400. Valencia was top. Fietsen gehuurd.. te lang op terras gezeten en door een publiek met 1,5 milj mensen onze fietsen op tijd terug brengen. En ze had een lekke band. Dat was echt waanzin.
Hadden we geen tijd voor. We moesten tegen het verkeer in fietsen. Zelfs met 1 lekke band.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Klinkt goed. Behalve die lekke band. Had je geen fietspomp bij je?
Jeetje, wat eng.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hadden we geen tijd voor. We moesten tegen het verkeer in fietsen. Zelfs met 1 lekke band.
Dat lag toch al niet in de lijn der verwachting. Door de samenstelling van het personeelsbestand is de stakingsbereidheid op DC's van supermarkten bijzonder laag.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:22 schreef Disana het volgende:
Gelukkig, geen staking met pasen bij de distributiecentra van Jumbo.
Oh? Weet je ook waarom dat is?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat lag toch al niet in de lijn der verwachting. Door de samenstelling van het personeelsbestand is de stakingsbereidheid op DC's van supermarkten bijzonder laag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |