Neem vaak een klein beetje speed bij.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:50 schreef McGrath het volgende:
Ik gebruik vaak alcohol als ik wat mee wil maken.
gaat ook een beetje moeilijk als je een ban hebt hèquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik was op vakantie, Ash. Beetje sneu als je dan gaat zitten fokken he
gvd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:51 schreef deadprez het volgende:
je hebt pas echt geleefd nadat je 5 nachten niet geslapen hebt en in een diepe peppsychose zit
Ban?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
gaat ook een beetje moeilijk als je een ban hebt hè
ja gister stond er nog een streep door je naamquote:
droomde je het?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja gister stond er nog een streep door je naam
nee hoorquote:
Niet achter je gezochtquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja word anders vaak een beetje sloom/moe van alcohol.
tussendoor even wat dingen meemakenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:00 schreef Chai het volgende:
Ash is ook een aparte. Die jongen valt altijd binnen met vragen en gaat dan weer weg om topics later weer op de antwoorden terug te komen.
quote:
Bijzondere jongen jaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:00 schreef Chai het volgende:
Ash is ook een aparte. Die jongen valt altijd binnen met vragen en gaat dan weer weg om topics later weer op de antwoorden terug te komen.
Was bug volgens mijquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja gister stond er nog een streep door je naam
die pm's zeker ookquote:
dat is echt zijn m.o. jaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:00 schreef Chai het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |