Ze zijn in de vertrekhal tot ontploffing gebracht, nog voor de controles.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
Hoe komen deze bommen eigenlijk langs de controle?
In het check-in deel van een vliegveld is er nog geen controle geweest. Iedereen kan daar vanalles meenemen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
Wie zegt dat ze voorbij de controle waren?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
ik niet hoor ik ben gewoon siri.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:28 schreef kapiteintje het volgende:
Gaat dit topic over de aanslagen of is het de bedoeling dat iedereen zo laconiek mogelijk over alles probeert te reageren om te laten zien hoe cool ze zijn?
nooit gevlogen zeker??quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
Post was al weer verwijderd hoor, leve de vrijheid van meningsuiting!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:31 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Misschien heeft ze het wel ja, maar ze haalt wel meteen een hele hoop onderbuik gevoelens naar boven samen in 1 zin. En buiten dat, Nederlanders doen veel met humor mbt verwerking.
Tot nu toe zit er nog geen enkele vluchteling tussen de daders. Het zijn allemaal landseigenen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:31 schreef Elzies het volgende:
[..]
Onze zwakke politieke leiders zijn juist een bonus voor die mafklappers. Grenzen onbeperkt openzetten voor terrorisme en zelfs een luchtbrug creëren om nóg meer islamitisch terrorisme te importeren. En degene die minder-minder roept voor een corrupt electoraal proberen te elimineren. Dan moet je achteraf niet verbaasd staan te kijken dat het gebeurd.
Ah ok, ik ging er vanuit dat de vertrek hal ná de controle wasquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
In het check-in deel van een vliegveld is er nog geen controle geweest. Iedereen kan daar vanalles meenemen.
Dat zijn ze helemaal nietquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
De Belgen hebben weinig met Wilders te maken, of is de beste man nu een soort omnipresente aanwezigheid in Europa?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:31 schreef Elzies het volgende:
[..]
Onze zwakke politieke leiders zijn juist een bonus voor die mafklappers. Grenzen onbeperkt openzetten voor terrorisme en zelfs een luchtbrug creëren om nóg meer islamitisch terrorisme te importeren. En degene die minder-minder roept voor een corrupt electoraal proberen te elimineren. Dan moet je achteraf niet verbaasd staan te kijken dat het gebeurd.
Ze stonden bij de incheckbalie? Dat is voor de controle.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:31 schreef Bosbeetle het volgende:
Vanuit mijn voorbeeldfunctie ben ik even niet aan het posten dat jullie dat doorhebben.
Je had rustig in een vliegtuig kunnen zitten. Dat is een relatief veilige plek.quote:
Fijne paasdagen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:34 schreef Elzies het volgende:
[..]
Correctie: Merkel/Chamberlain zou trots zijn. Wir schaffen das.
Godverdomme. De burgers op het vliegveld en in de metro waren ook met meer.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:14 schreef Flow3r het volgende:
Rutte: " We zijn en blijven wie we zijn,een open en eerlijke samenleving, wij zijn met meer"
ja maar dat weet je nooit van tevoren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:34 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Je had rustig in een vliegtuig kunnen zitten. Dat is een relatief veilige plek.
Inchecken --> Beveiliging --> douanequote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |