Dit snap ik ook nooit, inderdaad.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo mooi he. Alsof wij in Europa nog grenzen kunnen sluitenEr zijn hele dorpen en bedrijventerreinen op die grenzen gebouwd. Er zijn letterlijk duizenden weggetjes die die grens overgaan. Als er terroristen onderweg zijn naar Frankrijk, dan gaan die echt niet over de snelweg
Oh, racist... Er zijn helemaal geen problemen met cultuur/geloof botsingen, het zijn gewoon kleine incidentenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:10 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Hoe zeg je dat ook alweer? Niet elke moslim is een terrorist, maar wel elke terrorist is een moslim?
Echt schaamteloos dat figuren als jij gewoon het lef hebben te komen trollen bij een aanslag waarbij meerdere mensen het leven lieten.quote:
Vroeger kreeg je daar niets voor, Brussel was decennia lang een huurlingencentrum, werd nooit tegen opgetreden. Nu krijgen Syrië gangers twintig jaar gevangenissstraf.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
In diensttreding van een vreemde krijgsmacht. Hulp aan de vijand in oorlogstijd.
Vroeger kreeg je hier de doodstraf voor, in plaats van een woning en een uitkering
Ohhh, dan weet ik hem niet meer.quote:
Daar gaat de int. trein toch vandaan?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:10 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Op Amsterdam cs wordt perron 14 ontruimd door de politie
door NOSBINK via twitter 11:08
Ik heb mezelf eraf gepleurd, was makkelijker met een pvv'er als zwagerquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tokkies meteen eraf pleuren inderdaad.
time.com/3934980/right-wing-extremists-white-terrorism-islamist-jihadi-dangerous/quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:11 schreef Smoofie het volgende:
Maar wel bijna elke terrorist is moslim.
Ja dat vraag ik mij ook af, denk eerder dat het daarmee te maken heeft.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Daar gaat de int. trein toch vandaan?
Eens!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo mooi he. Alsof wij in Europa nog grenzen kunnen sluitenEr zijn hele dorpen en bedrijventerreinen op die grenzen gebouwd. Er zijn letterlijk duizenden weggetjes die die grens overgaan. Als er terroristen onderweg zijn naar Frankrijk, dan gaan die echt niet over de snelweg
Laat gaan joh, het gemiddelde topic duurt 15 minuten ofzo, maak je niet zo druk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:12 schreef timmmmm het volgende:
Kunnen we het nou weer een beetje bij het nieuws houden? Over de oorzaken en gevolgen hebben we nog wel een maand voor na vandaag, nu wordt de actuele stand van zaken ondergesneuwd door het gepraat daarover
Mijn excuses!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:11 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Oh, racist... Er zijn helemaal geen problemen met cultuur/geloof botsingen, het zijn gewoon kleine incidenten
Geloof je het zelf.. Natuurlijk zijn er andere soorten aanslagen dan deze, maar het Moslims zijn erg vertegenwoordigd.quote:
Klinkt als een vraag bij de iq-testquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:10 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Hoe zeg je dat ook alweer? Niet elke moslim is een terrorist, maar wel elke terrorist is een moslim?
Welke websites houd jij bijquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:12 schreef timmmmm het volgende:
Kunnen we het nou weer een beetje bij het nieuws houden? Over de oorzaken en gevolgen hebben we nog wel een maand voor na vandaag, nu wordt de actuele stand van zaken ondergesneuwd door het gepraat daarover
IRA ETA RAF KKK etc het statement dat bijna elke terrorist een moslim is gewoon niet waar of je hebt een andere definietie van bijna alle. en 99% is het ook niet.quote:
Jij hebt makkelijk praten, de helft van mijn nieuwsgaring voor de FP komt uit dit topicquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:13 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Laat gaan joh, het gemiddelde topic duurt 15 minuten ofzo, maak je niet zo druk.
Jup.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
twitter:woukevscherrenb twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 11:10:52Thalys perron https://t.co/mA477C4sGy reageer retweet
ja die plegen hier aanslagen jaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
IRA ETA RAF KKK etc het statement dat bijna elke terrorist een moslim is gewoon niet waar of je hebt een andere definietie van bijna alle. en 99% is het ook niet.
15 toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gewoon op zolder blijvenquote:
vertel is wanneer die voor het laatst een aanslag hebben gepleegd uit naam van het geloofquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
IRA ETA RAF KKK etc het statement dat bijna elke terrorist een moslim is gewoon niet waar of je hebt een andere definietie van bijna alle. en 99% is het ook niet.
Zoveel nieuws valt er ook niet meer te meldenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:12 schreef timmmmm het volgende:
Als je met hier europa bedoeld, ja behalve die laatste.quote:
Het maakt mij niet waar de terrorist vandaan komt, wel dat op dit moment een heleboel mensen de kop in het zand steken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit. Je kunt religie niet loskoppelen van religieus terrorisme, ook niet als het een ideologisch karakter heeft. Wat niet betekent dat den gemiddelde moslim er ook maar iets mee te maken heeft, net zoals een gemiddelde rechtsstemmer ook niets heeft met het nazisme, of een linksstemmer met het communisme.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:05 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Ja. Religie heeft een lange geschiedenis van terreur en terrorisme. Islamitisch terrorisme is verankerd in de Koran. De waarheid kan hard zijn...
Ik heb RTLZ aan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
NOS staat op, twitter aan en VRT en één staat open
quote:
twitter:fyraschreeuwer twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 11:09:34@onno_aerden @NOSBINK @chrisklomp ja, 14 en 15 zijn THalys, NS International en Fyra/IC Direct reageer retweet
Dat is toch samen een perron?quote:
Of het zijn de dekselse atheïsten weer natuurlijk, kan ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:13 schreef Gorraay het volgende:
Als het geen moslims maar toch weer die dekselse doopsgezinden zijn geweest, maak ik hier mijn excuses aan Viskarretje. Dat beloof ik!
Het gaat echt wel richting de 99% de laatste 15 jaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nou zeker, weer een onderzoek waarin de slachtoffers van 9-11 niet worden meegeteld. Want dan gaat de statistiek er weer heel anders uitzienquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
time.com/3934980/right-wing-extremists-white-terrorism-islamist-jihadi-dangerous/
Gewoon even food for thought
Eind jaren 90 niet zo lang geleden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:14 schreef meester82 het volgende:
[..]
vertel is wanneer die voor het laatst een aanslag hebben gepleegd uit naam van het geloof
twitter:TPOnl twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 11:13:47Bonusquote: op Amsterdamse scholen zijn leerlingen aan het juichen vanwege aanslagen https://t.co/GITEHisR5d reageer retweet
Ja want die plegen nog lekker veel aanslagen wereldwijd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Volgens mij is naar Syrië gaan iets anders dan wat jij beschrijft. Overigens geeft preventief ook wel aan dat het niet gaat om wat iemand heeft gedaan maar wat iemand zou kunnen gaan doen. Best grappig dat men spreekt van veiligheid als de overheid mensen kan gaan opsluiten omdat ze denken dat ze iets zouden gaan kunnen doen zonder er concrete aanwijzingen voor te hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
In diensttreding van een vreemde krijgsmacht. Hulp aan de vijand in oorlogstijd.
Vroeger kreeg je hier de doodstraf voor, in plaats van een woning en een uitkering
Elk moment komt de verklaring van Rutte en binnen een minuut of 10 is die van de Belse premier ook aangekondigd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:14 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zoveel nieuws valt er ook niet meer te melden
Ja. Perron 14 bestaat helemaal niet, het is 'het perron bij spoor 14/15'quote:
"fyraschreeuwer"?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]twitter:fyraschreeuwer twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 11:09:34@onno_aerden @NOSBINK @chrisklomp ja, 14 en 15 zijn THalys, NS International en Fyra/IC Direct reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |