Tot Pauwquote:Op maandag 21 maart 2016 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oké heren dan laat ik de show van vanavond schieten.
Dat is waar.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat dachten we ook tegen clubjes als Molde en co
Floortje Dessingquote:Op maandag 21 maart 2016 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien, wie zijn daar te gast?
quote:Op maandag 21 maart 2016 21:06 schreef KingRoland het volgende:
Wat vinden jullie van Floortje Dessing?
Bij feyenoordquote:Op maandag 21 maart 2016 21:07 schreef tong80 het volgende:
/user/profile/168304]Mani89[/url] het volgende:[/b]
Hoe zou zo'n jongen nou terecht zijn gekomen als hij niet goed tegen een bal kon trappen?
quote:Op maandag 21 maart 2016 21:07 schreef Brammess het volgende:
vur welleke club bende gai
ik bin voor helmond sport
Maakt leuke programma's.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:06 schreef KingRoland het volgende:
Het is best leuk hoor Haagsquote:Op maandag 21 maart 2016 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oké heren dan laat ik de show van vanavond schieten.
Bij feyenoordquote:Op maandag 21 maart 2016 21:07 schreef tong80 het volgende:
/user/profile/168304]Mani89[/url] het volgende:[/b]
Hoe zou zo'n jongen nou terecht zijn gekomen als hij niet goed tegen een bal kon trappen?
Niks aan.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:06 schreef KingRoland het volgende:
Hmm ik geef het een voordeel van de twijfel.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:06 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Floortje Dessing
Klaas Dijkhoff
Stella Bergsma
Montasser AIDe'emeh
Robin de Puy
Ze slaaptquote:Op maandag 21 maart 2016 21:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Haags moet ook even op de kleine letten.
Zorg jij dat Davy en DP gaan kijken? dan regel ik ggmm.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:06 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Floortje Dessing
Klaas Dijkhoff
Stella Bergsma
Montasser AIDe'emeh
Robin de Puy
quote:Op maandag 21 maart 2016 21:09 schreef Evertjan het volgende:
Frank lammers heeft een paar paasverstopeieren in zijn wangen verstopt #viesdik
quote:FC Twente wacht wederom een sanctie van de licentiecommissie in de vorm van puntenaftrek. De noodlijdende club heeft de reeds ingediende jaarrekening over het seizoen 2014-2015 ingetrokken.
Wordt het niet eens tijd om die club gewoon op te doeken?quote:
Misschien iets voor Bogardequote:Op maandag 21 maart 2016 21:12 schreef MrSalazar het volgende:
Van der gijp denkt nog steeds dat ie grappig is.Vervang deze teringhond aub eens.
Licht uit, weg ermeequote:Op maandag 21 maart 2016 21:12 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd om die club gewoon op te doeken?
efkes dimmen héquote:Op maandag 21 maart 2016 21:12 schreef MrSalazar het volgende:
Van der gijp denkt nog steeds dat ie grappig is.Vervang deze teringhond aub eens.
nou nou nou zegquote:Op maandag 21 maart 2016 21:12 schreef MrSalazar het volgende:
OK dan niet. Maar dan wil ik wel dat ie continu uitgescholden, beledigd en belachelijk wordt gemaakt door de rest.quote:
nou nou nouquote:Op maandag 21 maart 2016 21:12 schreef MrSalazar het volgende:
Ik wilde zeggfen zijn portemonnee maar dit kan ook.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo'n frituurmuur bij FEBO zeker?
Te triestquote:Op maandag 21 maart 2016 21:12 schreef MrSalazar het volgende:
Gijp, Derksen en Genee moeten voor altijd blijven anders is VI geen VI meerquote:Op maandag 21 maart 2016 21:14 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
OK dan niet. Maar dan wil ik wel dat ie continu uitgescholden, beledigd en belachelijk wordt gemaakt door de rest.Niet dat genee niet een heel vervelend mannetje is...
quote:Op maandag 21 maart 2016 21:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo'n frituurmuur bij FEBO zeker?
Laten we het gewoon lekker gezellig houden op deze maandagavondquote:Op maandag 21 maart 2016 21:14 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
OK dan niet. Maar dan wil ik wel dat ie continu uitgescholden, beledigd en belachelijk wordt gemaakt door de rest.Niet dat genee niet een heel vervelend mannetje is...
Wie heeft er hier wel eens een diagonaaltje gehaald?quote:Op maandag 21 maart 2016 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wilde zeggfen zijn portemonnee maar dit kan ook.
Moet je even uitleggen wat dat isquote:Op maandag 21 maart 2016 21:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wie heeft er hier wel eens een diagonaaltje gehaald?
Slechtquote:Op maandag 21 maart 2016 21:16 schreef Evertjan het volgende:
Hoe zijn de kijkcijfers van die talkshow van Genee
Wilfred Genee baalt van slechte kijkcijfers talkshowquote:Op maandag 21 maart 2016 21:16 schreef Evertjan het volgende:
Net zoals Bassie en Adriaan. Dan is Bassie en Adriaan nooit meer hetzelfde.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gijp, Derksen en Genee moeten voor altijd blijven anders is VI geen VI meer
quote:Op maandag 21 maart 2016 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je even uitleggen wat dat isNooit van gehoord.
Net als een spiraaltje, maar dan diagonaal.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
en de baronquote:Op maandag 21 maart 2016 21:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net zoals Bassie en Adriaan. Dan is Bassie en Adriaan nooit meer hetzelfde.
Het is juist een ideaal tijdstip zo na VI.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Wilfred Genee baalt van slechte kijkcijfers talkshow
Foto: ANP
Gepubliceerd: 21 maart 2016 08:56
Laatste update: 21 maart 2016 12:18
Wilfred Genee baalt er stevig van dat zijn talkshow Wat gaat er nu door je heen? zo weinig mensen boeit. De lage kijkcijfers zijn hem een doorn in het oog.
"Misschien ligt het aan de zender en het tijdstip, maar feit is dat ik er verschrikkelijk van baal dat de kijkcijfers niet goed zijn", aldus Genee maandag in de ochtendshow van Lex Gaarthuis op 100%NL.
De presentator deelde zijn zorgen al met RTL-baas Erland Galjaard. "Die zei ook al dat het programma misschien op een andere plek of tijd uitgezonden zou moeten worden. Hij is verder namelijk wel tevreden over de show."
Programmavorm
Toch wil Genee de lage kijkcijfers niet alleen op de omstandigheden afschuiven. "Je moet de hand ook in eigen boezem durven steken", vindt hij. "Misschien zitten mensen gewoon niet op mij in een dergelijke programmavorm te wachten."
Genee durft dan ook niet te dromen over een tweede seizoen voor Wat gaat er nu door je heen?. "Ik heb echt geen flauw idee of ik nog een serie mag maken. We zullen het zien."
Wat gaat er nu door je heen is elke maandagavond om 22.00 uur te zien op RTL 7.
als het maar niet ordinair isquote:Op maandag 21 maart 2016 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, is een ander publiek.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is juist een ideaal tijdstip zo na VI.
250.000 geflopt dus.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:16 schreef Evertjan het volgende:
Ah nee dat krijg ik nooit op man. Vind sowieso eigenlijk alleen de grillburger en het speciaaltje lekker. De patat is altijd bleek, die is niet lekker.quote:
En aan de andere kant ingebracht.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:17 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Net als een spiraaltje, maar dan diagonaal.
Er zullen van die miljoen VI-kijkers toch wel een paar sportliefhebbers tussen zitten.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee hoor, is een ander publiek.
VBL is niet voor niets los van SPT.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er zullen van die miljoen VI-kijkers toch wel een paar sportliefhebbers tussen zitten.
Nou dat mankeert er wel een beetje aan, weinig sportfragmenten.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er zullen van die miljoen VI-kijkers toch wel een paar sportliefhebbers tussen zitten.
Ik was ooit gek op goulashkroketten. Tot ik er een keer zo van over mijn nek ben gegaan dat ik er nu van walg.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah nee dat krijg ik nooit op man. Vind sowieso eigenlijk alleen de grillburger en het speciaaltje lekker. De patat is altijd bleek, die is niet lekker.
Vast wel, ik eet alleen nooit iets van de Feboquote:Op maandag 21 maart 2016 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Hebben ze die bij de Febo? Mexicano's.
Krokettenquote:Op maandag 21 maart 2016 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik was ooit gek op goulashkroketten. Tot ik er een keer zo van over mijn nek ben gegaan dat ik er nu van walg.
Dat zijn mijn lievelingskroketten.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik was ooit gek op goulashkroketten. Tot ik er een keer zo van over mijn nek ben gegaan dat ik er nu van walg.
Wilfried mist een warme uitstralingquote:Op maandag 21 maart 2016 21:19 schreef MrSalazar het volgende:
Dat programma van genee is kut omdat ie kutvragen stelt.
Ik vergreep me vroeger nog wel eens aan een satékroket.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zijn toevallig een van de populaire krokettenquote:Op maandag 21 maart 2016 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De kalfsvleeskroketten van de Feboquote:Op maandag 21 maart 2016 21:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vast wel, ik eet alleen nooit iets van de Febo
Ik heb het niet zo met krokettenquote:Op maandag 21 maart 2016 21:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De kalfsvleeskroketten van de Febo
Gewoon bij de meet met z'n allen bij de Febo.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De kalfsvleeskroketten van de Febo
Garnalenkroketquote:Op maandag 21 maart 2016 21:21 schreef Karina het volgende:
Doe mij dan maar een garnalenkroketje of een kaaskroketje
Als we daarna een broodje döner halen doe ik meequote:Op maandag 21 maart 2016 21:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gewoon bij de meet met z'n allen bij de Febo.
Dan ga ik wel met GGMM een stokbroodje eten.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2016 21:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja, leuk!quote:Op maandag 21 maart 2016 21:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
we kunnen dan ook langs de McDonalds en de KFC.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als we daarna een broodje döner halen doe ik mee
Wat we allemaal elke dag al doen, alleen dan zonder elkaarquote:Op maandag 21 maart 2016 21:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
we kunnen dan ook langs de McDonalds en de KFC.
bahquote:Op maandag 21 maart 2016 21:22 schreef opperkleurder het volgende:
Zijn er mensen die met plezier een kaassouffle eten?
Dat lijkt me dat het KFC wordt.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
we kunnen dan ook langs de McDonalds en de KFC.
Ja lekker. Hier bij de snackbar hebben ze pittige kaassouffles, die zijn nog beter.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:22 schreef opperkleurder het volgende:
Naar jou wil ik wel kijken, lekker vlees.quote:
Genant inderdaad.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:22 schreef Tagliano het volgende:
Verdomme Johan begin alsjeblieft niet over (bedrijfs)economie als je het niet snapt
Dat is echt zo breed niet normaal.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:22 schreef Tagliano het volgende:
Verdomme Johan begin alsjeblieft niet over (bedrijfs)economie als je het niet snapt
Leg het even uit voor ons!quote:Op maandag 21 maart 2016 21:22 schreef Tagliano het volgende:
Eens, maar febo is nog wel een stuk beter dan troep als McDonalds. Dat is echt goor.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk geen van allen. Gewoon de snackbar op de hoek.
Het is soms echt verbazingwekkend wat je leest. Het verschil tussen eigen vermogen en wat je op de bank hebt, bijvoorbeeldquote:Op maandag 21 maart 2016 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Genant inderdaad.
Overigens zou iedereen dat moeten kunnen begrijpen. Behalve die 3 wijven bij DWDD net.
Ik niet. Verbrand mijn lippen ermee. Wat JR Style zegt.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:22 schreef opperkleurder het volgende:
Kingfloplandquote:Op maandag 21 maart 2016 21:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Neuh, McDonalds en KFC zijn veel lekkerder joh!
Ik heb het niet zo met eten met zachte vulling, dat jullie het weten als er een meeting komtquote:Op maandag 21 maart 2016 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja lekker. Hier bij de snackbar hebben ze pittige kaassouffles, die zijn nog beter.
Je moeder houdt wel van een zachte vulling.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo met eten met zachte vulling, dat jullie het weten als er een meeting komt
Oh je bent lastig. Krijg jij een sateetje.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo met eten met zachte vulling, dat jullie het weten als er een meeting komt
Wat vind jij van een creampie?quote:Op maandag 21 maart 2016 21:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk eerder een harde vullingquote:Op maandag 21 maart 2016 21:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moeder houdt wel van een zachte vulling.
Albert Heijn.quote:
Valt wel mee, maar nee een sateetje eet ik ook niet graagquote:Op maandag 21 maart 2016 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je bent lastig. Krijg jij een sateetje.
Die zijn echt mijn guilty pleasure.quote:
Je meent het.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:24 schreef TC03 het volgende:
Derksen is de sprekende pop van Munsterman.
Over moeders gesproken, van harte hé!quote:Op maandag 21 maart 2016 21:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moeder houdt wel van een zachte vulling.
Dat waren die echte struggles iddquote:Op maandag 21 maart 2016 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Albert Heijn.
Dit omdat ik bij de Jumbo bij school altijd mijn tas moet inleveren en moet wachten voor ik naar binnen ga.
Dank Doublepainquote:Op maandag 21 maart 2016 21:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Over moeders gesproken, van harte hé!
Bom eropquote:Op maandag 21 maart 2016 21:25 schreef Mani89 het volgende:
Wilfred wil zooooo graaaaag zijn gelijk halen. Irritante kutfries. Kut Friesland.
Is Opper moeder geworden?quote:Op maandag 21 maart 2016 21:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Over moeders gesproken, van harte hé!
Hij komt toch uit Leeuwarden?quote:Op maandag 21 maart 2016 21:25 schreef Mani89 het volgende:
Wilfred wil zooooo graaaaag zijn gelijk halen. Irritante kutfries. Kut Friesland.
Dat denk ik ook. Ik heb nu alweer spijtquote:Op maandag 21 maart 2016 21:25 schreef Tagliano het volgende:
Ik denk dat ik de komende maanden geen VI meer kijk
Daarom loop ik verder bij Buikslotermeerplein voor Bakker Bart of ik ga daar naar de Febo.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat waren die echte struggles idd
Eindelijk over iets echts met voetbal. De bekertjes-poeper.quote:
Zie jij er uit als tuig of zo?quote:Op maandag 21 maart 2016 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom loop ik verder bij Buikslotermeerplein voor Bakker Bart of ik ga daar naar de Febo.
Of heel soms de KFC
Hij is ziek.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eindelijk over iets echts met voetbal. De bekertjes-poeper.
Wat vindt de Blanke Bogarde er van?quote:Op maandag 21 maart 2016 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ook De Graafschap neemt Johan Derksen niet meer serieus.
JAAAAAAAA hij is er!quote:Op maandag 21 maart 2016 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam vaak bij het Pleintje.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:26 schreef Tagliano het volgende:
Warmond, ik denk dat Mani nog wel een leuke anekdote heeft over een minister op het dorpsplein van Warmond
Ik bij een ploegenoot in de shampoo. Maar dat was urine.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:26 schreef Mani89 het volgende:
Bij van Breukelen deden ze dat in zijn schoenen en zijn shampoofles.
Heerlijke club.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ze vierde het gisteren.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ! Niet op visite vanavond?
Die schoppen we binnenkort met pek en veren de gemeente uit.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:26 schreef Tagliano het volgende:
Warmond, ik denk dat Mani nog wel een leuke anekdote heeft over een minister op het dorpsplein van Warmond
Ze moet werken. En ze krijgt veel mannen op bezoek.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ! Niet op visite vanavond?
quote:Op maandag 21 maart 2016 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bij een ploegenoot in de shampoo. Maar dat was urine.
Aardig plekje welquote:Op maandag 21 maart 2016 21:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kwam vaak bij het Pleintje.
Ken je Wiel Coerver ? Of Willie Dullens ?quote:
Ik wil graag het publiek kiezen.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je Wiel Coerver ? Of Willie Dullens ?
Beiden Limburgse kappersquote:
Daar kom ik niet vaak, helaasquote:Op maandag 21 maart 2016 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En in de zomer bij Koudenhoorn
Ah vandaar, ik denk niet dat je weet wat ik bedoel, we kunnen samen weleens een kapsalon eten, krijg je geen spijt vanquote:
Die dag gaat komen inderdaad.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd of ze nog zo lachen als Boskamp volgende week erbij neervalt.
Google maar eens op hun namen straksquote:Op maandag 21 maart 2016 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah vandaar, ik denk niet dat je weet wat ik bedoel, we kunnen samen weleens een kapsalon eten, krijg je geen spijt van
De bijbel wordt ook nog steeds gelezen.quote:
Footballquote:
In Warmond is hij gesloten zoals ik zie. Jammer. En de Spar?quote:Op maandag 21 maart 2016 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar google zegt van wel
quote:
Denk het ook al nietquote:Op maandag 21 maart 2016 21:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Warmond is hij gesloten zoals ik zie. Jammer. En de Spar?
Eens.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:34 schreef GGMM het volgende:
Stelling: de derde helft is totaal overbodige onzin. deze aflevering is een flopshow.
Maarten 't Hart leeft er ook nog, dat is ook wel een bezienswaardigheid.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Warmond is hij gesloten zoals ik zie. Jammer. En de Spar?
TJAPTJOEPquote:Op maandag 21 maart 2016 21:34 schreef tjaptjoep het volgende:
Gijp zit niet lekker in zijn vel. Hij is te aanwezig.
Gooi er eens een leuk gifje in.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:34 schreef tjaptjoep het volgende:
Gijp zit niet lekker in zijn vel. Hij is te aanwezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |