Neem vaak een klein beetje speed bij.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:50 schreef McGrath het volgende:
Ik gebruik vaak alcohol als ik wat mee wil maken.
gaat ook een beetje moeilijk als je een ban hebt hèquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik was op vakantie, Ash. Beetje sneu als je dan gaat zitten fokken he
gvd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:51 schreef deadprez het volgende:
je hebt pas echt geleefd nadat je 5 nachten niet geslapen hebt en in een diepe peppsychose zit
Ban?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
gaat ook een beetje moeilijk als je een ban hebt hè
ja gister stond er nog een streep door je naamquote:
droomde je het?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja gister stond er nog een streep door je naam
nee hoorquote:
Niet achter je gezochtquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja word anders vaak een beetje sloom/moe van alcohol.
tussendoor even wat dingen meemakenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:00 schreef Chai het volgende:
Ash is ook een aparte. Die jongen valt altijd binnen met vragen en gaat dan weer weg om topics later weer op de antwoorden terug te komen.
quote:
Bijzondere jongen jaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:00 schreef Chai het volgende:
Ash is ook een aparte. Die jongen valt altijd binnen met vragen en gaat dan weer weg om topics later weer op de antwoorden terug te komen.
Was bug volgens mijquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja gister stond er nog een streep door je naam
die pm's zeker ookquote:
dat is echt zijn m.o. jaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:00 schreef Chai het volgende:
carequote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:03 schreef TARDIS. het volgende:
Er wordt hier trouwens flink niet gecared voor een forum dat 'Klaagbaak' heet.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:04 schreef Toto69 het volgende:
komt allemaal goed jongens !! lekker zuipe!! biertje erbij dp??!
ff fappe!!
Haha tieten!!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:04 schreef Toto69 het volgende:
komt allemaal goed jongens !! lekker zuipe!! biertje erbij dp??!
ff fappe!!
EN waarom is het bij mensen moorden en bij dieren doden? we kunnen gewoon zonder vlees hoor. het is nergens voor nodig., de eerste mensen aten alleen fruit en noten. die waren zelfs lief voor planten en zo. Wij zijn helemaal geen jagers we zijn ziek geworden in onze koppen. EN ieder kind wordt gebrainwashed okm vlees eten als normaal te zien.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:04 schreef Chai het volgende:
niemand hoeft dood te gaan door ouderdom. We kunnen heel ons lichaam met nanobots aanpassen dat veroudering niet eens bestaat. en we kunnen ermee shapeshiften.
tot wij ervoor zorgen dat de bots kunnen functioneren, ipv andersom. Langzaamaan nemen de bots de wereld over.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:04 schreef Chai het volgende:
niemand hoeft dood te gaan door ouderdom. We kunnen heel ons lichaam met nanobots aanpassen dat veroudering niet eens bestaat. en we kunnen ermee shapeshiften.
als je nu heel hard minder minder minder schreeuwd met een roze mutsje op, wordt het vast beter allemaalquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:04 schreef deadprez het volgende:
jongens er is ook al een kerncentrale ontruimd vrij dicht hier in de buurt
ik ben bang
hehehquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je nu heel.hard minderminder minder schreeuqd met een roze mutsje wordt het vast beter allemaal
want zo help je de wereld, mensen uitschelden voor zandaap, dat helpt echt hoor dan wordt je zusje nooit meer verkrachtquote:
niemand cared om istanbul/ankara, aldus heel facebookquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
daar zijn al genoeg explosies, randdebiel
een vriend van mij zit in istanbul, ik care.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
niemand cared om istanbul/ankara, aldus heel facebook
Ik ook, of het nou in istanbul brussel of rio de janeiro is, overal is het even ergquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
een vriend van mij zit in istanbul, ik care.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
een vriend van mij zit in istanbul, ik care.
lekker boeiend, beter komt er een tweede deel van bullyquote:
hou je bek laat me eens blij zijn poepvisquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker boeiend, beter komt er een tweede deel van bully
ok sryquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hou je bek laat me eens blij zijn poepvis
Alsof dp dat ooit heeft gedaan zonder mee te doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:11 schreef Toto69 het volgende:
dp kun je haai worden als je tussen 3 hasj rokers zit
weenie heb geen ervaring met zelf niet meerokenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:11 schreef Toto69 het volgende:
wel dolfijnquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:11 schreef Toto69 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |