Domme doos is het.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:29 schreef beantherio het volgende:
Hillary Clinton is op CNN alweer aan het oproepen tot "more surveillance".
Dat is allemaal dweilen met de kraan open.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:29 schreef beantherio het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:24 schreef L3gend het volgende:
twitter:inglesi twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 18:16:02Multiple reports of anti-terror raids under way in #Schaerbeek, north-east of central Brussels. reageer retweet
Klopt. Je zou dan toch zeggen dat de mensheid daarvan geleerd zou hebben!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:29 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja maar de katholieken waren 300 jaar geleden ook net zo extreem met hun geloof,
Hilary die achter de illegale invasie stond in Irak met als gevolg een miljoen doden .LOLquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:29 schreef beantherio het volgende:
Nou de kans dat je hier moslimextremisten vindt is erg kleinquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als ze dat in jouw wijk doen is die kans ook 100%. En ik heb geen flauw idee waar je woont.
Eigenlijk heel logisch, niet?quote:
Roept ze toch nog een keer wat verstandigs.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:29 schreef beantherio het volgende:
Maar nu zijn we hartstikke ok toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:29 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja maar de katholieken waren 300 jaar geleden ook net zo extreem met hun geloof,
Dit soort aanslagen zijn pas iets van deze eeuw, Islam is altijd vrij vooruitstrevend en progressief geweest en dat je zie ook wel nog wel terug in kleinere gemeenschappen, het zijn de Conservatieve varianten die in de Saoedische woestijn zijn opgekomen die nu voor dit soort rotzooi zorgen, maar dat gebeurde pas heel langzaam vanaf de 18-19e eeuw, en echt heel langzaam. Nog maar enkele decennia geleden waren deze Moslims voornamelijk verenigd in Politieke groepen, Rechts en Links, en pleegden ze soortgelijke aanslagen, neem ook de nationalisten in Algerije, die in Egypte, Turkije, nu zijn ze opeens radicale Islamieten geworden. Het is dus niet zo zeer Religie of de Islam die het probleem is maar de onderliggende problemen die deze mensen ervaren en die hun extra vatbaar maken voor extreme groepsprocessen zoals in dit geval soms is gebeurd zo zeer in.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.
Als ze als bindende factor hadden dat ze graag een bioscoop bezoeken, dan gaan ze niet streven naar een samenleving waarin iedereen graag een bioscoop bezoekt.
Het zijn wel duidelijk zaken binnen de Islam, die ze aan anderen op willen dringen als de enige waarheid.
3.3. Hij heeft u het Boek met de waarheid nedergezonden, vervullende, hetgeen er aan voorafgaat en Hij zond voordien de Torah en het Evangelie als leiding voor het volk en Hij heeft het Verschil geopenbaard.
Lekker makkelijk hè?
Dit boek is later geschreven dan de bijbel, dus is dit de waarheid.
Laten we dan maar meteen beweren dat er nooit nog een beter boek kan komen.
We hebben het kind met het badwater weggegooid. Nog steeds staan de Gutmenschen in de rij om die "arme moslims" te verdedigen. Totaal de verkeerde reactie. Daarmee gaan we het echt niet redden en zal het zéker in een burgeroorlog uitmonden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:27 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
De Tweede Wereldoorlog heeft ons de das om gedaan. We waren heel druk bezig om elkaar af te slachten en daarna is een groot deel van de landen op het Europese continent zich gaan ontwapenen en heeft het humanisme een sprong gemaakt. Veel voor het goede doel maar we hebben daar veel te veel stappen in gemaakt. Humanisme is goed, maar we schuiven die niet meer opzij, ook al kost het leven van veel van onze burgers. Heel slechte zaak.
Hm, hier wel, vrees ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou de kans dat je hier moslimextremisten vindt is erg klein
Laat me raden... dat is vast onze schuld?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:31 schreef Kissinger89 het volgende:
[..]
Dit soort aanslagen zijn pas iets van deze eeuw, Islam is altijd vrij vooruitstrevend en progressief geweest en dat je zie ook wel nog wel terug in kleinere gemeenschappen, het zijn de Conservatieve varianten die in de Saoedische woestijn zijn opgekomen die nu voor dit soort rotzooi zorgen, maar dat gebeurde pas heel langzaam vanaf de 18-19e eeuw, en echt heel langzaam. Nog maar enkele decennia geleden waren deze Moslims voornamelijk verenigd in Politieke groepen, Rechts en Links, en pleegden ze soortgelijke aanslagen, neem ook de nationalisten in Algerije, die in Egypte, Turkije, nu zijn ze opeens radicale Islamieten geworden. Het is dus niet zo zeer Religie of de Islam die het probleem is maar de onderliggende problemen die deze mensen ervaren en die hun extra vatbaar maken voor extreme groepsprocessen zoals in dit geval soms is gebeurd zo.
ja nu wel maar vroeger was dat toch een heel ander verhaal. toen kon je nog gewoon op de brandstapel terechtkomen als je niet meedeed met het katholieke geloof.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:30 schreef beantherio het volgende:
[..]
Maar nu zijn we hartstikke ok toch?
De kans dat je wapens vindt vrij groot. Ik sluit me aan bij timmm: we zitten in onze prachtige westerse vrije samenleving niet te wachten op acties die iedereen op een hoop vegen, daders en onschuldige omstanders. Laten we alsjeblieft niet zelf gaan doen waar onze tegenstanders op uit zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou de kans dat je hier moslimextremisten vindt is erg klein
Razzia =\= Razzia. Ik heb het meer op home to home onderzoek doen door politie. Niet binnenvallen en iedereen opsluiten en te onderzoeken. Alsnog extreem maar niet heel erg extreem.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, razzia's zijn vrij slecht ja. Omdat er geen onderscheid wordt gemaakt tussen daders, slachtoffers en onschuldige bijstanders. Een Kristalnacht lijkt me niet bepaald wenselijk, ook niet in Molenbeek
Ja en dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:32 schreef superniger het volgende:
Peter R. De Vries en John van den Heuvel nu bij RTL Boulevard.
Leuk feitje: John van den Heuvel is een halve Marokkaan.
Zullen wij van het Westen dan ook maar expres zoveel mogelijk burgers gaan doden?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In een oorlog wel toch?
Wie de bom kaats kan hem terug verwachten
Hoe kan je een huis aan huis onderzoek doen zonder elk huis binnen te vallen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Razzia =\= Razzia. Ik heb het meer op home to home onderzoek doen door politie. Niet binnenvallen en iedereen opsluiten en te onderzoeken. Alsnog extreem maar niet heel erg extreem.
Dat was niet echt chill nee. Sorry daarvoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:32 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja nu wel maar vroeger was dat toch een heel ander verhaal. toen kon je nog gewoon op de brandstapel terechtkomen als je niet meedeed met het katholieke geloof.
Ja tuurlijk. Ik heb ook wapensquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De kans dat je wapens vindt vrij groot. Ik sluit me aan bij timmm: we zitten in onze prachtige westerse vrije samenleving niet te wachten op acties die iedereen op een hoop vegen, daders en onschuldige omstanders. Laten we alsjeblieft niet zelf gaan doen waar onze tegenstanders op uit zijn.
Dat doen we al.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zullen wij van het Westen dan ook maar expres zoveel mogelijk burgers gaan doden?
Aankloppen en niet zomaar binnendringen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe kan je een huis aan huis onderzoek doen zonder elk huis binnen te vallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |