jaaaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godsamme gaan we nu weer 10.000 berichten over een achtergelaten koffertje krijgen.
Nou, sorry hoorquote:
Toch wel gek, want ze hebben dezelfde nietszeggende en tot niets verplichtende platitudes gehoord die ik hoorde...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat is niet zo gek, dat is ons propaganda kanaal.
Dit land is verrot.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godsamme gaan we nu weer 10.000 berichten over een achtergelaten koffertje krijgen.
Nee, hij is extreem geslaagd en we moeten allemaal doen of er niets gebeurd is.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:02 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet menen dat die paar aanslagen die we hier in het westen hebben gehad er voor heeft gezorgd dat jij denkt dat immigratie politiek is mislukt?
Het westen moet zich niet aanstellen. De USA schiet dagelijks in landen als Syrie en Pakistan mensen overhoop en hier staat het hele land op tilt als er eens een keer een aanslag is. Belachelijk.
het zegt iets over deze mensen en de cultuur. deze mensen zijn gewoon erg hardnekig en gaan ook nu weer veels te ver in hun religie.quote:
Scherp, bedankt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:18 schreef Flow3r het volgende:
Aanslag was op een europese wijk vlakbij het parlement
Minder blowen dan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:19 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
ik wil ook zo'n Marechaussee zijn en rondlopen op Schiphol. lijkt me echt cool
Neeeeeeee, daar gaan we weer!! Wij in Europa zijn speciaal....quote:22 maart 2016, 12:16
Eiffeltoren Belgische driekleur
De Eiffeltoren in Parijs zal vanavond verlicht worden in de Belgische driekleur. Dat heeft de Parijse burgemeester Anne Hidalgo gemeld via Twitter.
amaaai.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |