nou maar die moet je er dan uit vissen toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De kans is redelijk groot dat een of meerdere daders in België zijn geboren. Dan haalt het sluiten van de grenzen verdomd weinig uit.
En ook als je de grenzen sluit, komen er nog mensen binnen. Potentiële terroristen kunnen daar net zo goed tussendoor glio
Ach men pleegt ook aanslagen in onbeduidende steden als Toulouse. Het is gewoon een feit dat landen die weigeren mee te doen aan de massa-immigratie uit het Midden-Oosten geen last hebben van deze religieuze ellende.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hongarije is ook geen land om een aanslag te plegen. Als je oplet slaan ze toe bij belangrijke steden etc. Brussel (EU), Parijs etc etc
Oh, dus het feit dat het te laat is om alle aanslagen te voorkomen is genoeg reden om de floodgates maar compleet open te zetten. Wat een logica.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De kans is redelijk groot dat een of meerdere daders in België zijn geboren. Dan haalt het sluiten van de grenzen verdomd weinig uit.
En ook als je de grenzen sluit, komen er nog mensen binnen. Potentiële terroristen kunnen daar net zo goed tussendoor glio
De onschuldigen straffen ja? De schuldigen kunnen immers al lang gestraft worden..quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:52 schreef Infection het volgende:
[..]
En daarom moet er gauw eens iets veranderen aan de Europese wetgeving, zodat deze mensen gestraft kunnen worden. En als men niet uitgezet kan worden, gewoon opsluiten dus. Onze gevangenissen hebben nog genoeg plek las ik gisteren.
Ik weet t maar evengoed... Pas de wet aan. Breng ze anders maar naar IS gebied . Daar passen ze ook prima bij immers ?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat niet lukken; mensenrechten, Europese wetgeving, grondwet enz.
Daarbij zal niet iedereen een dubbele nationaliteit hebben en zelfs al hadden ze dat wel, dan nog moet het land van de 2e nationaliteit wel meewerken aan de terugkeer / opvang van hen.
NEWSFLASH: Er zijn ook landen waar immigranten worden opgevangen en er geen aanslagen zijn gepleegd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:52 schreef Alektorophobia het volgende:
[..]
Ach men pleegt ook aanslagen in onbeduidende steden als Toulouse. Het is gewoon een feit de landen die weigeren mee te doen aan de massa-immigratie uit het Midden-Oosten gewoon geen last hebben van deze religieuze ellende.
Ze vallen voornamelijk belangrijke landen aan; USA, Spanje, Belgie, Turkijke, France etcquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:52 schreef Alektorophobia het volgende:
[..]
Ach men pleegt ook aanslagen in onbeduidende steden als Toulouse. Het is gewoon een feit de landen die weigeren mee te doen aan de massa-immigratie uit het Midden-Oosten gewoon geen last hebben van deze religieuze ellende.
Daarom moeten bepaalde verouderde mensenrechten op de schop.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:52 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Volgens mij was er altijd al een redelijke publieke steun voor het preventief detineren van terugkerende Syriëgangers. Alleen is dat nooit in Den Haag doorgedrongen.
Radicaliserende mensen. Zo onschuldig zijn die niet. En daar wordt op het moment veel te weinig aan gedaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:53 schreef DonJames het volgende:
[..]
De onschuldigen straffen ja? De schuldigen kunnen immers al lang gestraft worden..
Gelieve geen woorden in mijn mond leggen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:53 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Oh, dus het feit dat het te laat is om alle aanslagen te voorkomen is genoeg reden om de floodgates maar compleet open te zetten. Wat een logica.
Alles wat je kunt achterhalen dat hier is. Gewoon wég ermee. Dan gaan die lui hun kinderen mss eens opvoeden tot fatsoenlijke mensen ipv moordenaars.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:51 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik dus he, wie reken je allemaal tot de familie? Oudooms? Achterneven? Waar ligt de grens.
Familie van jihadgangers zijn radicaliserend?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:54 schreef Infection het volgende:
[..]
Radicaliserende mensen. Zo onschuldig zijn die niet.
Vertel eens waarom jij denkt dat de vrouwen van mannelijke terroristen van niks af weet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Familie van terroristen en jihadgangers oppakken? Wait, wut?
Dat gebeurt nu ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:52 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nou maar die moet je er dan uit vissen toch?
Nou, vertel eens, waar zijn die precies schuldig aan?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:54 schreef Infection het volgende:
[..]
Radicaliserende mensen. Zo onschuldig zijn die niet.
ooh oke dus eigenlijk is het mijn schuld en niet van hun omdat ik bang ben. en omdat hun dat leuk vinden en daarom maar ff een aanslag plegen!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:52 schreef DonJames het volgende:
[..]
Waarom sta jij dan te beven van de angst, eigenlijk? Dat is nou precies wat ze willen. Want, hoe erg ook, het zijn "maar" een dozijn échte slachtoffers. Ik bedoel, in het verkeer komen er dagelijks meer om. De angst, de ontwrichting, dát is het echte doel van de terrorist. En jij trapt er keihard in.
17 miljoen potentiële terroristen ja... alleen sommige groepen hebben een verdomd grotere kans om terroristen voort te brengen. Dat immigratie en vluchtelingenstromen hier niks mee te maken hebben is verdomd naïef.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En mensen die hier al wonen worden geen terrorist en zijn niet beinvloedbaar etc. We wonen hier in nederland met 17 miljoen potentiële terroristen.... Het enige dat je kunt doen is opleiden, opvoeden, etc. Wat we nu aan kinderen leren is dat het prima is om groepen buiten te sluiten, heel hard over de ene groep schreeuwen. Dat we kwaad het beste met kwaad kunnen bestrijden en intolerantie met intolerantie.
Tja er zijn heel wat radicaliserende mensen die bij AZCs rare leuzen roepen waar moeten we die naar toe sturen of wat moeten we daar aan doen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:54 schreef Infection het volgende:
[..]
Radicaliserende mensen. Zo onschuldig zijn die niet. En daar wordt op het moment veel te weinig aan gedaan.
Volgens mij had jij er ook mee te maken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:55 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Vertel eens waarom jij denkt dat de vrouwen van mannelijke terroristen van niks af weet.
Integendeel. Het wordt getweet, geretweet, gereretweet en het zal waarschijnlijke uitentreure worden herhaald. Dat binnen de Islamitische wereld diverse gezaghebbende personen en instituten deze aanslagen scherp en duidelijk veroordeeld hebben, daar zie ik eigenlijk nauwelijks iemand aandacht aan besteden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:51 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Zet op Twitter iets negatiefs over de islam en je hebt een wijkagent voor de deur staan, waarna het breed word uitgemeten in de media en Wilders door de halve 2e kamer verantwoordelijk word gehouden. Dit zal wel een stille dood sterven, de media zal dit niet plaatsen want het zorgt voor verdeeldheid.
En vrienden, die terrorist wat vorige week werd opgepakt werd beschermt door familie, vrienden en kennissen. Dan roept die pipo op NOS wel dat de informatie voorziening beter moet, maar de beste info haal je uit de sociale kring van een verdachte. Dan had het geen half jaar geduurd voordat hij opgepakt werd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Familie van terroristen en jihadgangers oppakken? Wait, wut?
Om nog maar te zwijgen van hun familieleden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja er zijn heel wat radicaliserende mensen die bij AZCs rare leuzen roepen waar moeten we die naar toe sturen of wat moeten we daar aan doen?
Maar ook niet onderschat. Abdersalam kon vrolijk rond reizen...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gelieve geen woorden in mijn mond leggen.
Het effect van dichte grenzen moeten simpelweg niet worden overschat.
Hoeveel asielzoekers zijn er al opgeblazen in Europa? Als je het verschil tussen leuzen en bommen niet begrijpt heb je een dikke balk in je kop dude.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Tja er zijn heel wat radicaliserende mensen die bij AZC rare leuzen roepen waar moeten we die naar toe sturen of wat moeten we daar aan doen?
Als je dat kunt bewijzen, prima. Tot die tijd onschuldig, lijkt me.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:55 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Vertel eens waarom jij denkt dat de vrouwen van mannelijke terroristen van niks af weet.
Rare leuzen roepen of twintig mensen opblazen vind ik nog wel twee verschillende dingetjes, maar dat is mijn mening.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja er zijn heel wat radicaliserende mensen die bij AZCs rare leuzen roepen waar moeten we die naar toe sturen of wat moeten we daar aan doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |