SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablabla
Qua geld zou iedereen her doen ja, qua carrière is het bijna altijd drama natuurlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Zou het zelfde doen, toch mooi zekerheidje straks qua geld.
En over 4 jaar ga je als het niets is naar een club niveau eredivisie.
Gelukkig komen die Feyenoord talenten zo goed terecht.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:39 schreef Fok-it het volgende:
qua carrière is het bijna altijd drama natuurlijk
Werken voor je kankicheldquote:
Precies.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Zou het zelfde doen, toch mooi zekerheidje straks qua geld.
En over 4 jaar ga je als het niets is naar een club niveau eredivisie.
Spelen veel Europese subtop?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig komen die Feyenoord talenten zo goed terecht.
Rekik ahum Bruma ahumquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua geld zou iedereen her doen ja, qua carrière is het bijna altijd drama natuurlijk
Bij wie was dat ook alweer dat Leo Beenhakker geen enkel plan had met een jeugdspeler.quote:
Bruma pakt waarschijnlijk wel goed uit ja. Die zie ik na PSV alsnog wel een goeie transfer makenquote:
Als je talent hebt raakt dat niet weg na een paar jaar ergens cashenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bruma pakt waarschijnlijk wel goed uit ja. Die zie ik na PSV alsnog wel een goeie transfer maken
Dat zei ik net toch ookquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:42 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik vind gewoon dat Feyenoord-talenten in de aanval geen fatsoenlijk plan voorgeschoteld krijgen.
Nee maar als club moet je daar veel beter mee omgaanquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je talent hebt raakt dat niet weg na een paar jaar ergens cashen
Als je ziet contract wat zo'n Nouri bij Ajax krijgt, daar kan Feyenoord nooit aan tippen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar als club moet je daar veel beter mee omgaan
Lurling kreeg de voorkeur boven Van Persie die ging voor minder als een miljoen toen naar Arsenal.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar als club moet je daar veel beter mee omgaan
Hoeft ook nier met veel geld. Wel met vertrouwen en duidelijkheidquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je ziet contract wat zo'n Nouri bij Ajax krijgt, daar kan Feyenoord nooit aan tippen.
Akequote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij wie was dat ook alweer dat Leo Beenhakker geen enkel plan had met een jeugdspeler.
Daar koop je geen auto voor.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:44 schreef Fok-it het volgende:
Hoeft ook nier met veel geld. Wel met vertrouwen en duidelijkheid
Het is een combinatie, ben het met je eens dat geld 1e reden is.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Ake
Maar daar ligt het echt niet aan.
Gewoon snel miljonair worden.
En Kramer boven Achabar, Kuyt boven Bilal, immers of iemand anders boven Vilhena. Ze doen het altijd natuurlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lurling kreeg de voorkeur boven Van Persie die ging voor minder als een miljoen toen naar Arsenal.
Dus elke voetballer geeft geen neuk om carrière en alleen maar cash op de korte termijn?quote:
Ik geloof niet dat cashen bij een Engelse club slecht is voor je carriere.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus elke voetballer geeft geen neuk om carrière en alleen maar cash op de korte termijn?
Jeugdcontract stelt hier financieel niks voor misschien ga je van 10k per jaar naar enkele tonnen plus dikke fee tekengeld.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is een combinatie, ben het met je eens dat geld 1e reden is.
True. Maar in Engeland word je bij her tweede gestald, das ook niet allesquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Lekker elke week tegen de lammen en blinden voetballen en nog slecht blijven vaak.
Das ook niet alles, maar een talent kan ook gewoon doorbreken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Maar in Engeland word je bij her tweede gestald, das ook niet alles
Ja geld, dat heb je dan wel inderdaad
Het is te hopen voor hem.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Das ook niet alles, maar een talent kan ook gewoon doorbreken.
Zekerheid heb je sws niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus elke voetballer geeft geen neuk om carrière en alleen maar cash op de korte termijn?
Je ziet het wel dat zo'n Guidetti zonder iets bereikt in de primera division terecht komt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Zekerheid heb je sws niet.
Je kan als toptalent zomaar bij Almere City terecht komen als Feyenoord het niet in je ziet zitten.
Als je eenmaal bij United of Arsenal gezeten hebt zullen clubs veel eerder aan jou beginnen
Zelfs al faal je keihard staat het toch lekker op je CV.
Precies. Goed voorbeeld maatje.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je ziet het wel dat zo'n Guidetti zonder iets bereikt in de primera division terecht komt.
London zeker voor die jonge spelers die opeens veel geld verdienenquote:
Lekkere tijd ook om op te staan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:51 schreef Amarantha het volgende:
Gadsie. Wakker worden met ellende in België
Is Manchester niet leuk?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
London zeker voor die jonge spelers die opeens veel geld verdienen
Oh als je geld hebt vast wel.quote:
No man wat danquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Had je laatst gelezen over die Nederlandse voetballer in Vietnam Elan
Huh?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Had je laatst gelezen over die Nederlandse voetballer in Vietnam Elan
Zo'n Nederlander die amateur was in Nederland was 2 jaar geledne ofzo naar Vietnam gegaan om te voetballen.quote:
Wat een koningquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo'n Nederlander die amateur was in Nederland was 2 jaar geledne ofzo naar Vietnam gegaan om te voetballen.
Nu echt faam en geld, getrouwd met een van bekendste vietnamezen. Genationaliseerd om voor Vietnam uit te komen enzo
kapot fa2
Broekie uit. Jonko durbij.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben wel blij heel de dag die blonde van de nos op mijn tv.
dionne stax?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben wel blij heel de dag die blonde van de nos op mijn tv.
Inhoudelijk sterk en nog mooi om naar te kijken ook mag Nederland trots op zijn.quote:
aandachtquote:
Correct.quote:
Mooie tieten in je UI.quote:
Soms wou ik dat ik zulke borsten had.quote:
You dont need to be rich to play with fine boobish.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Soms wou ik dat ik zulke borsten had.
Maar niet genoeg geld voor
True true.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
You dont need to be rich to play with fine boobish.
U need money to keep them
Als je maar genoeg eet krijg je ook boobsquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:56 schreef Divje het volgende:
Alhoewel. Ik hou van mooie pronte borstjes. Zo'n ingreep zal wel niet zoveel kosten
Heb ik de bouw niet voor.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als je maar genoeg eet krijg je ook boobs
Zet ze op kinky.nlquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik wil ze ook nietKan ik er iemand hier blij mee maken?
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Zet ze op kinky.nl
beetje bijverdienen, misschien wil je ze dan houden!
Wie is dat?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Zag dit plaatje.
Wil gelijk de film zien![]()
Mooie filmquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Zag dit plaatje.
Wil gelijk de film zien![]()
Die op netflix ? die heb ik ook gezien Hanna toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Mooie filmhoe heettie ook alweer
Helga ofzo?
Hanna iddquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die op netflix ? die heb ik ook gezien Hanna toch?
ervaringsdeskundige????quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als je maar genoeg eet krijg je ook boobs
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo zijn er nog leuke mensen hier?
Genoeg.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo zijn er nog leuke mensen hier?
Ik val waarschijnlijk ook binnen een half uur al in slaap.Vandaag sinds lange tijd weer eens hele dag gewerktquote:Op woensdag 23 maart 2016 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen ik ben er nog. Voor een half uurtje, denk ik.
Ik ga ook weer op tijd liggen want tegenwoordig word ik altijd tussen 08:45 en 09:00 wakkerquote:Op woensdag 23 maart 2016 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik val waarschijnlijk ook binnen een half uur al in slaap.Vandaag sinds lange tijd weer eens hele dag gewerkt
Daar is weinig mis mee toch?quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga ook weer op tijd liggen want tegenwoordig word ik altijd tussen 08:45 en 09:00 wakker.
Do tellquote:Op woensdag 23 maart 2016 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat een aids heeft mijn school bedacht.
Do Tell.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik kan ook nooit een good guy zijn verdomme
Woensdag halve dag zeker.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo sletjes.
Vandaag was een topdag.
Hoezo?quote:Op woensdag 23 maart 2016 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat een aids heeft mijn school bedacht.
Nee hoor.quote:
Hoe oud zijn je leerlingen je bent zelf ook nog niet zo oud toch?quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor.
Alle lessen gingen uitstekend zoals gepland.
Complimentjes gekregen van mijn leerlingen en van leerlingen die ik niet eens heb.
Niks gewend.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:44 schreef Amarantha het volgende:
Poeh promo van nieuwe spuiten en slikken op reis ziet er weer heftig uit. Met o.a. kinderprostitutie in India. Man kreeg al tranen in mijn ogen bij een paar seconden beeld
En op het einde zie je een dood kindje, is wel een ander land volgens mij. Ik trek dat niet goedquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En op het einde zie je een dood kindje, is wel een ander land volgens mij. Ik trek dat niet goedMijn hart breekt dan echt hoor. Net als dat ik gisteren in een filmpje een kindje om zijn moeder hoorde schreeuwen in dat vliegveld in Brussel, dan knap ik
Hey de nieuwe Geordie shore is genotquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En op het einde zie je een dood kindje, is wel een ander land volgens mij. Ik trek dat niet goedMijn hart breekt dan echt hoor. Net als dat ik gisteren in een filmpje een kindje om zijn moeder hoorde schreeuwen in dat vliegveld in Brussel, dan knap ik
Oh ja moet ik ook nog kijken. Zijn Marnie en Charlotte eindelijk terug?quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hey de nieuwe Geordie shore is genot
Een van de twee wel en hoequote:Op woensdag 23 maart 2016 19:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja moet ik ook nog kijken. Zijn Marnie en Charlotte eindelijk terug?
Charlotte, las het net al. Ik ga later vanavond even kijken.quote:
Hey de nieuwe Geordie shore is genotquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
die Aron is ook een mongoolquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Charlotte, las het net al. Ik ga later vanavond even kijken.
Zenden ze daar ook al geordie shore op uit.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat schattig die downies op npo3
Neequote:Op woensdag 23 maart 2016 21:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zenden ze daar ook al geordie shore op uit.
Ik zap er net heen die meid is net bep brul van Loenatik.quote:
ja, wel schattigquote:Op woensdag 23 maart 2016 21:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zap er net heen die meid is net bep brul van Loenatik.
[ afbeelding ]
mij matties zitten zo meisje helemaal de grond in de trappen en belachelijk te makenquote:
Je bent meer man dan al je matties bij elkaar.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
mij matties zitten zo meisje helemaal de grond in de trappen en belachelijk te maken
dus ik was zo van hey, het is een meisje, ze kan niet zoveel terug doen, misschien is t een beetje zielig
en wor dik gelijk verweten met ja je wilt haar poes en je vind haar leuk en sinds wanneer heb jij medelijden![]()
tjah
quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:59 schreef Onnoman het volgende:
GVD!!! Afgelopen week naar een appartementje wezen kijken met een erg leuke bewoonster die ook verhuisplannen had.
Uiteindelijk heb ik de keuze gemaakt om het appartement niet te nemen en besloot om het bericht via een kaartje door te geven aangezien ik haar nummer niet had.
De bewoonster had een leuke indruk op mij achtergelaten dus in dat kaartje stond ook beschreven of ze het leuk zou vinden om een keertje wat te gaan drinken, daar kom nog best wat moed voor kijken voor deze dwaze autist.
Staat ze gvd op datzelfde moment buiten als ik die kaart in haar brievenbus stop en gaat ze me aanspreken. Ik stond daar echt als een kip zonder kop
ja lach me maar uit.. lekker laf weerquote:
Leedvermaak beste vermaakquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:48 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ja lach me maar uit.. lekker laf weer
ik lach gewoon lekker mee.. lekker puhquote:
Zelfspot is altijd goedquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:49 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik lach gewoon lekker mee.. lekker puh
Dat begrijp ik!quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zelfspot is altijd goed![]()
Ik ben een enorme kluns dus lach mezelf ook vaak genoeg uit
Heb je een voorbeeld daarvan?quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:53 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Dat begrijp ik!
Al zijn vrouwen vaak het grappigst als ze het zelf niet doorhebben
Nou ja.. mannen zijn vaak van de humor.. we bedenken dan iets grappigs en zeggen het.. soms als je echt heel erg grappig bent krijg je er een podium bij.. Maar tja.. wanneer een vrouw moet oefenen om grappig te zijn, dan moet ik vaak juist niet lachen.quote:
Niet altijd een goed gevoel voor humor.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:53 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Dat begrijp ik!
Al zijn vrouwen vaak het grappigst als ze het zelf niet doorhebben
Mee eens.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Niet altijd een goed gevoel voor humor.
Gratis limonade.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:43 schreef badschaap het volgende:
gratis desperados en corona op kosten van je school is nooit verkeerd.
Idem.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:57 schreef Crack_ het volgende:
Hallo, vandaag was een goed dagje. En gisteren ook
Vrolijk, goed gewerkt aan school, leuk werkie, zin in verjaardagquote:Op donderdag 24 maart 2016 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Idem.
Wat was er zo goed bij jou?
Wow.quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vrolijk, goed gewerkt aan school, leuk werkie, zin in verjaardag, ja gewoon!. Echt tering lang aan school gewerkt
, gisteren tot 11 uur op school gezeten, kwart over twaalf thuis. 's Avonds hé
![]()
Daar?
Tofquote:Op donderdag 24 maart 2016 00:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow.
Doe ik je niet na.
Nou, ik hoorde van een klas dat ze mij een hele fijne docent vinden en dat ik hun als enige ongeveer in de hand heb.
Een andere klas had een enquête gedaan bij mentor en daar kwam ik uit als aardigste docent.
En een andere klas vroeg of ze niet mij konden hebben als docent omdat ze alleen maar goede dingen over me hoorden
Daarnaast gingen alle lessen vandaag gewoon goed.
Lekker rustig, heb weinig hoeven doen nadat ze aan het werk gingen.
Zelfs nog met enkele Marokkaanse leerlingen rustig over Brussel kunnen praten omdat ze daar meer over wilden weten. Was goede dagquote:
Ik begrijp wel dat je dit zegt ja.quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfs nog met enkele Marokkaanse leerlingen rustig over Brussel kunnen praten omdat ze daar meer over wilden weten. Was goede dag
Dat is echt onzettend fijn!!quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow.
Doe ik je niet na.
Nou, ik hoorde van een klas dat ze mij een hele fijne docent vinden en dat ik hun als enige ongeveer in de hand heb.
Een andere klas had een enquête gedaan bij mentor en daar kwam ik uit als aardigste docent.
En een andere klas vroeg of ze niet mij konden hebben als docent omdat ze alleen maar goede dingen over me hoorden
Daarnaast gingen alle lessen vandaag gewoon goed.
Lekker rustig, heb weinig hoeven doen nadat ze aan het werk gingen.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat je dit zegt ja.
Anders komen de wouten langs.
DIT IS NU DE TWEEDE KEER DAT IK VRAAG WAT DANquote:Op donderdag 24 maart 2016 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had vandaag een achterlijke verplichte workshop van school.
Dat was zo achterlijk dat ik morgen niet meer kom.
een workshop communiceren.quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
DIT IS NU DE TWEEDE KEER DAT IK VRAAG WAT DAN
moet je doen danquote:Op donderdag 24 maart 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
een workshop communiceren.
Ik verzin dit niet.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik verzin dit niet.
quote:
Gedachtenpolitie landquote:Op donderdag 24 maart 2016 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat je dit zegt ja.
Anders komen de wouten langs.
Zeker.quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is echt onzettend fijn!!Wat een complimenten zeg!
Goed onthouden.
Whehehequote:Op donderdag 24 maart 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik verzin dit niet.
Echt de meest waanzinnige dingen.quote:
Rollenspelen vind ik sowieso kut.quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt de meest waanzinnige dingen.
Maar ik haakte af bij rollenspelen.
Ik doe dat niet met mijn stotteren.
Het slaat ook echt nergens op. Het is irrelevant.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moest een keer een workshop doen waarbij je in een groep een toren van spaghetti en marshmellows moest bouwen om erachter te komen welke rol jij op je nam in groepsprocessen.![]()
Jij was zeker de fatty die de marshmellows opat?quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moest een keer een workshop doen waarbij je in een groep een toren van spaghetti en marshmellows moest bouwen om erachter te komen welke rol jij op je nam in groepsprocessen.![]()
Bij ons was er een verplicht van: Leren presenteren en communiceren. Beetje leren verslagen schrijven en hoe je moet presenteren.quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het slaat ook echt nergens op. Het is irrelevant.
Het lijkt echt of er ergens een potje geld op moest worden gemaakt om zo'n workshop ding in te huren
Wij hadden helemaal in het begin ook een workshop over academic skills.quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij was zeker de fatty die de marshmellows opat?
[..]
Bij ons was er een verplicht van: Leren presenteren en communiceren. Beetje leren verslagen schrijven en hoe je moet presenteren.
Was voor mij wel handig in eerste jaar omdat ik dat niet goed kon.
Het idee was dat er iemand zou gaan opstaan om sancties te stellen op het opeten van de bouwmaterialen. Maar niemand gaf erom dus kon ik ze ongestraft opeten.quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij was zeker de fatty die de marshmellows opat?
Welk aspect vind je lastig van?quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
Zou een cursus presenteren ook wel kunnen gebruiken moet ik zeggen.
Ik ben een slechte spreker, zeker in het Engels. Kan moeilijk op de juiste woorden komen, altijd redelijk gespannen, wat je ook hoort in mijn stem. Ik doe het ook gewoon te weinig om er beter in te worden, beetje oefening zou best van pas komen.quote:
Ja, is denk ik vooral oefenenquote:Op donderdag 24 maart 2016 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben een slechte spreker, zeker in het Engels. Kan moeilijk op de juiste woorden komen, altijd redelijk gespannen, wat je ook hoort in mijn stem. Ik doe het ook gewoon te weinig om er beter in te worden, beetje oefening zou best van pas komen.
Helaas is dat niet helemaal meer verantwoord deze tijdequote:Op donderdag 24 maart 2016 07:58 schreef Mortaxx het volgende:
Kies je dan de knapste chica om mond op mond te demonstreren?
Ik wacht op de bus naar Thailand
Volgende keer gewoon een week geen etenquote:Op donderdag 24 maart 2016 12:33 schreef Etsu het volgende:
Zo he. Mijn bloed kookt. Ben net zó boos geworden op Bella. En ze rende weg, gleed uit over de vloer, toen kreeg ik haar in d'r kraag gevat op de trap en toen ging ze miauwen en toen heb ik dr naar boven gegooid en daar zit ze nog steeds.
Blijf potdomme met je nagels uit mijn nieuwe bank!
Voorkom je toch niet. Hier worden 's nachts de meeste stoelen kapot gekrabd.quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:33 schreef Etsu het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:11 schreef Lokasenna het volgende:
Beetje raar om boos te worden om zoiets wat je gewoon weet dat gaat gebeuren wanneer je een kat in huis neemt.
Ze weet dat het niet mag. En ze heeft een krabpaal. Het leven kan zo simpel zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voorkom je toch niet. Hier worden 's nachts de meeste stoelen kapot gekrabd.
Kattenmensen zijn dan ook de slimste niet.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:11 schreef Lokasenna het volgende:
Beetje raar om boos te worden om zoiets wat je gewoon weet dat gaat gebeuren wanneer je een kat in huis neemt.
Kuroi weet ook dat het niet mag en heeft ook een krabpaal. Toch hoor ik een paar keer per avond haar nagels in de witte leren stoelen gaan. Voorkom je toch niet. Katten zijn ontzettend eigenwijs.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze weet dat het niet mag. En ze heeft een krabpaal. Het leven kan zo simpel zijn.
Dat zullen we nog wel zien.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kuroi weet ook dat het niet mag en heeft ook een krabpaal. Toch hoor ik een paar keer per avond haar nagels in de witte leren stoelen gaan. Voorkom je toch niet. Katten zijn ontzettend eigenwijs.
arm meisjequote:Op donderdag 24 maart 2016 13:31 schreef Etsu het volgende:
Hehe, ze zit al 45 min boven.Is ook de eerste keer dat ik echt boos ben geworden, dus ze blijft wel even daar denk ik.
Echt totaal onverwacht jaquote:
Kuroi weer blijquote:11x Almo Nature Cat Azul Label Tonijn/zalm 70 gr
12x Almo Orange Label Tonijn-makreel 70 gr
12x Almo Orange Label Tonijn-sardines 70 gr
ja, lijkt misschien alsof deze actie iets gaat uithalen, maar het boeit ze heeeelemaal niks.quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:33 schreef Etsu het volgende:
Zo he. Mijn bloed kookt. Ben net zó boos geworden op Bella. En ze rende weg, gleed uit over de vloer, toen kreeg ik haar in d'r kraag gevat op de trap en toen ging ze miauwen en toen heb ik dr naar boven gegooid en daar zit ze nog steeds.
Onze leren stoelen hier (gelukkig wel 2dehands) worden 's nachts helemaal naar de tering gekrabd. Als ik er bij ben ook wel maar stukken minder.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:02 schreef Crack_ het volgende:
ja, misschien dat ze het niet doet als je erbij bent maar dat is alles
quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:33 schreef Etsu het volgende:
Oh hebben hem weer hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Lekkere manier om een kat te straffen inderdaad
Hem weer?quote:
Ja, want je had al gepost na dat berichtje, dus eigenlijk wil je gewoon even emogiffen en azijnzeiken omdat je ziet dat je er een reden voor hebt.quote:
Ik zie nu pas Cracks reactie op jouw bericht.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, want je had al gepost na dat berichtje, dus eigenlijk wil je gewoon even emogiffen en azijnzeiken omdat je ziet dat je er een reden voor hebt.
Prima hoor, maar doe niet zo schijnheilig want je had het eerder kunnen doen ofc
Oke Fok-it.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie nu pas Cracks reactie op jouw bericht.
Ik ga niet de hele slowchat nalezen ofzo.
Je kan ze ook beetje natspuiten. Is met een stuk minder geweld, maar ze schrikken er wel van en dan laten ze het vaak ook wel hoorquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:10 schreef Crack_ het volgende:
En de manier van straffen zal vast niet prima zijn nee, maar ik doe het zo vaak. Kat kan bloed onder mn nagels vandaan halen
Dan maak je ze bang voor water, dat is ook niet juiste oplossing.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan ze ook beetje natspuiten. Is met een stuk minder geweld, maar ze schrikken er wel van en dan laten ze het vaak ook wel hoor
Katten zijn over het algemeen wel bang voor water dus dat maakt ook niet heel erg veel uitquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan maak je ze bang voor water, dat is ook niet juiste oplossing.
Ik vraag me af of Rodin liever heeft dat ik 'm wat harder duw dan nat maak.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan ze ook beetje natspuiten. Is met een stuk minder geweld, maar ze schrikken er wel van en dan laten ze het vaak ook wel hoor
Dat betekend niet dat je het erger moet makenquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Katten zijn over het algemeen wel bang voor water dus dat maakt ook niet heel erg veel uit
Daarom zal ik nooit een dure bank nemen zolang ik een kat heb.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dit een prima oplossing. En op bank vaak laken al geen idee of dat nog nodig is.
En ja, een kat verneukt je huis nou eenmaal. Hoort er bij ofzo zullen we maar zeggen.
Tsja, ik heb het idee dat je kat er nou niet liever op word als je hem hardhandig aanpakt mja. Dat kan aan mij liggenquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat betekend niet dat je het erger moet maken
Achja, iedereen moet methode gebruiken die hij/zij fijn vindtquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:15 schreef Etsu het volgende:
Plantenspuit gebruikenDat kost veel meer tijd en tegen die tijd zit de kat met zn gedachten ergens anders.
Ik pak Rodin heel hard aan, doe bijna niks liefs als ik ergens geen zin in heb en die kat wil nog altijd 24/7 knuffelen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, ik heb het idee dat je kat er nou niet liever op word als je hem hardhandig aanpakt mja. Dat kan aan mij liggen
Dat klinkt wel zieligquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:17 schreef Etsu het volgende:
en langzaam naar de bovenste tree te gooien.
Ja nja je hebt ook gelijk verder hoor. Ieder gebruikt z`n eigen methode omdat ze daar goeie of minder goeie ervaringen mee hebbenquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik pak Rodin heel hard aan, doe bijna niks liefs als ik ergens geen zin in heb en die kat wil nog altijd 24/7 knuffelen.
Beetje mee gooien kan natuurlijk wel ja, maar Etsu verwoorde het inderdaad wat overdrevenquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:19 schreef Crack_ het volgende:
Het zijn fucking katten, daar kun je echt wel beetje mee gooien en doen. Weet niet hoor, maar die van mij gooit de hele tijd met zichzelf en flikkert overal van af?
Beestjes zijn niet van porselein hoor
Das logisch he, das logischquote:
Ik wel hoor, maar ben dan ook joodje hequote:Op donderdag 24 maart 2016 17:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, t boeit me geen ene neuk.
mensen die er een traantje om laten
Ach nou sterkte ermeequote:Op donderdag 24 maart 2016 17:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik wel hoor, maar ben dan ook joodje he
heb ook Cruijff poster hangen
De tv kan je vanavond geen zender zonder Cruijff vindenquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik schrok wel, dacht HUHUH?!?!
Sneu ja..
The passionquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
De tv kan je vanavond geen zender zonder Cruijff vinden
Al die mensen die denken dat er in Amersfoort een aanslag komtquote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:29 schreef Sked het volgende:
Ik snap Crack haar posts niet altijd even goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |