Vast nog allemaal verzonnen door Wassila.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:40 schreef Ryon het volgende:
Altijd leuk op de maandagmiddag. Het D66 programma doornemen en de open deuren tellen. Zoals over Defensie:
https://d66.nl/standpunt-over/defensie/
Hint: per volzin wordt er minimaal één open deur ingetrapt.
Hoe vind je deze dan? Dit is van A tot Z het volledige 'defensie-standpunt' van een niet nader te benoemen partij:quote:Op maandag 21 maart 2016 14:40 schreef Ryon het volgende:
Altijd leuk op de maandagmiddag. Het D66 programma doornemen en de open deuren tellen. Zoals over Defensie:
Ook wel een pareltje, niet?quote:Defensie is een van de belangrijkste taken van de overheid. Zonder veiligheid is er ook geen vrijheid. Onze krijgsmacht is onmisbaar voor die veiligheid. In vergelijking met andere landen geven we weinig uit aan defensie. Daarom willen we dat er niet meer op defensie wordt bezuinigd. Er moet juist meer geld naartoe.
Ons leger heeft als belangrijkste taak het beschermen van het Nederlandse grondgebied en dat van onze bondgenoten. De oorlog in Oekraïne laat wel zien dat vrede ook in Europa niet vanzelfsprekend is. Daarnaast beschermt ons leger onze handelsbelangen, bijvoorbeeld in missies tegen piraten.
Ohoh, dit klinkt bijna als een concreet en tastbaar standpunt waar de kiezer wat aan heeft en een partij ook op afgerekend kan worden. Dat moeten we natuurlijk niet willen.quote:In vergelijking met andere landen geven we weinig uit aan defensie. Daarom willen we dat er niet meer op defensie wordt bezuinigd. Er moet juist meer geld naartoe.
Komt overigens van de website van een partij die meer op Defensie heeft bezuinigd dan welke partij dan ook in de Nederlandse geschiedenis.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ohoh, dit klinkt bijna als een concreet en tastbaar standpunt waar de kiezer wat aan heeft en een partij ook op afgerekend kan worden. Dat moeten we natuurlijk niet willen.
Maar wel eigenhandig het aantal vrouwen op topposities binnen Defensie heeft vergroot. Ook een prestatie.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Komt overigens van de website van een partij die meer op Defensie heeft bezuinigd dan welke partij dan ook in de Nederlandse geschiedenis.
Die eerste vier zinnen zijn geschreven alsof ze door een kleuterjuffrouw voor moeten worden gelezen.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:40 schreef Ryon het volgende:
Jack de Vries scheen zich daar ook voor in te zetten.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
Maar wel eigenhandig het aantal vrouwen op topposities binnen Defensie heeft vergroot. Ook een prestatie.
Die zette zich eerder in voor meer vrouwen in missionarisposities.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jack de Vries scheen zich daar ook voor in te zetten.
Blijkbaar een fan van (reverse) cowgirl.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jack de Vries scheen zich daar ook voor in te zetten.
quote:Op maandag 21 maart 2016 14:57 schreef Rezania het volgende:
Hoe is het nou eigenlijk afgelopen met die chick die de D66 spontaan verliet? Hatsjoe of zo?
quote:
Die is op straat aan het zwerven in de VS.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:57 schreef Rezania het volgende:
Hoe is het nou eigenlijk afgelopen met die chick die de D66 spontaan verliet? Hatsjoe of zo?
Voorheen zag ik haar nog wel eens terrassen in de binnenstad idd. Zonde.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:05 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Die is op straat aan het zwerven in de VS.
quote:Verder bezuinigen met een kaasschaaf is geen optie.
D66-er die niet spoort. Stop de persen maar weer, mensen.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:05 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dan doen we het met een kaasrasp.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 15:05 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nah, dat wachtgeld is toch wel genoeg voor een bezemkast op Manhattan?quote:Op maandag 21 maart 2016 15:05 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Goede foto. Ik zit schaapachtig te grinniken op Roeters.quote:
Lijkt wel het monster dat vroeger onder mijn bed zat.quote:
Gelukkig is er ook nog Bill.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:44 schreef Kaas- het volgende:
Hehe, er bestaan wel echt veel goede enge pics van Hildog.
De eerste zwarte president, Bill Clinton.quote:
Meer van zoiets:quote:Op maandag 21 maart 2016 15:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij droomde dus vroeger van Hillary.... vertel
Als je bedenkt dat Obama bijna de meest blanke Afro-Amerikaan is die je kunt bedenken..quote:Op maandag 21 maart 2016 15:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De eerste zwarte president, Bill Clinton.
Die wordt ook echt witter en witter naarmate hij ouder wordt.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat Obama bijna de meest blanke Afro-Amerikaan is die je kunt bedenken..
En hij gaat niet vreemd. Hoe kan je dan gangsta's aanspreken?quote:Op maandag 21 maart 2016 15:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat Obama bijna de meest blanke Afro-Amerikaan is die je kunt bedenken..
Gewoon een product van een blanke antropologe die een toevallig avontuurtje had met iemand uit Kenia toen ze nog jong en onbezonnen was. Uit Hawaï for cryin' out loud.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die wordt ook echt witter en witter naarmate hij ouder wordt.
Hij is ook fan van sigaren, wat wil je nog meer.quote:
Bill kwam toch uit Alabama?quote:Op maandag 21 maart 2016 15:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Toch wel wat anders dan een zwarte jongeman wiens familie al generatieslang in Mississippi woont en daar tegen hun wil naar toe is vervoerd en te werk gesteld.
Net zo Dirty South.quote:
Op het moment wel gewoon 100% Republikeinse vertegenwoordiging op federaal niveau. De senatoren en afgevaardigden zijn allemaal Republikeins.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Net zo Dirty South.
Zal wel veel chicken 'n gravy hebben gegeten.
Dat 'ie opbokt.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hij is ook fan van sigaren, wat wil je nog meer.
Met een beetje geluk nog acht jaar als First Lady.quote:
De silent majority zit in de cel en mag dus niet stemmen.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Op het moment wel gewoon 100% Republikeinse vertegenwoordiging op federaal niveau. De senatoren en afgevaardigden zijn allemaal Republikeins.
Zou je nog verbazen hoe weinig zwarten daar wonen. Echt < 15% volgens mij.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De silent majority zit in de cel en mag dus niet stemmen.
Bizar. Amper Hispanics ook.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zou je nog verbazen hoe weinig zwarten daar wonen. Echt < 15% volgens mij.
Wilders is daar al op werkreis geweest?quote:Op maandag 21 maart 2016 16:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zou je nog verbazen hoe weinig zwarten daar wonen. Echt < 15% volgens mij.
Die wordt daar als Indo in een reservaat gestopt als ie niet uitkijkt.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:12 schreef Ryon het volgende:
[..]
Wilders is daar al op werkreis geweest?
quote:Op maandag 21 maart 2016 16:15 schreef Heilwasser het volgende:
If it aint white it aint right, aldus Trump.
Dit vraagt om een slechte grap over Witte Donderdag.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:16 schreef Friek_ het volgende:
Deze donderdag maar even de complete Matthäus-Passion voorleggen aan mijn leerlingen.
Man man, 86% afro-Amerikanen. Je zal er maar wonen.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:17 schreef Rezania het volgende:
Bob, je lult geloof ik een beetje.
[ afbeelding ]
https://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_Alabama
Percentage of a county. Zegt geen reet over feitelijke aantallen dus. Verder had ik het over Arkansah, niet Alabama.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:17 schreef Rezania het volgende:
Bob, je lult geloof ik een beetje.
[ afbeelding ]
https://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_Alabama
2% heeft Nederlandse voorouders, dat is ongeveer gelijk aan Amsterdam West.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:12 schreef Ryon het volgende:
[..]
Wilders is daar al op werkreis geweest?
Je had het niet over feitelijke aantallen.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Percentage of a county. Zegt geen reet over feitelijke aantallen dus. Verder had ik het over Arkansah, niet Alabama.
Kan ik me ook wel voorstellen, ik zou ook niet in een staat willen wonen waar zo'n beetje iedereen racistisch is.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:19 schreef Euribob het volgende:
Nog steeds 72% WASP in Alabama. Zo wereldschokkend veel zwarten zijn het dus blijkbaar ook weer niet.
Ik had het over relatieve aantallen state-wide. Dat in een paar driemanenanderhalvepaardenkop counties ook een verdwaalde zwarte woont doet niks af aan mijn bewering.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je had het niet over feitelijke aantallen.
Bek houden, Schlomo.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:18 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Man man, 86% afro-Amerikanen. Je zal er maar wonen.
quote:Op maandag 21 maart 2016 16:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik had het over relatieve aantallen state-wide. Dat in een paar driemanenanderhalvepaardenkop counties ook een verdwaalde zwarte woont doet niks af aan mijn bewering.
Als je nou een plaatje met relatieve gekleurdheid per staat had laten zien was het interessant en relevant geweest,quote:
U baalt van al die Congolezen bij u in de buurt natuurlijk.quote:
Heeft Brussel naast Molenbeek andere no go areas?quote:
Veel fastfood. Toch de hemel.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:18 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Man man, 86% afro-Amerikanen. Je zal er maar wonen.
Blijkt een mythe: http://www.theatlantic.co(...)ies-american/406447/quote:
Desalniettemin:quote:Op maandag 21 maart 2016 16:28 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Blijkt een mythe: http://www.theatlantic.co(...)ies-american/406447/
Ik ben altijd interessant en relevant.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als je nou een plaatje met relatieve gekleurdheid per staat had laten zien was het interessant en relevant geweest,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |