ja natuurlijk wel! dat is toch logisch. deze aanslag zou ook nooit gebeurd zijn als de daders niet in belgie mochten komen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb geen moeite met het opsluiten van teruggekeerde Syriegangers. Je bent echter wel heel erg naïef als je denkt dat de genoemde maatregelen echt zoden aan de dijk zetten.
Het is ook niet bepaald een publiek geheim.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:39 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat zei Arnold Karskens vanmorgen al. Gaf regelrecht de schuld aan de politiek.
Ik kan me niet herinneren dat ik als kind ging juichen om iemands dood. Kwestie van goed opgevoed worden. Slecht excuus dus.quote:
Namen doorgeven en ouders doorlichten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
twitter:Carsfield_79 twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 13:55:27Ziek: Amsterdamse scholieren juichen vanwege aanslagen Brusselhttps://t.co/VaQlusuIvG reageer retweet
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:48 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik als kind ging juichen om iemands dood. Kwestie van goed opgevoed worden. Slecht excuus dus.
Dat wel, maar om ze dan maar meteen te deporteren is ook weer zoiets.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dus die kunnen niet nadenken dat zoiets vreselijk is wat er is gebeurd?
ja dat is 1 ding wat zeker is.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:47 schreef Infection het volgende:
[..]
Vandaag waarschijnlijk niet meer, maar in de toekomst sowieso wel.
Juist!quote:
Ik zou ze eerder adolescenten noemen, kinderen klinkt gelijk weer zo zielig.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is ook niet bepaald een publiek geheim.
Hongarije is ook geen land om een aanslag te plegen. Als je oplet slaan ze toe bij belangrijke steden etc. Brussel (EU), Parijs etc etcquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:47 schreef Alektorophobia het volgende:
[..]
Het hek is hermetisch, er loopt bewaking met honden en er staan overal warmtecamera's. En Hongarije neemt ook legaal geen moslims op. En raad is wat..?? geen aanslagen in Hongarije.
Gek he.
Jij werd ws ook niet geleerd door de imam dat mensen die niet geloven minderwaardig zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:48 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik als kind ging juichen om iemands dood. Kwestie van goed opgevoed worden. Slecht excuus dus.
Maar zal wel preventiever werken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb geen moeite met het opsluiten van teruggekeerde Syriegangers. Je bent echter wel heel erg naïef als je denkt dat de genoemde maatregelen echt zoden aan de dijk zetten.
die zien de wereld heel anders dan jij en ik en nee de meeste kinderen hebben nauwelijks een idee (zeker tot 12 jaar)quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dus die kunnen niet nadenken dat zoiets vreselijk is wat er is gebeurd?
Precies. Oftewel, een kwestie van goed opgevoed worden, iets wat bij hen blijkbaar niet gebeurt vanwege achterlijk imams en ouders.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:49 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Jij werd ws ook niet geleerd door de imam dat mensen die niet geloven minderwaardig zijn.
Alleen het gezin, of ook ooms en tantes?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:49 schreef deedeetee het volgende:
Hele familie van terroristen en jihadgangers het land uit zetten. Dat ruimt nog lekker op ook.
Ophouden met dat slappe gedoe en de mensen eens écht aanpakken.
Het zal uiteindelijk een onvermijdelijk scenario worden. Zeker als de aanslagen in Europa zullen toenemen en de publieke opinie hieromtrent zal verharden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nog net geen Donald Trump.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:49 schreef deedeetee het volgende:
Hele familie van terroristen en jihadgangers het land uit zetten. Dat ruimt nog lekker op ook.
Gaat niet lukken; mensenrechten, Europese wetgeving, grondwet enz.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:49 schreef deedeetee het volgende:
De hele familie.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Alleen het gezin, of ook ooms en tantes?
Zet op Twitter iets negatiefs over de islam en je hebt een wijkagent voor de deur staan, waarna het breed word uitgemeten in de media en Wilders door de halve 2e kamer verantwoordelijk word gehouden. Dit zal wel een stille dood sterven, de media zal dit niet plaatsen want het zorgt voor verdeeldheid.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
twitter:Carsfield_79 twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 13:55:27Ziek: Amsterdamse scholieren juichen vanwege aanslagen Brusselhttps://t.co/VaQlusuIvG reageer retweet
Middelbare scholieren van 15-16 die, als ze horen dat er 30 onschuldige mensen zijn opgeblazen, feest gaan vieren behandel ik gewoon als volwassenen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
die zien de wereld heel anders dan jij en ik en nee de meeste kinderen hebben nauwelijks een idee (zeker tot 12 jaar)
Je hebt gelijk. Heel het gezin uitzetten is wat nodig is.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
die zien de wereld heel anders dan jij en ik en nee de meeste kinderen hebben nauwelijks een idee (zeker tot 12 jaar)
De kans is redelijk groot dat een of meerdere daders in België zijn geboren. Dan haalt het sluiten van de grenzen verdomd weinig uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:47 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja natuurlijk wel! dat is toch logisch. deze aanslag zou ook nooit gebeurd zijn als de daders niet in belgie mochten komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |