U heeft een andere nationaliteit?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:07 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ik merk dat de Nederland-mijn-vaderland clan dit topic inmiddels ook heeft gevonden. Tijd voor wat anders.
Gevolgt met een t, je bent niet dom inderdaad.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:08 schreef matthias24 het volgende:
[..]
hahahahahahahallo! ik weet heus wel wat er vandaag gebeurd is hoor. ik heb het nieuw gevolgt over deze bomaanslag in brussel....dus
Peter R de Vriesquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:09 schreef superniger het volgende:
Ben benieuwd welke deskundige ze straks gaan uitnodigen bij RTL Boulevard.
De Europese Unie is de tumor van Europa. Back naar het oude systeem EEG. Dit werkt niet. Teveel verschillen en je kunt een totaal andere cultuur je willetje niet opleggen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik een Europa zonder grenzen een stap in de goede richting. Maar goed, dat is ieder voor zich.
Ik denk dat wie DAAR aan twijfelt, wel HEEL erg naïef is.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Eerst Spanje, toen het VK, vervolgens Frankrijk, nu België....
NL zal ook wel aan de beurt komen
Stoffel, Sjef, Joske, Godelieve, Achiel, Octaaf, Hilaire, Hortense, zoiets.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Welke naam wil je dan geven aan mensen die in belgië geboren en getogen zijn?
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik een Europa zonder grenzen een stap in de goede richting. Maar goed, dat is ieder voor zich.
wat maakt dat nou uit. ik vind zelf dat hekken neerlegen om de nederlandse grenzen te bewaken van dergelijke aliens een goede stap in de richting.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, ik zie dat dus anders.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De Europese Unie is de tumor van Europa. Back naar het oude systeem EEG. Dit werkt niet. Teveel verschillen en je kunt een totaal andere cultuur je willetje niet opleggen.
Verwesterde moslims != moslims welke we het land binnen halen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor reactie? Als je moslim bent kun je kennelijk niets goed doen. Zeg je niks dan is het niet goed, en als je de aanslagen veroordeelt en je medeleven toont is het ook niet goed.
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)lijke_aanslag__.html
Wanneer we een hek bouwen om de islamitische wereldquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:07 schreef matthias24 het volgende:
[..]
wanneer komt hier nou eens een einde aan?
Dat mag.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:11 schreef matthias24 het volgende:
[..]
[..]
wat maakt dat nou uit. ik vind zelf dat hekken neerlegen om de nederlandse grenzen te bewaken van dergelijke aliens een goede stap in de richting.
Ik ook maar mensen verschillen nogal met elkaar en hun bedoelingen wijken ook nogal af....quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stealth jihad is dan ook all about "wolf in schaapskleren" ....quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Verwesterde moslims != moslims welke we het land binnen halen.
Verwesterd... Ze kennen normen en waarden omdat ze hier al generaties wonen.
Lang niet allemaal natuurlijk, want in molenbeek zullen ze er ook al generaties wonen. Maar sommigen snappen het.
If true, de speech.
Wat maakt dat nou uit?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:11 schreef matthias24 het volgende:
[..]
[..]
wat maakt dat nou uit. ik vind zelf dat hekken neerlegen om de nederlandse grenzen te bewaken van dergelijke aliens een goede stap in de richting.
Als hij weer bij Matthijs verschijnt wel natuurlijk. Daar houden ze niet zo van realisme op dat gebied.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:55 schreef Mani89 het volgende:
Zou DWDD-Belg Peter VDM vanavond weer aan tafel zitten om ons te vertellen dat deze terroristen uit wanhoop 30 mensen hebben opgeblazen?
Ik denk dat er in mij ergens ook nog wel wat immigranten bloed te vinden is als je terug gaat richting 1600 moet ik me dan ook maar geen nederlander noemen....quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Islamtische allochtonen, mogelijk met een Belgisch paspoort. Maar hou jezelf maar voor de gek dat dit gewone Belgen zijn en dat we het probleem in onze eigen bevolking moeten zoeken en dit absoluut niks met immigratie te maken heeft. De volgende doden zullen ongetwijfeld snel volgen dankzij dit soort ideaaldenken.
Telegraafartikel slecht gelezen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Verwesterde moslims != moslims welke we het land binnen halen.
Verwesterd... Ze kennen normen en waarden omdat ze hier al generaties wonen.
quote:De gezaghebbende Al-Azhar Universiteit in Cairo komt met een duidelijk statement. „Wij veroordelen deze terroristische aanslagen ten zeerste. Dit doet de tolerante leringen van de Islam geweld aan.”
Het geweld wordt een epidemie genoemt. Al-Azhar roept de internationale gemeenschap op om zich te verenigen.
Matthijs was wel bang op z'n fiets na de aanslagen op Charlie Hebdo. Hij uit zich immers vaak op kritische wijze over de islamquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als hij weer bij Matthijs verschijnt wel natuurlijk. Daar houden ze niet zo van realisme op dat gebied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |