Ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:21 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat dat niet zo is.
Er zijn weinig aanslagen gepleegd op het westen door shia moslims.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:21 schreef marsan het volgende:
[..]
Terrorisme vanuit Iran komt volgens mij niet echt voor in de westerse wereld.
Al het moslimterrorisme komt vanuit de haatbaardjes in saoedie-arabie.
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er zijn weinig aanslagen gepleegd op het westen door shia moslims.
Dan lijkt het me mooie bullshit verder. Hier wordt ook de meest verschrikkelijke dingen gepost die gewoon weggemod worden.quote:
Nou... is dat zo'n verkeerde stelling dan..quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan lijkt het me mooie bullshit verder. Hier wordt ook de meest verschrikkelijke dingen gepost die gewoon weggemod worden.
Lijkt me dan even plausibel te posten dat daarom mensen staan te juichen op marokko.nl als FOK!gebruikers vinden dat alle moslims gedeporteerd moeten worden.
ik ben gewoon geschrokken das alles. ik heb verder niks tegen moslims hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan lijkt het me mooie bullshit verder. Hier wordt ook de meest verschrikkelijke dingen gepost die gewoon weggemod worden.
Lijkt me dan even plausibel te posten dat daarom mensen staan te juichen op marokko.nl als FOK!gebruikers vinden dat alle moslims gedeporteerd moeten worden.
twitter:inglesi twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 18:16:02Multiple reports of anti-terror raids under way in #Schaerbeek, north-east of central Brussels. reageer retweet
Handig dat dat vooraf bekend gemaakt wordt!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:24 schreef L3gend het volgende:
twitter:inglesi twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 18:16:02Multiple reports of anti-terror raids under way in #Schaerbeek, north-east of central Brussels. reageer retweet
niet vanzelf.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:24 schreef YazooW het volgende:
gemiddele man op straat bij NPO1
"het komt dichtbij"
"het houdt niet op"
Is Schaerbeek net zoiets als Molenbeek?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:24 schreef L3gend het volgende:
3x niks inderdaad. Alledrie appeasers van het zuiverste water. Bangeriken, huilebalken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:21 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Dat is dan het gezicht van de EU. Misselijkmakend. Wat moet men met zwakke feministische leiders als Rutte / die PvdA-activist en deze Italiaanse Mogherini. De tijd van sterke mannelijke Europese leiders hebben we al lang achter ons gelaten. We liggen als schapen klaar voor de slacht.
Word tijd dat ze dat nest opruimen. Molenbeek is niet het enige nest hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:24 schreef L3gend het volgende:
Aanpassen aan ons toch. Anders maar wegquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kunnen ze die wijken niet gewoon preventief slopen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:24 schreef L3gend het volgende:
Wat snap jij niet aan "underway" en "reports"?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Handig dat dat vooraf bekend gemaakt wordt!
Als je dat gebruikt om een gemeenschap af te schilderen als extremisten wel ja. Het is namelijk niet zo dat men dan massaal aan het juichen is, net als men niet massaalom razzia's roept.Zijn in beide gevallen een paar extreme gekken en lijkt me niet bepaald relevant daar conclusies uit te trekkenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou... is dat zo'n verkeerde stelling dan..
Half Brussel is net zoiets als Molenbeek.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is Schaerbeek net zoiets als Molenbeek?
Racisme.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:24 schreef L3gend het volgende:
twitter:ArnoudvDoorn twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 17:15:41Tuurlijk. Minuut stilte voor #Brussel in TK. Tijdens de (afgedwongen) min stilte voor #Ankara zat de helft verveeld met z'n mobiel te spelen reageer retweet
Onzin, is al de hele middag bezig vooral in die buurt, media mag er niet over berichten vandaar dat alleen dit soort lui er een beetje over twitteren maar sporadisch dus.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Handig dat dat vooraf bekend gemaakt wordt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |