Daarom zeg ik toch 'ik', niet om een algemeen beeld te scheppen...quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:20 schreef ReisT het volgende:
[..]
Ik zie heel vaak zoveel teleurgestelde ( of boze) mensen, het niet wachten op aansluiting is in Utrecht gewoon dagelijkse kost, en ik kies daarom altijd voor een doorgaande trein als ik verder moet.
Zo nu en dan komt er een trein binnen via Postcrossingquote:
Och, gewoon allemaal een GTBV'tje invullen (ervanuitgaande dat de overstap op een 2x p/u IC is). Laat ze maar lappen ..quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:41 schreef b2py het volgende:
Zelden zoveel teleurgestelde gezichten gezien. Trein komt aan te Amersfoort, deuren openen en de trein aan de overkant rijdt weg. Die 2 minuten NS, #jammer
Nope, vier keerquote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:10 schreef CrashO het volgende:
[..]
Och, gewoon allemaal een GTBV'tje invullen (ervanuitgaande dat de overstap op een 2x p/u IC is). Laat ze maar lappen ..
Nee, ik ga meequote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:53 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Als dat geeeeen faappeeeeee wooooordt!!!!!
Sterkte joh, vervelende dingen (n)
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zo nu en dan komt er een trein binnen via Postcrossingdus dat is soms wel verrassend
Vrouwenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:47 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Heb ik dat, vriendin Duck die stug op een stakingsdag een TGV boekt met aansluitend een bus die 4 keer per dag gaat die misschien oook staakt.![]()
En ze wist het...![]()
![]()
Tegen beter weten in....
Heb ik dat
Ja. Gaat over het hernoemen van de Amsterdam ArenA, je weet wel die galmbakquote:
Faal stadion dus.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja. Gaat over het hernoemen van de Amsterdam ArenA, je weet wel die galmbak
ik had zelf dan nog die 2 blauwe lijntjes omgedraaidquote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:42 schreef Prins_Pils het volgende:
Ja maar denk ook aan de nitwits die in de war raken als er ineens een tussenstation als eindbestemming staat!
(ik vind dit zelf ook wel de 'minst slechte' oplossing..)
Iets soortgelijks zag ik vorige week in Amersfoort, rijdt-ie wel of rijdt-ie niet?
[ afbeelding ]
(voordat b2py antwoord geeft met twee puntjes erachter: ja ik weet ook dat het dezelfde trein is maar dan opnieuw ingelegd onder een ander nummertje en dat hij dus wel rijdt bla bla.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |