Zolang het maar tegen autochtonen is he!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:01 schreef Abed het volgende:
[..]
Begin je nu weer over mij? Is niet nodig.
Beetje vertrouwen hebben in de politie mag best.
ja klopt. en drie keer raden waarom.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:55 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Wat een ziek land zijn we aan het worden
Onjuiste veronderstelling.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Zolang het maar tegen autochtonen is he!
Ik kan me sowieso niet voorstellen dat dit niet uiteindelijk zal leiden tot een grootschalig conclict hier in Europa. De spanning wordt telkens groter en dat zal niet ineens weer verdwijnen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:01 schreef MissButterflyy het volgende:
Maar goed. Denk dat er nog vele aanslagen zullen volgen. En over het midden-oosten heb ik geen goed gevoel over de toekomst. Hele generaties mensen groeien op in oorlog en zonder scholing. Nog meer radicalisering.
Ik vind het ook schokkend dat 10 procent van de burgerbevolking van Syrie dood is door de oorlog. En dat de helft op de vlucht is. En dat er nog maar zo weinig wordt bericht over hoe het daar gaat. Want het is een hel daar.
Je ziet het al langzaam richting Turkije trekken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan me sowieso niet voorstellen dat dit niet uiteindelijk zal leiden tot een grootschalig conclict hier in Europa. De spanning wordt telkens groter en dat zal niet ineens weer verdwijnen.
inb4 "onjuiste veronderstelling"quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:02 schreef Infection het volgende:
[..]
Maar als de politie bij een aantal salafisten aan de deur staat ben jij nergens te vinden met je 'mening'.
twitter:SkyNewsBreak twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 17:01:46Update - Chief executive of #Zaventem airport Arnaud Feist says the #Brussels airport will be closed tomorrow following the attacks reageer retweet
Ze hebben een mooie verdeling gemaakt. En de VS heeft wel de stad met de grootste olieproductie in handen wat ik zo uit het artikel haal.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:01 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Als die oorlog om olie draaide dan zouden Amerikaanse bedrijven nu het monopolie moeten hebben op de Iraakse olieproductie en export. Dat hebben ze niet. China wel. Hetzelfde in Libië, de contracten voor olieproductie, export, heropbouw, infrastructuur etc zijn voornamelijk naar Rusland(en China) gegaan, niet naar westerse bedrijven.
maar hoe kan dat dan dat het in belgie zo ernstig mis is?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Holy fuck. Ik las het net op de NY Times.
http://www.nytimes.com/20(...)ns.html?mabReward=A7
Het is een veel misbruikt cliché hier maar deze keer is het gepast: het komt zo wel heel erg dicht bij. Voor iedereen die dacht dat het om incidenten ging in België wat betreft eerdere pogingen tot aanslagen, eerdere aanslagen en acties van politie-agenten en soldaten, bij deze is het wel voor iedereen duidelijk dat er echt iets heel ernstig mis is in België.
Hopen dat ze andere manieren vinden om de wafelexport ongehinderd door te laten gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:03 schreef Frikandelbroodje het volgende:
twitter:SkyNewsBreak twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 17:01:46Update - Chief executive of #Zaventem airport Arnaud Feist says the #Brussels airport will be closed tomorrow following the attacks reageer retweet
Assad did nothing wrong. Leugens zijn dat!!!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:58 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Ja, en Assad bombardeerde de bevolking omdat die bevolking ook wel even een lente revolutie zou regelen.
Helaas was die Assad een beetje taaier dan die andere dictators.
Dan kun je stoppen met je revolutie en je knopen gaan tellen of gewoon stug doorgaan tot Assad vanzelf een keertje stopt.
In België, in Nederland is het gelukkig nog rustig, buiten een handvol ontspoorde jongeren (iets meer dan 100?) die mee zijn gaan spelen met terrroristen in de woestijn valt het gelukkig nog erg mee.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je ziet het al langzaam richting Turkije trekken.
Nee. China is dominant.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze hebben een mooie verdeling gemaakt.
Saddam was in de jaren 90' al uit Erbil verjaagd.quote:En de VS heeft wel de stad met de grootste olieproductie in handen wat ik zo uit het artikel haal.
5% daar is moslim?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:04 schreef matthias24 het volgende:
[..]
maar hoe kan dat dan dat het in belgie zo ernstig mis is?
Terroristen zijn actief vanuit Belgie, dat is duidelijk. Ze hebben vanuit Belgie aanslagen in Frankrijk en nu in Belgie zelf gepleegd. Ze gaan lekker hun gang daar. Dat is er misquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:04 schreef matthias24 het volgende:
[..]
Het debat moet beschermd worden, niet voor 1-2-3 gekrenkte zieltjes.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:00 schreef Abed het volgende:
[..]
Kordaat optreden, risico mijdend en stemmingmakerij voorkomen.
Grote oorzaak is de bestuursstructuur en de politieke zetbazen die profiteerden van wegkijken. Naast een nog veel politiek correctere publieke opinie dan hier in NL.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:04 schreef matthias24 het volgende:
[..]
Lekkere menigte.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Thousands of commuters in front of the #Brussels North Station hoping to get a train home @Ruptly pic.twitter.com/1ZzSLxNGyC
Van de positieve kant, er bestaan inderdaad moslims die wel in staat zijn om genuanceerd te denken: zij veroordelen niet homosexualiteit en leggen niet anderen de verplichting op om in een god of hun god te geloven.quote:
Er gaan berichten dat er nog een terrorist vrij rond zou lopen. Laten we met z'n allen in 1 grote groep gaan staan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Thousands of commuters in front of the #Brussels North Station hoping to get a train home @Ruptly pic.twitter.com/1ZzSLxNGyC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |