Dit, rustig aan met dat rechtse gedoe graag.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:57 schreef Viskarretje het volgende:
Mensen, ik troll niet.
Ik wil gewoon zeggen dat wij niet te hard van stapel moeten lopen met allerhande insinuaties zodat wij wel op een normale manier de discussie kunnen voeren. Niet wijzen naar andere nationaliteiten of naar eventuele kennis die nog niet bevestigd is.
Punt
moet jij geen wasknijpers inpakkenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:57 schreef Viskarretje het volgende:
Mensen, ik troll niet.
Ik wil gewoon zeggen dat wij niet te hard van stapel moeten lopen met allerhande insinuaties zodat wij wel op een normale manier de discussie kunnen voeren. Niet wijzen naar andere nationaliteiten of naar eventuele kennis die nog niet bevestigd is.
Punt.
quote:
twitter:alxdm twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 10:48:39Notre metro bien connu... Image choquante de #maelbeek ... https://t.co/XhgB71RM0P reageer retweet
Wat is er in godsnaam mis met het preventief oppakken van Syriëgangers?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:55 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Geeft maar weer aan hoe eng die man is, als de veiligheid boven alles gaat is dat het einde van de vrijheid.
Ze moeten het gewoon groter aanpakken. Beter en intensiever speurwerk naar wapens enz. Frankrijk doet het nu aardig goed.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Want dat heeft tot nu toe ook zoveel geholpen.
quote:
Pfoe, dat ziet er heftig uitquote:
Wat? Ik wil wil gewoon dat wij het doen met betrouwbare bronnen die rechtstreeks van de media komt. Mensen hier roeptoeteren maar wat raak en daar baal ik van. Dat is toch niet zo raar?quote:
Wat hebben ze gedaan dat strafbaar is?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam mis met het preventief oppakken van Syriëgangers?
Naar het land van hun voorvaderen, die hebben daar meestal de nationaliteit van.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tweede-generatie moslims die daar wonen zijn er gewoon geboren hè. Waar wil je die heen deporteren?
kans lijkt mij klein dat dit geradicaliseerde Boeddhisten zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:58 schreef Glazenmaker het volgende:
Grappig dat iedereen gelijk denkt aan moslims, terwijl de islam nooit wat met explosies te maken heeft volgens de media.
Sws moslims. Jupiter zal ze allemaal straffen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:57 schreef Ivo1986 het volgende:
pff het wordt tijd dat criminele moslims het NL paspoort verliezen.
Volgens getuigen werd er in Zaventem eerst geschoten, dan iets in het Arabisch geroepen en volgde dan de explosie ...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:58 schreef Glazenmaker het volgende:
Grappig dat iedereen gelijk denkt aan moslims, terwijl de islam nooit wat met explosies te maken heeft volgens de media.
Toch nog iemand met een AK-47 kwijt dan, of niet?twitter:HansVDD twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 08:57:32BREAKING: In de vertrekhal werd eerst geschoten, dan iets in het Arabisch geroepen. Pas daarna waren er twee explosies (getuigen) #Belga reageer retweet
twitter:AFP twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 10:50:14#BREAKING At least 21 dead in Brussels airport, metro blasts: firefighters to AFP reageer retweet
De Regel van Gorraay: Wie links of rechts zegt is af!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:57 schreef Abed het volgende:
[..]
Dit, rustig aan met dat rechtse gedoe graag.
Terrorisme staat los van religie.
Arabischquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:59 schreef Ryan3 het volgende:
Toch nog iemand met een AK-47 kwijt dan, of niet?twitter:HansVDD twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 08:57:32BREAKING: In de vertrekhal werd eerst geschoten, dan iets in het Arabisch geroepen. Pas daarna waren er twee explosies (getuigen) #Belga reageer retweet
Najah als ik sommige jongeren hoor over hoeveel meisjes ze hebben geklaard, ja dan wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:59 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Blazen die ook van alles op?
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Laten we dan ook alle Nederlanders oppakken die naar Salou afreizen
Sterkte, ik vlieg vrijdag naar Istanbul. Maar dus mooi wel online inchecken en met alleen handbagage.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:53 schreef Scarface150993 het volgende:
Fucking hell. Moet straks werken op schiphol bij de incheckbalie. Schijt zowat in mijn broek.
Beter dan bij de geloofsgenoten: "deel dit als je ook vindt dat dit een mooie boem is".quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:00 schreef houdjemond het volgende:
Tokkiegehalte op Facebook is ook ongelofelijk.. "deel dit als je ook vind dat alle grenzen dicht moeten"
Gatverdamme. Ene moment forens je rustig naar je werk/studie, volgende moment ben je een smeulende homp vlees.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar is het nu ook niet echt rustig laatste tijdquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:00 schreef HiZ het volgende:
[..]
Sterkte, ik vlieg vrijdag naar Istanbul. Maar dus mooi wel online inchecken en met alleen handbagage.
Smoking gun wrs idd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arabisch
Je verwacht het niet.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:01 schreef L3gend het volgende:
NSFWDie kwam nog niet langs nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
Luchtbedden voornamelijkquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:59 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Blazen die ook van alles op?
True..quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Beter dan bij de geloofsgenoten: "deel dit als je ook vindt dat dit een mooie boem is".
Voor de mensen die zich druk maken om Wilderstwitter:judithineuropa twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 10:42:04'Waarom maakt de VVD zich druk om een paasei?' https://t.co/nDbOI9jNfW via NUnl reageer retweet
FB lezenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:00 schreef houdjemond het volgende:
Tokkiegehalte op Facebook is ook ongelofelijk.. "deel dit als je ook vind dat alle grenzen dicht moeten"
Haha domme Tokkies. Zelfs al zouden hier geen vluchtelingen bij betrokken zijn, dan nog hoef je niet heel hard na te kunnen denken dat we over 20-30 jaar waarschijnlijk dezelfde problemen met die lui hebben als de vorige golf islamitische immigranten die zichzelf nu opblazen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:00 schreef houdjemond het volgende:
NSFWDie dode man daar rechtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet Fokken met mij.
In Den Haag stonden ze een tijdje terug nog op klaarlichte dag met IS-vlaggen te zwaaien en Joden dood te wensen. Ik ben niet naïef genoeg om te denken dat elke islamiet in Amsterdam er anders over denkt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:00 schreef Scarface150993 het volgende:
Ik snap ook niet wie die lui waren die de straat op gingen voor die opgepakte terrorist. Hier in Amsterdam in de islamitische gemeenschap zou niemand durven zich te linken aan IS of iets daarover goedpraten. Inside information. Ik snap het allemaal niet meer, wie the fuck kan je wel vertouwen. Waar duiken die gasten op en waarom zijn ze niet te vinden daarvoor.
Ja zoek maar op wat terrorisme of terreur is. Het heeft met religie te maken of met politieke voorkeur.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:01 schreef Viskarretje het volgende:
Denken mensen nog serieus dat terrorisme ook maar iets met religie te maken heeft?
Man man man wat een wijf is dat tochquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:02 schreef Lehcimus het volgende:
Voor de mensen die zich druk maken om Wilderstwitter:judithineuropa twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 10:42:04'Waarom maakt de VVD zich druk om een paasei?' https://t.co/nDbOI9jNfW via NUnl reageer retweet
NSFWFlink wat schade ook zo te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is een lezer van dit
Ja, Judith ging gisteren met Abou Jahjah praten, geloof ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:02 schreef Lehcimus het volgende:
Totaal wereldvreemd. GroenLinks.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:02 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Man man man wat een wijf is dat toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |