Ja, want je had al gepost na dat berichtje, dus eigenlijk wil je gewoon even emogiffen en azijnzeiken omdat je ziet dat je er een reden voor hebt.quote:
Ik zie nu pas Cracks reactie op jouw bericht.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, want je had al gepost na dat berichtje, dus eigenlijk wil je gewoon even emogiffen en azijnzeiken omdat je ziet dat je er een reden voor hebt.
Prima hoor, maar doe niet zo schijnheilig want je had het eerder kunnen doen ofc
Oke Fok-it.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie nu pas Cracks reactie op jouw bericht.
Ik ga niet de hele slowchat nalezen ofzo.
Je kan ze ook beetje natspuiten. Is met een stuk minder geweld, maar ze schrikken er wel van en dan laten ze het vaak ook wel hoorquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:10 schreef Crack_ het volgende:
En de manier van straffen zal vast niet prima zijn nee, maar ik doe het zo vaak. Kat kan bloed onder mn nagels vandaan halen
Dan maak je ze bang voor water, dat is ook niet juiste oplossing.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan ze ook beetje natspuiten. Is met een stuk minder geweld, maar ze schrikken er wel van en dan laten ze het vaak ook wel hoor
Katten zijn over het algemeen wel bang voor water dus dat maakt ook niet heel erg veel uitquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan maak je ze bang voor water, dat is ook niet juiste oplossing.
Ik vraag me af of Rodin liever heeft dat ik 'm wat harder duw dan nat maak.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan ze ook beetje natspuiten. Is met een stuk minder geweld, maar ze schrikken er wel van en dan laten ze het vaak ook wel hoor
Dat betekend niet dat je het erger moet makenquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Katten zijn over het algemeen wel bang voor water dus dat maakt ook niet heel erg veel uit
Daarom zal ik nooit een dure bank nemen zolang ik een kat heb.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dit een prima oplossing. En op bank vaak laken al geen idee of dat nog nodig is.
En ja, een kat verneukt je huis nou eenmaal. Hoort er bij ofzo zullen we maar zeggen.
Tsja, ik heb het idee dat je kat er nou niet liever op word als je hem hardhandig aanpakt mja. Dat kan aan mij liggenquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat betekend niet dat je het erger moet maken
Achja, iedereen moet methode gebruiken die hij/zij fijn vindtquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:15 schreef Etsu het volgende:
Plantenspuit gebruikenDat kost veel meer tijd en tegen die tijd zit de kat met zn gedachten ergens anders.
Ik pak Rodin heel hard aan, doe bijna niks liefs als ik ergens geen zin in heb en die kat wil nog altijd 24/7 knuffelen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, ik heb het idee dat je kat er nou niet liever op word als je hem hardhandig aanpakt mja. Dat kan aan mij liggen
Dat klinkt wel zieligquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:17 schreef Etsu het volgende:
en langzaam naar de bovenste tree te gooien.
Ja nja je hebt ook gelijk verder hoor. Ieder gebruikt z`n eigen methode omdat ze daar goeie of minder goeie ervaringen mee hebbenquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik pak Rodin heel hard aan, doe bijna niks liefs als ik ergens geen zin in heb en die kat wil nog altijd 24/7 knuffelen.
Beetje mee gooien kan natuurlijk wel ja, maar Etsu verwoorde het inderdaad wat overdrevenquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:19 schreef Crack_ het volgende:
Het zijn fucking katten, daar kun je echt wel beetje mee gooien en doen. Weet niet hoor, maar die van mij gooit de hele tijd met zichzelf en flikkert overal van af?
Beestjes zijn niet van porselein hoor
Das logisch he, das logischquote:
Ik wel hoor, maar ben dan ook joodje hequote:Op donderdag 24 maart 2016 17:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, t boeit me geen ene neuk.
mensen die er een traantje om laten
Ach nou sterkte ermeequote:Op donderdag 24 maart 2016 17:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik wel hoor, maar ben dan ook joodje he
heb ook Cruijff poster hangen
De tv kan je vanavond geen zender zonder Cruijff vindenquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik schrok wel, dacht HUHUH?!?!
Sneu ja..
The passionquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
De tv kan je vanavond geen zender zonder Cruijff vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |