Vast nog allemaal verzonnen door Wassila.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:40 schreef Ryon het volgende:
Altijd leuk op de maandagmiddag. Het D66 programma doornemen en de open deuren tellen. Zoals over Defensie:
https://d66.nl/standpunt-over/defensie/
Hint: per volzin wordt er minimaal één open deur ingetrapt.
Hoe vind je deze dan? Dit is van A tot Z het volledige 'defensie-standpunt' van een niet nader te benoemen partij:quote:Op maandag 21 maart 2016 14:40 schreef Ryon het volgende:
Altijd leuk op de maandagmiddag. Het D66 programma doornemen en de open deuren tellen. Zoals over Defensie:
Ook wel een pareltje, niet?quote:Defensie is een van de belangrijkste taken van de overheid. Zonder veiligheid is er ook geen vrijheid. Onze krijgsmacht is onmisbaar voor die veiligheid. In vergelijking met andere landen geven we weinig uit aan defensie. Daarom willen we dat er niet meer op defensie wordt bezuinigd. Er moet juist meer geld naartoe.
Ons leger heeft als belangrijkste taak het beschermen van het Nederlandse grondgebied en dat van onze bondgenoten. De oorlog in Oekraďne laat wel zien dat vrede ook in Europa niet vanzelfsprekend is. Daarnaast beschermt ons leger onze handelsbelangen, bijvoorbeeld in missies tegen piraten.
Ohoh, dit klinkt bijna als een concreet en tastbaar standpunt waar de kiezer wat aan heeft en een partij ook op afgerekend kan worden. Dat moeten we natuurlijk niet willen.quote:In vergelijking met andere landen geven we weinig uit aan defensie. Daarom willen we dat er niet meer op defensie wordt bezuinigd. Er moet juist meer geld naartoe.
Komt overigens van de website van een partij die meer op Defensie heeft bezuinigd dan welke partij dan ook in de Nederlandse geschiedenis.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ohoh, dit klinkt bijna als een concreet en tastbaar standpunt waar de kiezer wat aan heeft en een partij ook op afgerekend kan worden. Dat moeten we natuurlijk niet willen.
Maar wel eigenhandig het aantal vrouwen op topposities binnen Defensie heeft vergroot. Ook een prestatie.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Komt overigens van de website van een partij die meer op Defensie heeft bezuinigd dan welke partij dan ook in de Nederlandse geschiedenis.
Die eerste vier zinnen zijn geschreven alsof ze door een kleuterjuffrouw voor moeten worden gelezen.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:40 schreef Ryon het volgende:
Jack de Vries scheen zich daar ook voor in te zetten.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
Maar wel eigenhandig het aantal vrouwen op topposities binnen Defensie heeft vergroot. Ook een prestatie.
Die zette zich eerder in voor meer vrouwen in missionarisposities.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jack de Vries scheen zich daar ook voor in te zetten.
Blijkbaar een fan van (reverse) cowgirl.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jack de Vries scheen zich daar ook voor in te zetten.
quote:Op maandag 21 maart 2016 14:57 schreef Rezania het volgende:
Hoe is het nou eigenlijk afgelopen met die chick die de D66 spontaan verliet? Hatsjoe of zo?
quote:
Die is op straat aan het zwerven in de VS.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:57 schreef Rezania het volgende:
Hoe is het nou eigenlijk afgelopen met die chick die de D66 spontaan verliet? Hatsjoe of zo?
Voorheen zag ik haar nog wel eens terrassen in de binnenstad idd. Zonde.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:05 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Die is op straat aan het zwerven in de VS.
quote:Verder bezuinigen met een kaasschaaf is geen optie.
D66-er die niet spoort. Stop de persen maar weer, mensen.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:05 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dan doen we het met een kaasrasp.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 15:05 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nah, dat wachtgeld is toch wel genoeg voor een bezemkast op Manhattan?quote:Op maandag 21 maart 2016 15:05 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Goede foto. Ik zit schaapachtig te grinniken op Roeters.quote:
Lijkt wel het monster dat vroeger onder mijn bed zat.quote:
Gelukkig is er ook nog Bill.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:44 schreef Kaas- het volgende:
Hehe, er bestaan wel echt veel goede enge pics van Hildog.
De eerste zwarte president, Bill Clinton.quote:
Meer van zoiets:quote:Op maandag 21 maart 2016 15:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij droomde dus vroeger van Hillary.... vertel
Als je bedenkt dat Obama bijna de meest blanke Afro-Amerikaan is die je kunt bedenken..quote:Op maandag 21 maart 2016 15:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De eerste zwarte president, Bill Clinton.
Die wordt ook echt witter en witter naarmate hij ouder wordt.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat Obama bijna de meest blanke Afro-Amerikaan is die je kunt bedenken..
En hij gaat niet vreemd. Hoe kan je dan gangsta's aanspreken?quote:Op maandag 21 maart 2016 15:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat Obama bijna de meest blanke Afro-Amerikaan is die je kunt bedenken..
Gewoon een product van een blanke antropologe die een toevallig avontuurtje had met iemand uit Kenia toen ze nog jong en onbezonnen was. Uit Hawaď for cryin' out loud.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die wordt ook echt witter en witter naarmate hij ouder wordt.
Hij is ook fan van sigaren, wat wil je nog meer.quote:
Bill kwam toch uit Alabama?quote:Op maandag 21 maart 2016 15:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Toch wel wat anders dan een zwarte jongeman wiens familie al generatieslang in Mississippi woont en daar tegen hun wil naar toe is vervoerd en te werk gesteld.
Net zo Dirty South.quote:
Op het moment wel gewoon 100% Republikeinse vertegenwoordiging op federaal niveau. De senatoren en afgevaardigden zijn allemaal Republikeins.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Net zo Dirty South.
Zal wel veel chicken 'n gravy hebben gegeten.
Dat 'ie opbokt.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hij is ook fan van sigaren, wat wil je nog meer.
Met een beetje geluk nog acht jaar als First Lady.quote:
De silent majority zit in de cel en mag dus niet stemmen.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Op het moment wel gewoon 100% Republikeinse vertegenwoordiging op federaal niveau. De senatoren en afgevaardigden zijn allemaal Republikeins.
Zou je nog verbazen hoe weinig zwarten daar wonen. Echt < 15% volgens mij.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De silent majority zit in de cel en mag dus niet stemmen.
Bizar. Amper Hispanics ook.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zou je nog verbazen hoe weinig zwarten daar wonen. Echt < 15% volgens mij.
Wilders is daar al op werkreis geweest?quote:Op maandag 21 maart 2016 16:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zou je nog verbazen hoe weinig zwarten daar wonen. Echt < 15% volgens mij.
Die wordt daar als Indo in een reservaat gestopt als ie niet uitkijkt.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:12 schreef Ryon het volgende:
[..]
Wilders is daar al op werkreis geweest?
quote:Op maandag 21 maart 2016 16:15 schreef Heilwasser het volgende:
If it aint white it aint right, aldus Trump.
Dit vraagt om een slechte grap over Witte Donderdag.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:16 schreef Friek_ het volgende:
Deze donderdag maar even de complete Matthäus-Passion voorleggen aan mijn leerlingen.
Man man, 86% afro-Amerikanen. Je zal er maar wonen.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:17 schreef Rezania het volgende:
Bob, je lult geloof ik een beetje.
[ afbeelding ]
https://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_Alabama
Percentage of a county. Zegt geen reet over feitelijke aantallen dus. Verder had ik het over Arkansah, niet Alabama.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:17 schreef Rezania het volgende:
Bob, je lult geloof ik een beetje.
[ afbeelding ]
https://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_Alabama
2% heeft Nederlandse voorouders, dat is ongeveer gelijk aan Amsterdam West.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:12 schreef Ryon het volgende:
[..]
Wilders is daar al op werkreis geweest?
Je had het niet over feitelijke aantallen.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Percentage of a county. Zegt geen reet over feitelijke aantallen dus. Verder had ik het over Arkansah, niet Alabama.
Kan ik me ook wel voorstellen, ik zou ook niet in een staat willen wonen waar zo'n beetje iedereen racistisch is.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:19 schreef Euribob het volgende:
Nog steeds 72% WASP in Alabama. Zo wereldschokkend veel zwarten zijn het dus blijkbaar ook weer niet.
Ik had het over relatieve aantallen state-wide. Dat in een paar driemanenanderhalvepaardenkop counties ook een verdwaalde zwarte woont doet niks af aan mijn bewering.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je had het niet over feitelijke aantallen.
Bek houden, Schlomo.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:18 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Man man, 86% afro-Amerikanen. Je zal er maar wonen.
quote:Op maandag 21 maart 2016 16:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik had het over relatieve aantallen state-wide. Dat in een paar driemanenanderhalvepaardenkop counties ook een verdwaalde zwarte woont doet niks af aan mijn bewering.
Als je nou een plaatje met relatieve gekleurdheid per staat had laten zien was het interessant en relevant geweest,quote:
U baalt van al die Congolezen bij u in de buurt natuurlijk.quote:
Heeft Brussel naast Molenbeek andere no go areas?quote:
Veel fastfood. Toch de hemel.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:18 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Man man, 86% afro-Amerikanen. Je zal er maar wonen.
Blijkt een mythe: http://www.theatlantic.co(...)ies-american/406447/quote:
Desalniettemin:quote:Op maandag 21 maart 2016 16:28 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Blijkt een mythe: http://www.theatlantic.co(...)ies-american/406447/
Ik ben altijd interessant en relevant.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als je nou een plaatje met relatieve gekleurdheid per staat had laten zien was het interessant en relevant geweest,
Ja de vooroordelen kloppen toch wel een beetje.quote:
Dat kan je toch ook gewoon zelf bedenken? Eten bestellen is sowieso duurder dan zelf koken.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:28 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Blijkt een mythe: http://www.theatlantic.co(...)ies-american/406447/
Is dat weer dat gezever over dat vrouwen niet gelijk worden behandeld op de werkvloer?quote:Op maandag 21 maart 2016 16:31 schreef KetchupFTW het volgende:
Propaganda op de deurmat...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De PvdA's campagne om zelfs de laatste zure (vrouwlijke) babyboomers weg te jagen geloof ik. Die kunnen dit maar al te letterlijk nemenquote:Op maandag 21 maart 2016 16:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is dat weer dat gezever over dat vrouwen niet gelijk worden behandeld op de werkvloer?
quote:Op maandag 21 maart 2016 16:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat kan je toch ook gewoon zelf bedenken? Eten bestellen is sowieso duurder dan zelf koken.
Nee ik vind KFC vrij onsmakelijk. Bovendien heb ik geen tien kinderen of uitkering. Noch heb ik ooit een gevangenis van binnen gezien. Tot slot geef ik niets om velgen.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:35 schreef Reya het volgende:
Heilwasser heeft wel het profiel van een Afro-Amerikaan.
Desalniettemin.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:38 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nee ik vind KFC vrij onsmakelijk. Bovendien heb ik geen tien kinderen of uitkering. Noch heb ik ooit een gevangenis van binnen gezien. Tot slot geef ik niets om velgen.
Rennies mee en lekker klagen.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:43 schreef Ryon het volgende:
Fun fact:
Ton Elias is de PvdA-watcher van de VVD. Hij gaat ook altijd incognito naar die congressen. Valt in zijn geheel niet op.
Jouw voorkeursgeslacht.quote:
Iemand moet het doen.quote:
Touché.quote:
Rotterdam is dan ook een islamitische stad dus daar heb je dat soort testpunten helemaal niet nodig.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:04 schreef Kaas- het volgende:
Belachelijk trouwens dat je in Rotterdam je xtc niet kan laten testen. Den Haag, Leiden, Breda, allemaal geen probleem, maar in de ravehoofdstad moest het weg.
Teveel junks daar. Er moeten er eerst enkele honderden overlijden voor er weer getest mag worden.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:04 schreef Kaas- het volgende:
Belachelijk trouwens dat je in Rotterdam je xtc niet kan laten testen. Den Haag, Leiden, Breda, allemaal geen probleem, maar in de ravehoofdstad moest het weg.
Soms is het beter om je mond te houden en slechts een beetje dommig over te komen, dan om je mond te openen en er geen twijfel over te laten bestaan.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:05 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Rotterdam is dan ook een islamitische stad dus daar heb je dat soort testpunten helemaal niet nodig.
quote:Op maandag 21 maart 2016 17:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Soms is het beter om je mond te houden en slechts een beetje dommig over te komen, dan om je mond te openen en er geen twijfel over te laten bestaan.
quote:Op maandag 21 maart 2016 17:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Soms is het beter om je mond te houden en slechts een beetje dommig over te komen, dan om je mond te openen en er geen twijfel over te laten bestaan.
CDA en VVD hopen daar ook op, want dat ontmoedigt zo lekker effectief.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Teveel junks daar. Er moeten er eerst enkele honderden overlijden voor er weer getest mag worden.
Het is nogal tegenstrijdig met het verbod erop.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:10 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik vind die testpunten juist een van de betere punten van het Nederlandse drugsbeleid, zeker in vergelijking met de regelgeving in andere landen.
Ravehoofdstad.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:04 schreef Kaas- het volgende:
In het Engels klinkt dit citaat beter.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon allemaal verbieden. Als je zo stoer bent drugs te gebruiken, kun je ook best het risico aan.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is nogal tegenstrijdig met het verbod erop.
Het cannabisbeleid kent gelukkig geen tegenstrijdigheden.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgende keer wel ja. Maar die komt nu niet goed uit door de openingstijden.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:11 schreef Rezania het volgende:
En dan kom je toch gewoon gezellig naar Leiden?![]()
![]()
Liever tegenstrijdigheid dan een onnodige dode, toch?quote:Op maandag 21 maart 2016 17:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Gedoogbeleid is al tegenstrijdig in zichzelf.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het cannabisbeleid kent gelukkig geen tegenstrijdigheden.
Daar moeten ze natuurlijk ook mee stoppen. Tot die wijsheid eens valt kunnen ze echter wel alvast een beetje hun best doen om ongevallen te voorkomen.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Gedoogbeleid is al tegenstrijdig in zichzelf.
"Lach wanneer de geit lacht, dan lach je nooit meer" zei mijn opa altijd.quote:
Ik dacht dat je het college vandaag skipte omdat je buiten Rotterdam je pillen ging laten testen. In Rotterdam is het een tijd terug inderdaad afgeschaft, dacht dat je dat wel wist.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:04 schreef Kaas- het volgende:
Het is niet alleen veiliger om te legaliseren met mindere nadelige gevolgen voor zowel de gebruiker als de veiligheidsdiensten, maar levert ook nog eens heel wat miljoenen aan belastinggeld op.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daar moeten ze natuurlijk ook mee stoppen. Tot die wijsheid eens valt kunnen ze echter wel alvast een beetje hun best doen om ongevallen te voorkomen.
Net zoals met asielzoekers.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:19 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Het is niet alleen veiliger om te legaliseren met mindere nadelige gevolgen voor zowel de gebruiker als de veiligheidsdiensten, maar levert ook nog eens heel wat miljoenen aan belastinggeld op.
Is natuurlijk niet helemaal waar. Dat moet je per verdovend middel beoordelen.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:19 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Het is niet alleen veiliger om te legaliseren met mindere nadelige gevolgen voor zowel de gebruiker als de veiligheidsdiensten, maar levert ook nog eens heel wat miljoenen aan belastinggeld op.
Mensen ≠ planten.quote:
Ik skipte college niet met die reden en ik wist het wel. Aannames, aannames.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het college vandaag skipte omdat je buiten Rotterdam je pillen ging laten testen. In Rotterdam is het een tijd terug inderdaad afgeschaft, dacht dat je dat wel wist.
Temeer ook omdat D66 in Rotterdam al een tijdje pleit voor terugkeer van de drugsbus.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Twee aannames in één post die beide niet kloppen. Nice.
Ja, I know, ik kom wel eens bij D66 Rotterdam over de vloer he.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Temeer ook omdat D66 in Rotterdam al een tijdje pleit voor terugkeer van de drugsbus.
Asielzoekers zijn geen mensen en drugs zijn geen planten.quote:
Ja natuurlijk, maar het gaat dan ook vooral om middelen waar de doden vooral vallen door vervuiling en slechte voorlichting, zoals XTC.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:22 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Is natuurlijk niet helemaal waar. Dat moet je per verdovend middel beoordelen.
Ja ik zou ook gewoon die testen aanbieden in risicogebieden zoals bepaalde feestjes of Amsterdam.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:25 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar het gaat dan ook vooral om middelen waar de doden vooral vallen door vervuiling en slechte voorlichting, zoals XTC.
Bovendien doen sommige overheden al actief mee aan het distribueren van veel gevaarlijkere drugs aan verslaafden, zoals heroďne. Werkt verrassend veel beter dan de harde aanpak methode.
Bij COPS zie ik echt wel van die mooie testjes om te zien of een bepaald bestandsdeel erin zit. Nee, dan zie je niet of er ook bagger in zit, maar het is al wat.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:31 schreef Kaas- het volgende:
"Op bepaalde feestjes" is ook niet direct héél zinnig trouwens, omdat ze die dingen ter plekke niet testen. Ter plekke kunnen ze het alleen even door een database rammen om te zien of ze iets vergelijkbaars tegenkomen en dan moet je maar hopen dat jouw pil hetzelfde is. Echt 'testen' gaat wel weer wat tijd overheen.
Klinkt aannemelijk.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
CDA en VVD hopen daar ook op, want dat ontmoedigt zo lekker effectief.
Dat is dus niet waarquote:
Dus als uw kind verslaafd raakt aan een bepaalde drug boeit het ook niet?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom? Het is de simpelste manier om van die onrendabelen af te komen.
Wel leuk dat je op dit soort gebieden wat progressiever bent Ketchup.quote:
Uw?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:53 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dus als uw kind verslaafd raakt aan een bepaalde drug boeit het ook niet?
En met wat voor methoden en technieken denk je dat te gaan bereiken?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind dat jij me eigenlijk ook wel met u mag aanspreken.
Wat dacht je van papabeer?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind dat jij me eigenlijk ook wel met u mag aanspreken.
Ik lig nu wel vreselijk achter met dat vak zeg. Zie ook niet echt de tijd om het in te halen. Gelukkig kan je op basis van die practica waarschijnlijk ook een hele hoop tentamenvragen goed beantwoorden.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
En met wat voor methoden en technieken denk je dat te gaan bereiken?
Dat moet je voorkomen door een goede opvoeding.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:53 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dus als uw kind verslaafd raakt aan een bepaalde drug boeit het ook niet?
Ja, dat dachten al die tienduizenden andere ouders ookquote:Op maandag 21 maart 2016 19:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat moet je voorkomen door een goede opvoeding.
Dan noem ik je wel mama.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die is al speciaal voor jou gereserveerd.
Dat die falen in hun opvoeding is hun fout.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:05 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja, dat dachten al die tienduizenden andere ouders ook.
Volgens mij bestaat dat vak uit de practica volgen.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik lig nu wel vreselijk achter met dat vak zeg. Zie ook niet echt de tijd om het in te halen. Gelukkig kan je op basis van die practica waarschijnlijk ook een hele hoop tentamenvragen goed beantwoorden.
Nee, ik doel eerder op je naďviteit.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat die falen in hun opvoeding is hun fout.
Wanneer is dat?quote:Op maandag 21 maart 2016 19:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat dat vak uit de practica volgen.
Straks maar eens zien hoe dat tussententamen gaat.
Zet dan die naald maar lekker in je arm.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:08 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nee, ik doel eerder op je naďviteit.
Ik hou het wel bij je maintiendrai.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jij wil ook wel zown gave UI he.
PVV'er worden kan ook gewoon met nature te maken hebben.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:10 schreef Kaas- het volgende:
Hoe goed je opvoeding ook is, je kan altijd verkeerde keuzes maken, zoals bijvoorbeeld in Drenthe gaan wonen of PVV'er worden.
Nature of toch nurture?quote:Op maandag 21 maart 2016 19:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
PVV'er worden kan ook gewoon met nature te maken hebben.
Misschien willen meerdere mensen dat wel, lijkt me ook wel gezellig in sommige topicsquote:Op maandag 21 maart 2016 19:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jij wil ook wel zown gave UI he.
Daar maar eens een regressie op doen. Met een dummy die waarde 1 aanneemt als je de Donald Duck leest.quote:
Niks mis met in Drenthe wonenquote:Op maandag 21 maart 2016 19:10 schreef Kaas- het volgende:
Hoe goed je opvoeding ook is, je kan altijd verkeerde keuzes maken, zoals bijvoorbeeld in Drenthe gaan wonen of PVV'er worden.
De A28 op en dan bij Zwolle gewoon door blijven rijden.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:20 schreef KetchupFTW het volgende:
Waar ligt dat zogenaamde ''Drenthe'' ook alweer?
Welkom!quote:Op maandag 21 maart 2016 19:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij komen die kant op als onze hut in de randstad afbetaald is
Zwolle?quote:Op maandag 21 maart 2016 19:21 schreef Leandra het volgende:
De A28 op en dan bij Zwolle gewoon door blijven rijden.
Praat je ook met zo'n rare G?quote:Op maandag 21 maart 2016 19:21 schreef xpompompomx het volgende:
Ik kan niet wachten op de dag dat ik mijn Brabantse demonenzaad kan komen verspreiden in Drenthe.
[/quote]quote:Op maandag 21 maart 2016 19:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
[quote]Op maandag 21 maart 2016 19:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Welkom!
Crewbash!quote:Op maandag 21 maart 2016 19:23 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ze zei er overigens niet bij dat ze een PVV'er is.
Klote, een andere bron had ik af kunnen kraken.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel bijna 2x zoveel CU/SGP-stemmers als het landelijk gemiddelde. Bron: website freako.
Zoiets als dit:quote:
quote:
Mooiquote:Op maandag 21 maart 2016 19:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben er geboren, dus eigenlijk "welkom terug"
Groot huis voor weinig geldquote:
Wat hebben wij in Brabant nou weer met die maffiose Limburgers te maken.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 19:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klote, een andere bron had ik af kunnen kraken.
Ik heb in een dorp op de Veluwe gewoond waar 52% (!!!) SGP stemt (en ik zou zo terug willen), dus je maakt mij daar niet gek mee hoorquote:Op maandag 21 maart 2016 19:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel bijna 2x zoveel CU/SGP-stemmers als het landelijk gemiddelde. Bron: website freako.
Komt door alle babyboomers.quote:
Over huizenprijzen en babyboomers gesprokenquote:Op maandag 21 maart 2016 19:28 schreef KetchupFTW het volgende:
Hey mensen ik woon in Amsterdam dat ligt in Noord-Holland hihihihi.
quote:Op maandag 21 maart 2016 19:29 schreef KetchupFTW het volgende:
Een beetje in het zuiden van Noord-Holland maar toch ook niet en er is ook een bos allemachtig wat leuk met een pannenkoekenhuisje!
Jij bent niet welkom in Amsterdam.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:28 schreef KetchupFTW het volgende:
Hey mensen ik woon in Amsterdam dat ligt in Noord-Holland hihihihi.
Overigens heb ik het voor 2012 even nagekeken en dan klopt het niet. Voor CU wel iets meer dan het landelijk gemiddelde voor SGP 1/3 van het landelijk gemiddelde.quote:
Daarom ga ik ook naar Leiden.quote:
The Westquote:
Of naar de universiteit in Drenthe.quote:
Wat denk je van water oppompen?quote:Op maandag 21 maart 2016 19:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat deden ze destijds eigenlijk met die windmolen?
Water oppompen, graan malen.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat deden ze destijds eigenlijk met die windmolen?
Brr.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb in een dorp op de Veluwe gewoond waar 52% (!!!) SGP stemt (en ik zou zo terug willen), dus je maakt mij daar niet gek mee hoor
2014 EP hadden ze een gezamenlijke lijstquote:Op maandag 21 maart 2016 19:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Overigens heb ik het voor 2012 even nagekeken en dan klopt het niet. Voor CU wel iets meer dan het landelijk gemiddelde voor SGP 1/3 van het landelijk gemiddelde.
Lolz.quote:Bosnian Serb officials opened a student dormitory named after former leader Radovan Karad¸ić on Sunday, days before a war-crimes court may find him guilty on charges of genocide.
quote:
Toen scoorden ze in Drenthe onder het landelijk gemiddelde. Zuid-Holland scoorde hoger.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
2014 EP hadden ze een gezamenlijke lijst
Heb ik zo scheel gekeken op m'n telefoon? Als ik thuis ben controleer ik het dus beter lul je niet, potverrrrdrie.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Toen scoorden ze in Drenthe onder het landelijk gemiddelde. Zuid-Holland scoorde hoger.
Ook lang niet gek.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Meer bij het Terhorsterzand en de
Makkumerplas.
Daar ga ik dan maar van uitquote:Op maandag 21 maart 2016 19:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb ik zo scheel gekeken op m'n telefoon? Als ik thuis ben controleer ik het dus beter lul je niet, potverrrrdrie.
Ook geen behoefte aan pvv'ers.quote:
Fixedquote:Op maandag 21 maart 2016 19:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Echt de kleinburgerlijke kiezer bezorgde burger stemt AfD dus.
Aldus onze ICT held uit zeelandquote:Op maandag 21 maart 2016 19:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Echt de kleinburgerlijke kiezer stemt AfD dus.
Zoveel staat er niet in. Dat ze zich niet gekend voelen door de huidige politiek en zeer tegen Merkels immigratiepolitiek zijn lijkt me evident. Met 2/3e die zegt dat de liberale houding jegens vrouwenemancipatie en homorechten de juiste richting is (en waarschijnlijk nog een deel dat daar niet direct een sterke mening over heeft) lijkt het me toch niet direct een bekrompen clubje.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah ja, ik keek een rij te laag (dat was Overijssel).quote:Op maandag 21 maart 2016 19:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar ga ik dan maar van uit. Zo te zien scoorden we behoorlijk gemiddeld. Alleen D66 en PVV een paar procent lager dan gemiddeld en PvdA hoger dan gemiddeld.
Ze zitten wel flink onder het gemiddelde van de respondenten. Daarnaast zijn ze zekerder van hun economische positie.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zoveel staat er niet in. Dat ze zich niet gekend voelen door de huidige politiek en zeer tegen Merkels immigratiepolitiek zijn lijkt me evident. Met 2/3e die zegt dat de liberale houding jegens vrouwenemancipatie en homorechten de juiste richting is (en waarschijnlijk nog een deel dat daar niet direct een sterke mening over heeft) lijkt het me toch niet direct een bekrompen clubje.
Wat is dat?quote:Op maandag 21 maart 2016 19:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat verklaart, is een stuk christelijker dan het goddeloze noordenquote:Op maandag 21 maart 2016 19:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah ja, ik keek een rij te laag (dat was Overijssel).
Het is geen personaliteitsschets van 'de AfD kiezer' Robin. Dat er onder AfD kiezers wat meer conservatieven zullen zitten dan onder die van de SPD of Groenen lijkt me evident, maar met 2/3e heb je nog steeds een zeer ruime meerderheid die positief staat tegenover homorechten en vrouwenemancipatie. Dat is in de verste verte niet te vergelijken met bijvoorbeeld de achterban van de Republikeinen in de VS.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze zitten wel flink onder het gemiddelde van de respondenten. Daarnaast zijn ze zekerder van hun economische positie.
Ja, je hebt gelijk inderdaad.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is geen personaliteitsschets van 'de AfD kiezer' Robin. Dat er onder AfD kiezers wat meer conservatieven zullen zitten dan onder die van de SPD of Groenen lijkt me evident, maar met 2/3e heb je nog steeds een zeer ruime meerderheid die positief staat tegenover homorechten en vrouwenemancipatie. Dat is in de verste verte niet te vergelijken met bijvoorbeeld de achterban van de Republikeinen in de VS.
Dat verschil bij de vraag over de economische positie is niet eens statistisch significant, vermoed ik. Afgezien daarvan zie ik niet zo in wat de mate van tevredenheid over de eigen economische situatie exact van doen heeft meer kleinburgerlijkheid.
Begin jij nu ook al..quote:
Misschien wil men die economische positie behoudenquote:Op maandag 21 maart 2016 20:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk inderdaad.
Die economische positie haal ik erbij omdat het blijkbaar mensen zijn die het relatief goed hebben en zich dan vooral ergeren aan "de buitenlanders!" omdat ze niks anders hebben om druk over te maken.
Het maakt ze eerder atypisch als je het vergelijkt met de achterban van de nationaalpopulisten in de meeste andere Europese landen.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk inderdaad.
Die economische positie haal ik erbij omdat het blijkbaar mensen zijn die het relatief goed hebben en zich dan vooral ergeren aan "de buitenlanders!" omdat ze niks anders hebben om druk over te maken.
Gidsland is het ook.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:15 schreef Kaas- het volgende:
Duitsland is natuurlijk ook gewoon een kutland. Immers heeft het geen homohuwelijk.
Dat is wel vreemd ja.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het maakt ze eerder atypisch als je het vergelijkt met de achterban van de nationaalpopulisten in de meeste andere Europese landen.
De gegoede burgerij ook wel.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Matige gids zo nu en dan, maar een gids absoluut.quote:
Toch wel een land waarvan men kan zeggen dat de hele wereld er wat verwachtingsvol naar kijkt wat ze nu weer zullen gaan doen.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:26 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Matige gids zo nu en dan, maar een gids absoluut.
Correct. http://www.spiegel.de/pol(...)-muss-a-1048611.htmlquote:Op maandag 21 maart 2016 20:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Toch wel een land waarvan men kan zeggen dat de hele wereld er wat verwachtingsvol naar kijkt wat ze nu weer zullen gaan doen.
Hebbon.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:32 schreef Tchock het volgende:
De nieuwe iPhone. Revolutionair mensen.
[ afbeelding ]
Hij ziet er nu al gebruiksvriendelijker en kwalitatief beter uit dan de concurrentie.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:32 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat snel en makkelijk.quote:
Je beseft je dat het een kopie is van het model van vorig jaar maar dan met een kleiner scherm? Of doen specs er echt helemaal niet toe als er maar een appeltje op staat?quote:
De echte innovatie is zo langzamerhand ook wel weer verdwenen uit die markt.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:32 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Jep, dat grote scherm vind ik maar niets. Ben geen bejaarde.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je beseft je dat het een kopie is van het model van vorig jaar maar dan met een kleiner scherm?
Inderdaad.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je beseft je dat het een kopie is van het model van vorig jaar maar dan met een kleiner scherm? Of doen specs er echt helemaal niet toe als er maar een appeltje op staat?
Komt nog wel, maar zeker niet meer van Apple. Wat zonde is.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
De echte innovatie is zo langzamerhand ook wel weer verdwenen uit die markt.
Valt wel tegen. Mobiele betalingen zijn er nog één die in het Westen nog niet echt heeft doorgezet, maar verder is het allemaal grotendeels cosmetisch.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Komt nog wel, maar zeker niet meer van Apple. Wat zonde is.
Batterijcapaciteit neemt gelukkig toe in telefoons. En waterproofing mag van mij ook wel meer gemeengoed worden.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Valt wel tegen. Mobiele betalingen zijn er nog één die in het Westen nog niet echt heeft doorgezet, maar verder is het allemaal grotendeels cosmetisch.
Mwah valt tegen. De goedkoopste abonnementen zonder foon zijn echt niet zo goedkoop.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Batterijcapaciteit neemt gelukkig toe in telefoons. En waterproofing mag van mij ook wel meer gemeengoed worden.
Mijn abonnement loopt af volgende maand. Denk dat ik gewoon lekker dit toestel houd, scheelt me een kapitaal
Ik had al iets gevonden voor 18 euro per maand, oftewel dertig euro goedkoper dan ik nu heb.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:39 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Mwah valt tegen. De goedkoopste abonnementen zonder foon zijn echt niet zo goedkoop.
Dit vat het helemaal samen:quote:Op maandag 21 maart 2016 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je beseft je dat het een kopie is van het model van vorig jaar maar dan met een kleiner scherm? Of doen specs er echt helemaal niet toe als er maar een appeltje op staat?
Ik ga geen 8 minuten naar amateuristische paints kijken.quote:
Batterijcapaciteit is vooral incrementeel, niet echt revolutionair.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Batterijcapaciteit neemt gelukkig toe in telefoons. En waterproofing mag van mij ook wel meer gemeengoed worden.
Mijn abonnement loopt af volgende maand. Denk dat ik gewoon lekker dit toestel houd, scheelt me een kapitaal
Ik wil er inderdaad mee gaan zwemmen jaquote:Op maandag 21 maart 2016 20:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Batterijcapaciteit is vooral incrementeel, niet echt revolutionair.
Waterproofing is nou ook niet zo heel spannend. Wou je er mee gaan zwemmen?
Dat er nog steeds kleine verbeteringen worden doorgevoerd is natuurlijk wat anders dan revolutionaire ontwikkelingen.
Dan niet.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ga geen 8 minuten naar amateuristische paints kijken.
https://www.belsimpel.nl/toplijsten/top-10-waterdichte-telefoonsquote:Op maandag 21 maart 2016 20:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil er inderdaad mee gaan zwemmen jaOf ik wil dat mijn telefoon niet kapot gaat als ik er mee door een stortbui moet, zoals mijn vorige exemplaar.
Mensen met een fatsoenlijke baan hebben dit probleem niet.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:39 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Mwah valt tegen. De goedkoopste abonnementen zonder foon zijn echt niet zo goedkoop.
Voor dertig krijg je er een gloednieuwe gratis foon bij.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had al iets gevonden voor 18 euro per maand, oftewel dertig euro goedkoper dan ik nu heb.
Je betaalt de telefoon altijd zelf uiteindelijk. Plus, mijn telefoon is nog meer dan prima.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:43 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Voor dertig krijg je er een gloednieuwe gratis foon bij.
Welk probleem?quote:Op maandag 21 maart 2016 20:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mensen met een fatsoenlijke baan hebben dit probleem niet.
quote:Op maandag 21 maart 2016 20:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
https://www.belsimpel.nl/toplijsten/top-10-waterdichte-telefoons
Uitzetten, laten drogen en weer aanzetten werkt doorgaans prima.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil er inderdaad mee gaan zwemmen jaOf ik wil dat mijn telefoon niet kapot gaat als ik er mee door een stortbui moet, zoals mijn vorige exemplaar.
Worden alle vrouwtjes vast helemaal nat van.quote:
Wat loop je nou te zeuren? Ik zeg dat het van mij wel meer gemeengoed mag worden. Dat jij het nut er blijkbaar niet van inziet omdat je een natte telefoon ook "kunt laten drogen" heeft daar toch niets mee te makenquote:Op maandag 21 maart 2016 20:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Uitzetten, laten drogen en weer aanzetten werkt doorgaans prima.
Dan hebben die mineraalafzettingen van het water de elektronica al lang verneukt. Gewoon een waterdicht exemplaar hebben. Galaxy S5 bevalt prima wat dat betreft. Ben er nu ook al zo aan gewend dat ik mijn telefoon gewoon onder de kraan af kan spoelen als hij vies is, dat ik een nieuwe eventueel niet-waterdichte telefoon geen lange levensverwachting toe dicht.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Uitzetten, laten drogen en weer aanzetten werkt doorgaans prima.
Veel meer dan bellen lukt niet. Waterdruppels worden geregistreerd als aanrakingen op het scherm.quote:
Goede foto's maken lukt me al niet boven water.quote:
Oh, dat is wel een designprobleem.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Veel meer dan bellen lukt niet. Waterdruppels worden geregistreerd als aanrakingen op het scherm.
Dan hou je hem onder de waterstraal vandaan. Punt is wel dat hij nat mag worden en dat het niet erg is als dat gebeurt, bij mijn huidige mobiel zou het een kleine ramp zijn.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Veel meer dan bellen lukt niet. Waterdruppels worden geregistreerd als aanrakingen op het scherm.
Lekker je werkfoon altijd bij je.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Betalen voor een telefoonabonnement.
Gemaakt om tegen water te kunnen. Niet om onder water gebruikt te kunnen worden.quote:
Dit is natuurlijk slap gedraai. Ik geef aan dat er weinig revolutionairs meer gebeurt op smartphonegebied. Dan kom jij aan met wat langere batterijduur en waterbestendige telefoons. Leuke gimmicks, weinig revolutionair.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat loop je nou te zeuren? Ik zeg dat het van mij wel meer gemeengoed mag worden. Dat jij het nut er blijkbaar niet van inziet omdat je een natte telefoon ook "kunt laten drogen" heeft daar toch niets mee te maken
Ja, maar gewoon telefoneren lukt vrij aardig. Althans, ik kan verstaan wat er wordt gezegd.quote:
Eigen water eerst.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat het niet revolutionair is ben ik wel met je eens. Ik noemde in elk geval ontwikkelingen die wel plaatsvinden. Jij begint vervolgens over waterdichtheid te neuzelen omdat je het zelf niet interessant vindt.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk slap gedraai. Ik geef aan dat er weinig revolutionairs meer gebeurt op smartphonegebied. Dan kom jij aan met wat langere batterijduur en waterbestendige telefoons. Leuke gimmicks, weinig revolutionair.
Maar ik merk dat ik weer met de zoveelste lichtgeraakte jurist van doen heb.
Telefoons met een batterijduur van een paar weken hadden we vroeger al.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat het niet revolutionair is ben ik wel met je eens. Ik noemde in elk geval ontwikkelingen die wel plaatsvinden. Jij begint vervolgens over waterdichtheid te neuzelen omdat je het zelf niet interessant vindt.
En drie posts zonder op de man te spelen zijn natuurlijk een onbegonnen uitdaging, dat snap ik ook wel. Maar mijn vak heeft hier écht niks mee te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |