Die op netflix ? die heb ik ook gezien Hanna toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Mooie filmhoe heettie ook alweer
Helga ofzo?
Hanna iddquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die op netflix ? die heb ik ook gezien Hanna toch?
ervaringsdeskundige????quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als je maar genoeg eet krijg je ook boobs
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo zijn er nog leuke mensen hier?
Genoeg.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo zijn er nog leuke mensen hier?
Ik val waarschijnlijk ook binnen een half uur al in slaap.Vandaag sinds lange tijd weer eens hele dag gewerktquote:Op woensdag 23 maart 2016 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen ik ben er nog. Voor een half uurtje, denk ik.
Ik ga ook weer op tijd liggen want tegenwoordig word ik altijd tussen 08:45 en 09:00 wakkerquote:Op woensdag 23 maart 2016 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik val waarschijnlijk ook binnen een half uur al in slaap.Vandaag sinds lange tijd weer eens hele dag gewerkt
Daar is weinig mis mee toch?quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga ook weer op tijd liggen want tegenwoordig word ik altijd tussen 08:45 en 09:00 wakker.
Do tellquote:Op woensdag 23 maart 2016 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat een aids heeft mijn school bedacht.
Do Tell.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik kan ook nooit een good guy zijn verdomme
Woensdag halve dag zeker.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo sletjes.
Vandaag was een topdag.
Hoezo?quote:Op woensdag 23 maart 2016 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat een aids heeft mijn school bedacht.
Nee hoor.quote:
Hoe oud zijn je leerlingen je bent zelf ook nog niet zo oud toch?quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor.
Alle lessen gingen uitstekend zoals gepland.
Complimentjes gekregen van mijn leerlingen en van leerlingen die ik niet eens heb.
Niks gewend.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:44 schreef Amarantha het volgende:
Poeh promo van nieuwe spuiten en slikken op reis ziet er weer heftig uit. Met o.a. kinderprostitutie in India. Man kreeg al tranen in mijn ogen bij een paar seconden beeld
En op het einde zie je een dood kindje, is wel een ander land volgens mij. Ik trek dat niet goedquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En op het einde zie je een dood kindje, is wel een ander land volgens mij. Ik trek dat niet goedMijn hart breekt dan echt hoor. Net als dat ik gisteren in een filmpje een kindje om zijn moeder hoorde schreeuwen in dat vliegveld in Brussel, dan knap ik
Hey de nieuwe Geordie shore is genotquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En op het einde zie je een dood kindje, is wel een ander land volgens mij. Ik trek dat niet goedMijn hart breekt dan echt hoor. Net als dat ik gisteren in een filmpje een kindje om zijn moeder hoorde schreeuwen in dat vliegveld in Brussel, dan knap ik
Oh ja moet ik ook nog kijken. Zijn Marnie en Charlotte eindelijk terug?quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hey de nieuwe Geordie shore is genot
Een van de twee wel en hoequote:Op woensdag 23 maart 2016 19:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja moet ik ook nog kijken. Zijn Marnie en Charlotte eindelijk terug?
Charlotte, las het net al. Ik ga later vanavond even kijken.quote:
Hey de nieuwe Geordie shore is genotquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
die Aron is ook een mongoolquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Charlotte, las het net al. Ik ga later vanavond even kijken.
Zenden ze daar ook al geordie shore op uit.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat schattig die downies op npo3
Neequote:Op woensdag 23 maart 2016 21:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zenden ze daar ook al geordie shore op uit.
Ik zap er net heen die meid is net bep brul van Loenatik.quote:
ja, wel schattigquote:Op woensdag 23 maart 2016 21:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zap er net heen die meid is net bep brul van Loenatik.
[ afbeelding ]
mij matties zitten zo meisje helemaal de grond in de trappen en belachelijk te makenquote:
Je bent meer man dan al je matties bij elkaar.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
mij matties zitten zo meisje helemaal de grond in de trappen en belachelijk te maken
dus ik was zo van hey, het is een meisje, ze kan niet zoveel terug doen, misschien is t een beetje zielig
en wor dik gelijk verweten met ja je wilt haar poes en je vind haar leuk en sinds wanneer heb jij medelijden![]()
tjah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |