Er zijn toch al 10 doden bevestigd in de metro?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:07 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
vroeg ik mij ook af, aangezien de schade significant is en er volgens mij geen doden zijn gevallen
Jaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:07 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Er zijn toch al 10 doden bevestigd in de metro?
VRT ontkende dat dacht ik weer ?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:07 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
ah okee! ben ook aan het werk dus kan niet alles live bijhoudenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:07 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dit, wat een watjes zijn we tegenwoordig.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
In diensttreding van een vreemde krijgsmacht. Hulp aan de vijand in oorlogstijd.
Vroeger kreeg je hier de doodstraf voor, in plaats van een woning en een uitkering
twitter:wouterdewinther twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 11:07:34Persalarm: Grens tussen Frankrijk en Belgie gaat dicht (RTBF) reageer retweet
Ja, dat dus. Daar zouden minstens 50 doden in moeten zitten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:07 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
vroeg ik mij ook af, aangezien de schade significant is en er volgens mij geen doden zijn gevallen
Tokkies meteen eraf pleuren inderdaad.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:03 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wat voor mensen volg je dan allemaal? ik zie dat soort onzin nooit op facebook, maar ik heb ook slechts iets van 75 FB vrienden
Nee hoor, het is gewoon puur toeval dat het elke keer van een bepaalde religie is.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:01 schreef Viskarretje het volgende:
Denken mensen nog serieus dat terrorisme ook maar iets met religie te maken heeft?
Ik vind dat altijd zo mooi he. Alsof wij in Europa nog grenzen kunnen sluitenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Persalarm: Grens tussen Frankrijk en Belgie gaat dicht (RTBF)
Is al voorbijgekomenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:09 schreef banaantjeEE het volgende:
Die foto van het metrotoestel
https://twitter.com/alxdm(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
Het is gewoon een oorlogscultuur dat moet nou zo langzamerhand toch wel bij je doordringen. Overigens leg ik de schuld neer bij de Europese politici. Zij faciliteren dit soort aanslagen met hun immigratiepolitiek.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:07 schreef Viskarretje het volgende:
Ik zag net dat iemand op mij reageerde : "wel toevallig dat iedere terrorist de islam aanhangt."
Dit is toch demonisering van het hoogste niveau?Nogmaals: Niet iedere moslim is een terrorist.
Trieste mensen hier.
Biddenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |