arm meisjequote:Op donderdag 24 maart 2016 13:31 schreef Etsu het volgende:
Hehe, ze zit al 45 min boven.Is ook de eerste keer dat ik echt boos ben geworden, dus ze blijft wel even daar denk ik.
Echt totaal onverwacht jaquote:
Kuroi weer blijquote:11x Almo Nature Cat Azul Label Tonijn/zalm 70 gr
12x Almo Orange Label Tonijn-makreel 70 gr
12x Almo Orange Label Tonijn-sardines 70 gr
ja, lijkt misschien alsof deze actie iets gaat uithalen, maar het boeit ze heeeelemaal niks.quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:33 schreef Etsu het volgende:
Zo he. Mijn bloed kookt. Ben net zó boos geworden op Bella. En ze rende weg, gleed uit over de vloer, toen kreeg ik haar in d'r kraag gevat op de trap en toen ging ze miauwen en toen heb ik dr naar boven gegooid en daar zit ze nog steeds.
Blijf potdomme met je nagels uit mijn nieuwe bank!
Onze leren stoelen hier (gelukkig wel 2dehands) worden 's nachts helemaal naar de tering gekrabd. Als ik er bij ben ook wel maar stukken minder.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:02 schreef Crack_ het volgende:
ja, misschien dat ze het niet doet als je erbij bent maar dat is alles
quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:33 schreef Etsu het volgende:
Zo he. Mijn bloed kookt. Ben net zó boos geworden op Bella. En ze rende weg, gleed uit over de vloer, toen kreeg ik haar in d'r kraag gevat op de trap en toen ging ze miauwen en toen heb ik dr naar boven gegooid en daar zit ze nog steeds.
Blijf potdomme met je nagels uit mijn nieuwe bank!
Oh hebben hem weer hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Lekkere manier om een kat te straffen inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |