GRIP 2quote:
die zit toch in zijn cel?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:22 schreef Schuimpjes het volgende:
Tarik Z. eist weer zendtijd?twitter:GooiNieuws twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 12:16:59Hulpdiensten zijn momenteel ingezet voor een verdachte situatie bij het NOS gebouw op het Media Park in #Hilversum. reageer retweet
Oeh wat edgy van jouquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Mooier zou zijn als dat Manneke even de Profeet in z'n bek pist...
hahahaa ja leuk jan hahahaha zo even delen op facebook dezen grapquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Mooier zou zijn als dat Manneke even de Profeet in z'n bek pist...
Op naar BNW jij.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:23 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Oeeee ze proberen ons nog extra bang te maken vandaag in het theater van het terrorisme.
Ganzen dus.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
"Bron- en effectbestrijding. Incident met duidelijke uitstraling naar de omgeving."
Hoe kan je nou naast die man komen? Lijkt mij dat ze het dan afsluiten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:23 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ondertussen in Hoofddorp
[ afbeelding ]
Als je zo schiet ben je vast een oog kwijtquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:23 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ondertussen in Hoofddorp
[ afbeelding ]
Het wildersontruimingsteam?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:23 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ondertussen in Hoofddorp
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er gaat vandaag echt niks meer gebeuren hoor. Geen zorgen. Alles wat nu nog naar buiten komt is loos alarm.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hoe kan je nou naast die man komen? Lijkt mij dat ze het dan afsluiten.
Tijd om echt iets te plegen dus.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er gaat vandaag echt niks meer gebeuren hoor. Geen zorgen. Alles wat nu nog naar buiten komt is loos alarm.
Vanuit trein genomenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hoe kan je nou naast die man komen? Lijkt mij dat ze het dan afsluiten.
Mag ik ook zo'n glazen bolquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |