Als broers die met elkaar op de vuist gaan en met de vinger wijzen als ze worden aangesproken door hun ouders.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoop dat Fok nog bestaat bij de volgende aanslag, ik vind deze topics altijd wel verbroederend werken.
maar wel staxquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:20 schreef Zipportal het volgende:
Wat is NOS toch ook weer pauperzender. Je schakelt in, studiobeelden. Je verwacht het niet.
RTLZGoden
Gewoon CNN, BBC en andere buitenlandse zenders. NOS is een lachwekkend kanaal.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:20 schreef Zipportal het volgende:
Wat is NOS toch ook weer pauperzender. Je schakelt in, studiobeelden. Je verwacht het niet.
RTLZGoden
Wat houdt dat in?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:20 schreef BlackLining het volgende:
Stortvloed aan C2000 meldingen van GRIP2 bij Schiphol en Hoofddorp
Dichterlijke vrijheid.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:20 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Geen punten, wel komma's, dan spatie komma's.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
~~~~
Skynews is vrij aardig en actueel:quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:20 schreef Zipportal het volgende:
RTLZGoden
Rustig schat, het ging me om de paniek door zo'n onschuldig koffertje.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou, sorry hoorDat krijg je nou eenmaal op een forum he
Omaatje moet de weg over worden geholpen.quote:
Tarik Z. eist weer zendtijd?twitter:GooiNieuws twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 12:16:59Hulpdiensten zijn momenteel ingezet voor een verdachte situatie bij het NOS gebouw op het Media Park in #Hilversum. reageer retweet
Rozen rood, mijn kots is groenquote:
"Bron- en effectbestrijding. Incident met duidelijke uitstraling naar de omgeving."quote:
Niemand houd je hier vast op fokquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:22 schreef Viskarretje het volgende:
Waarom geven wij dit trouwens nog aandacht?
Beter kappen wij (uit protest) met deze reeks en gaan wij gewoon door met ons leven.
Weten we waar Volkert is?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:22 schreef Schuimpjes het volgende:
twitter:GooiNieuws twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 12:16:59Hulpdiensten zijn momenteel ingezet voor een verdachte situatie bij het NOS gebouw op het Media Park in #Hilversum. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |