Goed om het een keer van een niet blanke te horenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:33 schreef Beaudelaire het volgende:
Prem, held. Eindelijk de echte waarheid in dit program.
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 19:21:24My heart & prayers go out to all of the victims of the terrible #Brussels tragedy. This madness must be stopped, and I will stop it. reageer retweet
Beargumenteer dat eens danquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:29 schreef Arthur_Spooner het volgende: [..] Dat was binnen de context van de discussie over waarom er zoveel problemen zijn onder Marokkaanse jongeren.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:35 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 19:21:24My heart & prayers go out to all of the victims of the terrible #Brussels tragedy. This madness must be stopped, and I will stop it. reageer retweet
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:35 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 19:21:24My heart & prayers go out to all of the victims of the terrible #Brussels tragedy. This madness must be stopped, and I will stop it. reageer retweet
Had eigenlijk wel wat Mohammedspot tussendoor moeten komenquote:
Moest ik ook aan denken. Symbolisch.quote:
Ben wel benieuwd hoe Trump het terrorisme in Europa gaat stoppenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:35 schreef Mani89 het volgende:
By building a wallquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:37 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe Trump het terrorisme in Europa gaat stoppen
Ja doodsaai. Een beetje over 30 doden praten terwijl we hier geert Wilders hebben.quote:
Consequent is hij sowieso niet:quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:37 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe Trump het terrorisme in Europa gaat stoppen
Prima. Ik doe niet mee aan deze dichtbij mijn bed-showquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hoe is het met jou Sked op deze knotsgekke dinsdagavond?
Wat valt er dan ook nog verder kapot te maken aan Arnhem?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Prima. Ik doe niet mee aan deze dichtbij mijn bed-show
Jan Boskamp=RWDM Molenbeek Rotterdammerquote:
Een brug te verquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat valt er dan ook nog verder kapot te maken aan Arnhem?
Heet De Tarzan zo tegenwoordig ?quote:
Inderdaad de evolutietheorie is allang bewezen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:41 schreef Mani89 het volgende:
Waarom wil zo'n jongen nou nog moslim zijn. Gooi dat ranzige boek in de open haard en voeg je bij de verlichting.
1 op 1 ws. wel. Net als wijlen Theo van Gogh.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:42 schreef Djoetma het volgende:
Met Wilders kun je niet echt praten. Niet als je moslim bent iig.
Gewoon terechtquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:42 schreef superniger het volgende:
Toch nog een Wilders bash van de slinkse VARA.
Vraag het Davyquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:43 schreef Mani89 het volgende:
Waarom hebben die terroristen altijd van die smerige inteelthoofden.
Omdat ze vaak het resultaat zijn van een lichte vorm van incestquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:43 schreef Mani89 het volgende:
Ken je Docters van Leeuwen ?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:43 schreef Mani89 het volgende:
Misschien moet je't omdraaien, misschien is dat wel hun drivequote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:43 schreef Mani89 het volgende:
Dat komt doordat neef-nicht huwelijken gebruikelijk zijn in die cultuur.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:43 schreef Mani89 het volgende:
Daar zijn ze te dope voor.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:43 schreef 2dope het volgende:
[..]
Misschien moet je't omdraaien, misschien is dat wel hun drive
Ha ha haquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:42 schreef superniger het volgende:
Toch nog een Wilders bash van de slinkse VARA.
Ik zag het ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond komt Karskens de boel stangen bij Pauw.
Ik wordt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:46 schreef Breekfast het volgende:
Ik wordt hier zo emotioneel van, boehoe![]()
Dan moet je een schuilpartner zoeken. Ik vraag altijd Ties of Mani, maar dit laten het vaak afweten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:46 schreef Breekfast het volgende:
Na afloop bonnetje inleveren. Geld beuren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:47 schreef vanBoeschoten het volgende:
Die moeilijke blikken van iedereen ook tijdens zo'n gedichtje
Mag bij mij Rolandquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan moet je een schuilpartner zoeken. Ik vraag altijd Ties of Mani, maar dit laten het vaak afweten.
Die terroristen liggen nu helemaal dubbel van het lachen om die wanvertoning net.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:46 schreef Vatta het volgende:
Al die mooie worden lossen zo verdomd weinig op. Een boek schrijven lost niets op.
'Ik wordt.' Daar word ik verdrietig van.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:46 schreef Breekfast het volgende:
Helemaal niets.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:48 schreef richolio het volgende:
Ik snap niet zo goed wat hier grappig aan is.
Kreeg hem niet stijf bij de ouwe hoer.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:45 schreef superniger het volgende:
Wat is dit nou voor een slap geouwehoer?
"Een extra lange uitzending".quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:48 schreef richolio het volgende:
Ik snap niet zo goed wat hier grappig aan is.
Precies en punten scoren bij de tere zieltjes..quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Na afloop bonnetje inleveren. Geld beuren.
Oh, is er iets gebeurd dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
"Een extra lange uitzending".
Je praat in raadselen. Loop je hand in hand ?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan moet je een schuilpartner zoeken. Ik vraag altijd Ties of Mani, maar dit laten het vaak afweten.
Ik ben toch geen kakkerlak?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je praat in raadselen. Loop je hand in hand ?
BOMBARDERENquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:46 schreef Vatta het volgende:
Al die mooie worden lossen zo verdomd weinig op. Een boek schrijven lost niets op.
Juist niet. Het volk wil niet naar hem luisteren blijkbaar.quote:
Jij maakte anders eerder ook een foutje hoor. Dan moet je daar anderen ook niet op gaan afrekenen. "tollerantie" is geen woordquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Ik wordt.' Daar word ik verdrietig van.
Het volk heeft niets te willen tegenwoordig Tong.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist niet. Het volk wil niet naar hem luisteren blijkbaar.
Krijg je dan korting ?quote:
Kon de vraag van voorbij niet verstaan. Prem schreeuwde eroverheen.quote:
Dat was een topshow.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:52 schreef DrDentz het volgende:
Ik moet de 3e helft van VI van gisteren nog wel terugkijken.
Precies. Niks aan de hand verder.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:49 schreef Sylv3se het volgende:
Heel goed Lucky, opbokken met dat hysterisch gedoe.
quote:
Ik hoop het niet. Denk wel eens dat het zomaar live kan gebeuren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:50 schreef Vatta het volgende:
Ben ik de enige die heel stiekem wel eens hoopt dat er een bom af gaat bij zo'n hyperactieve journalist.
Dwddd blijft die kansloze droeftoeter uitnodigen. Schaamt die Matthijs zich niet???quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kon de vraag van voorbij niet verstaan. Prem schreeuwde eroverheen.
Ik tolereer je rake opmerking. Maar reken me er niet op af, qua taal.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:50 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Jij maakte anders eerder ook een foutje hoor. Dan moet je daar anderen ook niet op gaan afrekenen. "tollerantie" is geen woord
Ik heb liever dat er een bommetje afgaat bij The Passion of TROS muziekfeest op het plein.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:50 schreef Vatta het volgende:
Ben ik de enige die heel stiekem wel eens hoopt dat er een bom af gaat bij zo'n hyperactieve journalist.
Jawel hoor. Gaan we straks zien . Als Het Volk Krijgt wat het wil. 40 PVVers in de kamer. Ik pis nu al in m'n broek van het lachen. Ha ha haquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het volk heeft niets te willen tegenwoordig Tong.
vanavond is toch de internetnaam van Gordon ?quote:
Oh ja, moet leuk zijn geweest. Bedankt voor de reminder.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:52 schreef DrDentz het volgende:
Ik moet de 3e helft van VI van gisteren nog wel terugkijken.
Snap wel wat je bedoelde.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hand in hand kameraden.
Tong, even opletten.
Ik was ironisch. Prem was TOPquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:56 schreef NewBalance het volgende:
[..]
Dwddd blijft die kansloze droeftoeter uitnodigen. Schaamt die Matthijs zich niet???
Tong is voor Ajax, zijn hond heette Cruijffie.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hand in hand kameraden.
Tong, even opletten.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tong is voor Ajax, zijn hond heette Cruijffie.
Kutje komt aangedruppeld.quote:
Was in 1972. Ik was 10. Noemde het gekregen hondje van m'n ouders Cruijffie. Dus het is inmiddels een ex-hondje-Cruijffie.quote:
Ik heb het gevoel dat ze komt rapporteren hoe twitter op haar heeft gereageerd...blablablablaquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:53 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ze komt rapporteren hoe twitter op haar heeft gereageerd...blablablabla
En Matthijs zal waarschijnlijk weer iets harder naar huis zijn gefietst..
Is dit een dreigement?quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:02 schreef vincenzo78 het volgende:
Deze vrouw heeft teveel tanden in haar mond
Ik krijg het meest jeuk van die standaardteksten als ''bij elkaar blijven'', ''onze manier van leven'', ''wij zijn meer''.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik begin steeds sneller moe te worden van al die meningen na zo'n aanslag.
Dan moet je DWDD/Pauw/Late night overslaan.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik begin steeds sneller moe te worden van al die meningen na zo'n aanslag.
Ze heeft wel eens interviews gedaan voor het blad VI.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:08 schreef luckass het volgende:
Waar is zij bekend van? Behalve DWDD en een twitteraccountje dan?
quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:08 schreef luckass het volgende:
quote:Fidan Ekiz (Rozenburg, 1976) is een Nederlands journaliste en documentairemaakster.
Ekiz studeerde journalistiek waarna ze aan de slag ging voor het Rotterdams Dagblad[1] Na de inval in Irak in 2003 deed Ekiz verslag vanaf de Turks-Iraakse grens en werd later de opvolger van Jessica Lutz als correspondent namens RTL Nieuws en de kranten van de Geassocieerde Pers Diensten in Istanboel. Hierna verruilde ze haar baan als verslaggever voor een baan als redacteur bij Pauw & Witteman.[1][2] Tijdens de zomerstop van P&W maakte Ekiz in 2010 als ode aan haar Turkse familie[1][3] de vijfdelige documentaire Veerboot naar Holland over vijf Turkse gezinnen die naar Nederland emigreerden. Ze interviewde hiervoor onder meer haar eigen ouders.[2][4]
Ekiz was daarnaast ook te zien in het discussieprogramma Vrouw & Paard en sinds 2012 schuift ze regelmatig aan als tafeldame bij De Wereld Draait Door.[5]
Fidan Ekiz is in 2013 gehuwd met de journalist en publicist Wierd Duk.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Fidan_Ekizquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:08 schreef luckass het volgende:
Nu is het een veredelde Donald Duck heb ik begrepen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze heeft wel eens interviews gedaan voor het blad VI.
Dat was dus nog in de hoogtijdaegen.
Ik ga zo even hartjes stoepkrijten en kaarsjes aansteken op een plein.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik krijg het meest jeuk van die standaardteksten als ''bij elkaar blijven'', ''onze manier van leven'', ''wij zijn meer''.
Ze denkt alleen maar aan cashen. Want meer is het niet...quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
De tering wat een bullshit komt er uit de mond van dat wijf.
Stoepkrijten tegen IS blijft een fantastisch concept.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ga zo even hartjes stoepkrijten en kaarsjes aansteken op een plein.
Of hij praat gewoon Nederlands met zijn kind/thuis. Ga jij je oude moedertje later ook in het Engels interviewen als je een docu voor de BBC mag maken?quote:
Echt. Al die terroristische acties kapen om te verkondigen dat die moslims die nu een keer scheef worden aangekeken de echte slachtoffertjes zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:10 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Ze denkt alleen maar aan cashen. Want meer is het niet...
Bij een spontaan gesprek is dat logisch natuurlijk, ik praat ook Spaans met m'n moeder. Maar dit word gewoon opgenomen? Leek me een betere keuze om het dan in het Nederlands te doen. Vooral als je zegt dat je je niet meer welkom voelt in Nederland.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:11 schreef alors het volgende:
[..]
Of hij praat gewoon Nederlands met zijn kind/thuis. Ga jij je oude moedertje later ook in het Engels interviewen als je een docu voor de BBC mag maken?
Waarom nooit straatmocro's?quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:12 schreef richolio het volgende:
Ik wil weer twee PVV tokkies vs Beschaafde Marokkanen zien (hopelijk weer bij Pauw vanavond)
Vanavond is er een moslim te gast die radicaliseerde. Vervolgens kreeg hij leukemie en op het ziekenhuisbed besloot hij te deradicaliseren.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:12 schreef richolio het volgende:
Ik wil weer twee PVV tokkies vs Beschaafde Marokkanen zien (hopelijk weer bij Pauw vanavond)
Dat klinkt wel interessantquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond is er een moslim te gast die radicaliseerde. Vervolgens kreeg hij leukemie en op het ziekenhuisbed besloot hij te deradicaliseren.
En Sander van Hoorn, ook wel prima meestal.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:14 schreef vincenzo78 het volgende:
Fidan maakt een documentaire over Fidan met fragmenten van Fidan uit de DWDD.
Ik zit niet te kijken maar ik kan me hier wel iets bij voorstellenquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:14 schreef vincenzo78 het volgende:
Fidan maakt een documentaire over Fidan met fragmenten van Fidan uit de DWDD.
Nee gelukkig niet, wij hebben meer Polen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom jij wel eens moslims tegen in Sassenheim?
Je mag van deze Moslim bij DWDD alleen de goede dingen in de wereld laten zien.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:22 schreef opperkleurder het volgende:
New York, Madrid, London, Parijs, Brussel
Maar het meeste gaat nog steeds goed
Heb je meer of minder Polen?quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, wij hebben meer Polen.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit niet te kijken maar ik kan me hier wel iets bij voorstellen
Oke.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Islam hoort hier eigenlijk niet thuis en dat merk je aan alles.
Vind je dat erg?quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens mij is deze man een beetje homo.
Zeg dat niet te hard, anders gooien een paar mensen hem straks van de studio af.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Een homo nu.quote:
Lekker naar een uiteraard totaal objectieve en bepaald geen gekleurde docu kijken van een moslima zonder agenda maar waarbij toevallig wel precies aangekaart wordt wat zij elke keer herhaaltquote:
Bij Polen heb ik het beeld dat ze allemaal bij klusbedrijfjes werken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, wij hebben meer Polen.
Frenk van der Linden met zijn Aboutaleb docu.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:19 schreef Gruisman het volgende:
Vind het sowieso altijd beter als de documentairemaker niet de hele tijd in beeld komt. Nu lijkt het ook meer op 'kijk mij eens de betrokken burger zijn'.
In mijn ogen sprak hij niks goed, maar was gewoon realistisch...quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:20 schreef Sunri5e het volgende:
Wat een irritante Moslims zitten er weer aan tafel
Goedpraat tv dit. Waarom gaan mijn belastingcenten naar zo'n programma?
Ze werken hier in de bollenvelden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Polen heb ik het beeld dat ze allemaal bij klusbedrijfjes werken.
Een ho of een mo ?quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heb ik bij voetbalmodjesquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Polen heb ik het beeld dat ze allemaal bij klusbedrijfjes werken.
Hij vond dat de Islam alleen een marketing (branding) probleem heeft. Voor de rest is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:25 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
In mijn ogen sprak hij niks goed, maar was gewoon realistisch...
The world is ugly en gelukkig is heel van die ellende lange tijd een ver van ons bed show geweest, maar helaas komt hij nu iets dichterbij...
Kom niet aan m'n internetvriendquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:24 schreef superniger het volgende:
[..]
Frenk van der Linden met zijn Aboutaleb docu.
Nee, ze zijn blank. Wat is daar eng aan.quote:
Dit zijn de leukste opmerkingen van tokkies die normaal naar SBS kijken.quote:
Jij vertrouwt alleen de blanke medemens?quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, ze zijn blank. Wat is daar eng aan.
Verlaag je nu niet GGMM na één keer een tegendraadse mening met mij.quote:
Wat is trouwens jouw username op stormfront, want dan ga ik daar graag de discussie met je aan?quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, ze zijn blank. Wat is daar eng aan.
Ja.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij vertrouwt alleen de blanke medemens?
En mensen uit het verre oosten.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Albertoquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit zijn de leukste opmerkingen van tokkies die normaal naar SBS kijken.
Ja ga effe happen op Mani.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:28 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wat is trouwens jouw username op stormfront, want dan ga ik daar graag de discussie met je aan?
Ben_Affleck heet ik daar. Maar ik kom er niet zo heel vaak.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:28 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wat is trouwens jouw username op stormfront, want dan ga ik daar graag de discussie met je aan?
Tenzij Michiel Kerbos Erik van Muiswinkel of Piet Römer.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Smit Takkewijf ?quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik weet niet zo goed of ik die blonde dame leuk vind. Ze lijkt een beetje teveel op de zus van Jantje Smit.
Nee volgens mij heet ze anders maar ik vind dit ook wel goed hoor.quote:
Piet Römer is al vier jaar niet meer.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tenzij Michiel Kerbos Erik van Muiswinkel of Piet Römer.
Je wilde ook weer iets zeggen ?quote:
Het mooiste is een moderne string uit violen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind mode niet zo heel erg interessant.
Prima voor mensen met een maatje meer ja.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:31 schreef Karina het volgende:
Deze jurken gaan eigenlijk nog wel. Alleen houd ik niet van groen.
Ik luister. Namens Hans Anders.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee volgens mij heet ze anders maar ik vind dit ook wel goed hoor.
OEPStwitter:AP twitterde op woensdag 23-03-2016 om 18:53:04(CORRECTS) Turkey's Erdogan says Brussels attacker was caught in June, deported to the Netherlands (not Belgium): https://t.co/BewZPWMe5o reageer retweet
De Arena is er ook al langer dan de Meer. Wat wil je zeggen en niet verzwijgen ?quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Piet Römer is al vier jaar niet meer.
Steurmans in de problemen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:32 schreef opperkleurder het volgende:
OEPStwitter:AP twitterde op woensdag 23-03-2016 om 18:53:04(CORRECTS) Turkey's Erdogan says Brussels attacker was caught in June, deported to the Netherlands (not Belgium): https://t.co/BewZPWMe5o reageer retweet
RUTTE ROT OP!quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:32 schreef opperkleurder het volgende:
Ken ik niet. Zit er een zwoerdje aan ?quote:
Eh.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Arena is er ook al langer dan de Meer. Wat wil je zeggen en niet verzwijgen ?
Dit maken ze later voor confectie maar dan wat minder 'opvallend'.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:32 schreef Gruisman het volgende:
Gaan mensen dit ook echt dragen of is dit alleen voor de leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |