het zegt iets over deze mensen en de cultuur. deze mensen zijn gewoon erg hardnekig en gaan ook nu weer veels te ver in hun religie.quote:
Scherp, bedankt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:18 schreef Flow3r het volgende:
Aanslag was op een europese wijk vlakbij het parlement
Minder blowen dan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:19 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
ik wil ook zo'n Marechaussee zijn en rondlopen op Schiphol. lijkt me echt cool
Neeeeeeee, daar gaan we weer!! Wij in Europa zijn speciaal....quote:22 maart 2016, 12:16
Eiffeltoren Belgische driekleur
De Eiffeltoren in Parijs zal vanavond verlicht worden in de Belgische driekleur. Dat heeft de Parijse burgemeester Anne Hidalgo gemeld via Twitter.
amaaai.quote:
Als broers die met elkaar op de vuist gaan en met de vinger wijzen als ze worden aangesproken door hun ouders.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoop dat Fok nog bestaat bij de volgende aanslag, ik vind deze topics altijd wel verbroederend werken.
maar wel staxquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:20 schreef Zipportal het volgende:
Wat is NOS toch ook weer pauperzender. Je schakelt in, studiobeelden. Je verwacht het niet.
RTLZGoden
Gewoon CNN, BBC en andere buitenlandse zenders. NOS is een lachwekkend kanaal.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:20 schreef Zipportal het volgende:
Wat is NOS toch ook weer pauperzender. Je schakelt in, studiobeelden. Je verwacht het niet.
RTLZGoden
Wat houdt dat in?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:20 schreef BlackLining het volgende:
Stortvloed aan C2000 meldingen van GRIP2 bij Schiphol en Hoofddorp
Dichterlijke vrijheid.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:20 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Geen punten, wel komma's, dan spatie komma's.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
~~~~
Skynews is vrij aardig en actueel:quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:20 schreef Zipportal het volgende:
RTLZGoden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |