Gewoon zorgen dat je klanten grotere ambtenaren zijn dan jijzelf.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:49 schreef Heilwasser het volgende: [..] Lekker je werkfoon altijd bij je.
Dat weet ik, ik heb ook zulke telefoons gehad. Die waren wel in elk opzicht behalve de batterijduur en de duurzaamheid kut.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Telefoons met een batterijduur van een paar weken hadden we vroeger al.
Telefoons die waterdicht zijn ook al.
Maar toen moesten we ineens gaan internetten. En hadden we grotere schermen nodig. En camera's.
Snake.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik heb ook zulke telefoons gehad. Die waren wel in elk opzicht behalve de batterijduur en de duurzaamheid kut.
Roze iPhone. Nice.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:32 schreef Tchock het volgende:
De nieuwe iPhone. Revolutionair mensen.
[ afbeelding ]
Natte kapsalon.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan is er helemáál geen reden meer om er ooit nog onder weg te komen.
Nu wel zin in.quote:
Oh, die is ook wel mooi. Maar ik heb al een saaie zwarte 6.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je gaat niet voor de champagnekleurige?
Bier onder de douche is serieus ook nice.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik eet wel eens een appel onder de douche. Boeit niet als die nat wordt.
Douchebier is het beste bier.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:03 schreef Heilwasser het volgende:
Bier drinken onder de douche is een koud kunstje.
Dat wil prima inderdaadquote:Op maandag 21 maart 2016 21:03 schreef Heilwasser het volgende:
Ik drink 's ochtends soms een kop koffie onder de douche, kan ook.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:03 schreef Heilwasser het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2016 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik drink 's ochtends soms een kop koffie onder de douche, kan ook.
Lekker de boel doorspoelen.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik drink 's ochtends soms een kop koffie onder de douche, kan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |