Hoezo doen sommige treinen 1:10 over Arnhem-Amersfoort en andere 1:30? Stops onderweg om in een pad te kunnen belanden?quote:
Ze zullen wel selectiever worden met (niet verplichte) colleges.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Onzin. 600.000 studenten blijven niet ineens thuis als ze niet meer gratis met de trein kunnen.![]()
Helemaal correctquote:Op zondag 27 maart 2016 15:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toch zou het zomaar waar kunnen zijn, want er schijnen een i10 en een i6-rijtuig op de Watergraafsmeer te staan voor instructie. Door het inzetten van Belgische rijtuigen in de Benelux kunnen er meer rijtuigen tegelijk in revisie gaan.
Oeps, die link wilde ik erbij plaatsenquote:Op zondag 27 maart 2016 16:33 schreef b2py het volgende:
Hier een fotoserie: http://ekonomika.idnes.cz(...)0449_eko-doprava_suj
DDM en het restje DDAR hadden langer in dienst kunnen blijven.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:05 schreef dennistd het volgende:
Nee, maar ze doen er ook weinig aan. Plan V (de nu terzijde staande stellen) had met extra beurten langer door kunnen rijden, voor de Benelux had ander (Belgisch) materieel gesteld kunnen worden waarmee ICR voor de binnenlandse dienst vrijgespeeld zou worden, en zo zijn er vast wel wat meer dingen te bedenken. Het enige dat op dit moment gebeurt is roepen dat de overheid schuldig is, zonder dat er directe oplossingen bedacht worden.
Maakt het veel uit dan of je nou ICRm of i10 op de haak hebt?quote:Op zondag 27 maart 2016 16:40 schreef MTL het volgende:
[..]
Helemaal correct
Instructie van personeel is in volle gang (is inderdaad op de Watergraafsmeer).
Waarom is daar niet voor gekozen? Konden geen mDMM's meer worden gemaakt?quote:Op zondag 27 maart 2016 16:48 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Of het restje DDAR wat niet is omgebouwd naar DDZ had ook omgebouwd kunnen worden.
Opleiding is niet voor machinisten, maar voor de train managers. Ander deursysteem (dus deurproblemen moeten op andere manier opgelost worden) en nog wat andere algemene dingen. Opleiding is dus een groot woordquote:Op zondag 27 maart 2016 16:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maakt het veel uit dan of je nou ICRm of i10 op de haak hebt?
ah, dat heb ik gezien. die 2 wagens heb ik daar neergezet een week terugquote:Op zondag 27 maart 2016 16:40 schreef MTL het volgende:
[..]
Helemaal correct
Instructie van personeel is in volle gang (is inderdaad op de Watergraafsmeer).
ICE104 is vanavond Arnhem - Amsterdam opgeheven, en een vervangende ICE30010 ingelegd als "Extra trein". Arnhem 21:01, Zutphen 21:27, Amersfoort 22:12, Amsterdam 22:58. Of dit hetzelfde stel betreft, durf ik niet te zeggen. Of Zutphen ook echt een stop voor die trein is, durf ik evenmin te zeggen.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:26 schreef dennistd het volgende:
Zondag 27 maart 2016:
ICE 104 Arnhem 20:53/21:01 (9); Amersfoort 22:13/22:14 (5a); Amsterdam Centraal 22:50 (8)
Ja, zie 'm nu. DB heeft 'm er wel in staan bij die vervangende trein, maar NS niet. Alle andere ICE's staat-ie niet vermeld.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:46 schreef dennistd het volgende:
Zutphen is meestal doorrijden over spoor 4, maar een stop op dat perronloze spoor is volgens mij theoretisch nodig vanwege de kruising met de IC naar Roosendaal.
Wat voor materieel van DB zou je willen inhuren dan? N-wagens of x-wagens soms? Die dingen zijn nog krakkemmiger dan Plan V en de N-wagens zijn ontzettend traag. Dus dat is niet echt een optie.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:48 schreef FredvZ het volgende:
[..]
DDM en het restje DDAR hadden langer in dienst kunnen blijven.
Of het restje DDAR wat niet is omgebouwd naar DDZ had ook omgebouwd kunnen worden.
Of ze hadden bij DB Regio nog wat rollend materieel weg kunnen halen.
Mogelijkheden genoeg.
Maar het was natuurlijk nog beter geweest als ze een Siemens hadden gekocht voor de HSL...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |