ja echt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:40 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Heel Nederlands kotst die media geile zelf ingenomen idioot toch uit of heb ik dat verkeerd?
Oorlogsverklaring tussen 2 landen, wat anders?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:40 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat is de definitie van oorlog dan volgens jou?
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het zijn aanslagen gepleegd door individuen. Niks oorlog, ook geen guerilla.
Ja en het heeft ook niks met de islam te maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Voor bepaalde groepen komt zoiets nu wel naderbij natuurlijk. Je wilt je niet laten verrassen door diegenen die nu toch al onder het vergrootglas liggen. Ik geloof trouwens niet dat dat hele grote groepen zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:35 schreef Buitendam het volgende:
Die Buma pleit voor administratief vastZetten van mensen. Dat is zonder proces in een cel flikkeren. Verbale aanslag op onze rechtsstaat enkele uren na een explosieve aanslag op Europa.
Dat is dus niet de definitie van oorlogquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oorlogsverklaring tussen 2 landen, wat anders?
Dan bedoel je dus geen razzia's. Dan moet je niet zulke grote uitspraken doenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou, ik bedoel het iets minder extreem. Ze hebben sowieso een lijst met mensen die radicale gedachtes hebben. Bij hen en de families wel naar binnen gaan , natuurlijk, maar niet meteen met geweld binnendringen.
In een land als Nederland met het "geen kansen" argument komen. Typische linkse wereldvreemdheid.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:41 schreef BarryOSeven het volgende:
Volgens een ergerlijke discussie op Radio 1 rond 17 uur wist een sneubek te vertellen dat het komt omdat deze mensen geen kansen krijgen en ze de wanhoop voorbij zijn. We zullen nog meer moeten investeren in deze mensen.
Verder geen woord dat het met islam te maken heeft, het is onze schuld. En de letterlijke citaten:
"Zo zie je maar weer dat er in elk mens een terrorist schuilgaat" en
"We moeten de terrorist in onszelf zoeken"
Deze man mag van mij straks al onder de hakbijl. Wat een goor stuk pluis.
Een schande voor mijn beroepsgroep, elke ingenieur die de politiek ingaat trouwens. .. (nee,Mussert zijn we ook nog niet vergeten )quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik loop alleen even de 3 rode ingenieurs na, pvda was er zo blij mee. Eindelijk een keer bèta's in de top.
Nu komt het.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat is dus niet de definitie van oorlog
komt goed joh.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
wilders pakt weer vijf zetels door deze zooi
Volgens mij heeft het meer met haat naar het westen te maken dan met islam.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja en het heeft ook niks met de islam te maken natuurlijk.
Allemaal schijnveiligheid. We moeten de fout niet bij onszelf leggen en ook niet "meer surveillance"quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:42 schreef berko13 het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien heeft het hier al gestaan, maar wat is het nut om nu aan stations te gaan controleren?
Dit lijkt me een ideale situatie om jezelf in op te blazen, gegarandeerd tientallen doden.![]()
Misschien moet je dat die IS-gekkies eens gaan uitleggen. Die zien dat heel anders.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er is geen oorlog. Waarom snappen zo veel mensen niet wat oorlog is?
dus er is al sinds pak hem beet 1942 geen oorlog meer?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oorlogsverklaring tussen 2 landen, wat anders?
Samsom en Mussert zijn wel aardig vergelijkbaar, jaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
Een schande voor mijn beroepsgroep, elke ingenieur die de politiek ingaat trouwens. .. (nee,Mussert zijn we ook nog niet vergeten )
Je zou eens naar die radio reclames van Trouw moeten luisteren en misschien wat mee moeten doenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:41 schreef BarryOSeven het volgende:
Volgens een ergerlijke discussie op Radio 1 rond 17 uur wist een sneubek te vertellen dat het komt omdat deze mensen geen kansen krijgen en ze de wanhoop voorbij zijn. We zullen nog meer moeten investeren in deze mensen.
Verder geen woord dat het met islam te maken heeft, het is onze schuld. En de letterlijke citaten:
"Zo zie je maar weer dat er in elk mens een terrorist schuilgaat" en
"We moeten de terrorist in onszelf zoeken"
Deze man mag van mij straks al onder de hakbijl. Wat een goor stuk pluis.
Het is ook een wankel punt tussen vrijheid en veiligheid jammer genoeg.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En dat gaat dus niet. Of nou ja, het gaat wel, maar niet door de vrijheid geweld aan te doen. Ik vraag me af of we op een zinnige manier kunnen vastleggen wat mensen voor gedachten hebben, maar zelfs als we dat al kunnen, dan is het op zijn zachtst gezegd dubieus om dan ook familie en bekenden van diegenen aan te pakken. Best vervelend als je als goedbedoelende Turkse slager de sjaak bent omdat je toevallig een idiote neef hebt.
Individuen die in groepsverband opereren, met de mogelijkheid dat ze worden aangestuurd door de organisatie IS. Het is een grijs gebied qua aantal in groepsverband samenwerkende individuen vanaf wanneer je het een guerilla oorlog kan noemen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Want elke groep dat een andere groep mensen haat, pleegt aanslagen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het meer met haat naar het westen te maken dan met islam.
Peter Rquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:44 schreef ForzaMilan het volgende:
Peter R. zegt dat je aanslagen als deze niet binnen 3 dagen kan voorbereiden.
Volgens mij worden die bomgordels aan de lopende band gemaakt. Het enige wat je hoeft te doen is een locatie uit te kiezen binnen Europa en er naar toe te reizen (open grenzen).
Vervolgens slaap je ergens in een hotel en wacht je tot te ochtendspits/avondspits.
Zoiets heeft echt geen weken/maanden/jaren voorbereiding nodig.
Men zal vast Allah akbar roepen, voordat ze zich opblazen. Maar om dat nu islam te noemen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja en het heeft ook niks met de islam te maken natuurlijk.
Wat zeggen die?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je zou eens naar die radio reclames van Trouw moeten luisteren en misschien wat mee moeten doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |