Wat voor mensen volg je dan allemaal? ik zie dat soort onzin nooit op facebook, maar ik heb ook slechts iets van 75 FB vriendenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:00 schreef houdjemond het volgende:
Tokkiegehalte op Facebook is ook ongelofelijk.. "deel dit als je ook vind dat alle grenzen dicht moeten"
Eensquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:02 schreef Twiitch het volgende:
[..]
In Den Haag stonden ze een tijdje terug nog op klaarlichte dag met IS-vlaggen te zwaaien en Joden dood te wensen. Ik ben niet naïef genoeg om te denken dat elke islamiet in Amsterdam er anders over denkt.
Kwestie van tijdquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Verbaasd me wel dat het nog niet hier gebeurd.
Hopelijk blijf ik me daar over verbazen
Groot succes geweest blijkbaarquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, Judith ging gisteren met Abou Jahjah praten, geloof ik.
Dat zou toch niet mogen. Die supporten dan met zijn allen terroristen, al hun connecties zouden toch langs gegaan moeten worden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:02 schreef Twiitch het volgende:
[..]
In Den Haag stonden ze een tijdje terug nog op klaarlichte dag met IS-vlaggen te zwaaien en Joden dood te wensen. Ik ben niet naïef genoeg om te denken dat elke islamiet in Amsterdam er anders over denkt.
In diensttreding van een vreemde krijgsmacht. Hulp aan de vijand in oorlogstijd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:59 schreef Wespensteek het volgende:
m mis met het preventief oppakken van Syriëgangers?
Wat hebben ze gedaan dat strafbaar is?
Vluchtende medeplichtigen denk ik. Maargoed lijkt me lastig om die zo snel te herkennen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:43 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Wat heeft het trouwens voor nut om de controles op de grens met België te verscherpen?
Plannen doorgenomen voor de aanslag.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:04 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Groot succes geweest blijkbaar
Ja. Religie heeft een lange geschiedenis van terreur en terrorisme. Islamitisch terrorisme is verankerd in de Koran. De waarheid kan hard zijn...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:01 schreef Viskarretje het volgende:
Denken mensen nog serieus dat terrorisme ook maar iets met religie te maken heeft?
De meeste zijn relatief normaal maar zitten er altijd 1 of 2 tussen die altijd dit soort dingen delen en rare dingen gaan roepen als er iets gebeurd..quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:03 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wat voor mensen volg je dan allemaal? ik zie dat soort onzin nooit op facebook, maar ik heb ook slechts iets van 75 FB vrienden
Medeschuldig voor de aanslagen.quote:
Heb net even gekeken en ook niemand heeft het erover in mijn lijst.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:03 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wat voor mensen volg je dan allemaal? ik zie dat soort onzin nooit op facebook, maar ik heb ook slechts iets van 75 FB vrienden
Ja, puur toeval. Net zoiets als selectief preventief fouilleren en staande houden. Pure willekeur.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel toevallig dat veel terroristen de Islam aanhangen dan.
Dit hebben ze al eerder gezegd hoor. Allah akbar is wel nieuwquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:05 schreef NaturalScience het volgende:
Moslim voor het eerst in de mond genomen bij de NOS
Bovendien negeert de viskar de lange traditie van aanslagen door leden van dit geloof.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:05 schreef baaart het volgende:
[..]
Ja, puur toeval. Net zoiets als selectief preventief fouilleren en staande houden. Pure willekeur.
Viskarretje, zogenaamd onderlegd en slimmer dan wij allen, maar kan de statistiek niet koppelen aan de realiteit. Want dan zijn we ineens niet meer logisch aan het nadenken, maar racisten.
Roepen ze al vanaf 630 hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit hebben ze al eerder gezegd hoor. Allah akbar is wel nieuw
vroeg ik mij ook af, aangezien de schade significant is en er volgens mij geen doden zijn gevallenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:06 schreef amaranta het volgende:
Zou die foto van dat treinstel echt van deze aanslag zijn? En niet een foto van een eerdere aanslag elders?
Inderdaad. Dit hadden we laatst op een partijbijeenkomst besproken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:05 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Medeschuldig voor de aanslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |