quote:
quote:
Niet getreurd. De volgende deadlines zijn alweer aanstaande:quote:Op maandag 21 maart 2016 22:02 schreef rubbereend het volgende:
Catalonië gemistbegint al goed dit jaar
quote:E3 Harelbeke:
1. N. Terpstra
2. A. Kristoff
3. F. Cancellara
4. T. Boonen
5. G. van Avermaet
quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:48 schreef baggerbaas het volgende:
E3:
1. F. Cancellara
2. S. Vanmarcke
3. P. Sagan
4. G. Van Avermaet I. Stannard
5. Z. Stybar
1. Fabian Cancellaraquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:52 schreef Aguero het volgende:
E3 Harelbeke
1. Fabian Cancellara
2. Greg van Avermaet
3. Peter Sagan
4. Sep Vanmarcke
5. Tom Boonen
1. F. Cancellaraquote:Op donderdag 24 maart 2016 12:10 schreef Slobeend het volgende:
E3 Harelbeke
1. F. Cancellara
2. P. Sagan
3. S. Vanmarcke
4. G. Van Avermaet
5. Z. Stybar
correctie dus:quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:26 schreef rubbereend het volgende:
E3
1. F. Cancellara
2. P. Sagan
3. G. Van Avermaet
4. Z. Stybar
5. J. Roelandts
als het nog op tijd is correctie:quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:30 schreef komrad het volgende:
E3
1 F Cancellara
2 G van Avermaet
3 P Sagan
4 A Kristoff
5 Z Stybar
1. P. Saganquote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:24 schreef Van_Poppel het volgende:
E3:
1. P. Sagan
2. F. Cancellara
3. T. Benoot
4. G. Van Avermaet.
5. Z. Stybar
1. Peter Saganquote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
E3
1. Sagan
2. Cancellara
3. Greg van Avermaet
4. Sep Vanmarcke
5. Alexander Kristoff
E3 Harelbekequote:Op donderdag 24 maart 2016 23:29 schreef marsan het volgende:
E3 Harelbeke
1 Peter Sagan
2 Greg Van Avermaet
3 Alexander Kristoff
4 Zdenek Stybar
5 Tiesj Benoot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Telt deze niet mee?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
E3
1. Z. Stybar
2. G. Van avermaet
3. P. Sagan
4. T. Benoot
5. F. Cancellara
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
GW:
1. F. Gaviria
2. B. Coquard
3. P. Sagan
4. A. Greipel
5. A. Kristoff 5. J. Debusschere
quote:Op zondag 27 maart 2016 08:57 schreef Aguero het volgende:
Gent - Wevelgem
1. André Greipel
2. Arnaud Demare
3. Peter Sagan
4. Fernando Gaviria
5. Alexander Kristoff Edvald Boasson Hagen
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 09:20 schreef lytsewiete het volgende:
Gent Wevelgem
1.Cancellara
2. P. Sagan
3. Terpstra
4. Van Avermaet
5. Demare
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:47 schreef franklop het volgende:
G-W
1. Arnaud Demare
2. Peter Sagan
3. Fernando Gaviria
4. Alexander Kristoff
4. Bryan Coquard
5. Fabian Cancellara
Correctie:quote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:27 schreef DeProf het volgende:
Gent Wevelgem
1. G. van Avermaet
2. P. Sagan
3. A. Demare
4. F. Gaviria
5. A. Kristoff
Correctie:quote:Op zaterdag 26 maart 2016 19:28 schreef ijs_beer het volgende:
G-W
1. Alexander Kristoff
2. Peter Sagan
3. Sep Vanmarcke
4. Arnaud Demare
5. Fabian Cancellara
1. Peter Saganquote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
GW
1. Peter Sagan
2. Alexander Kristoff
3. Fernando Gaviria
4. Arnaud Demare
5. Tom Boonen
Correctie:quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:12 schreef Slobeend het volgende:
GW:
1. F. Gaviria
2. E. Theuns
3. A. Kristoff
4. P. Sagan
5. B. Coquard
Nieuw G-Wquote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gent-Wevelgem:
1. Peter Sagan
2. Greg van Avermaet
3. Ian Stannard
4. Fernando Gaviria
5. Fabian Cancellara
per ongeluk vorige post geedit ipv quote:quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:10 schreef komrad het volgende:
GW
1 F Cancellara
2 P Sagan
3 G van Avermaet
4 A Demare
5 A Kristoff N Terpstra
quote:27/03: Gent - Wevelgem:
1. M. Cavendish
2. P. Sagan
3. A. Kristoff
4. G. van Avermaet
5. B. Coquard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:21 schreef baggerbaas het volgende:
Het lijstje van noodgang van GentWevelgem was ik vergeten te plaatsen, maar hierbij alsnog:
[..]
Ik was je inderdaad vergetenquote:Op zondag 3 april 2016 17:46 schreef methodmich het volgende:
Heb ik helemaal geen punten of ben je mij vergeten?
Ik had toch echt vrijdagavond iets voorspeld als het goed is en dacht dat ik toch wel een paar puntjes had gehaald...
In elk geval ook maar snel het Baskenland dan:
1 Alberto Contador
2 Joaquin Rodriguez
3 Nairo Quintana
4 Fabio Aru
5 Mikel Landa
@ Baggerbaas: Dit is volgens mij goed voor 7 punten, gaarne corrigeren.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:43 schreef kibo het volgende:
De Hoogmis.
1 Stybar
2 Sagan
3 Cancellara
4 vanMarcke
5 Roelandts
Check. Aangepast in de sheetquote:Op zondag 3 april 2016 21:39 schreef kibo het volgende:
[..]
@ Baggerbaas: Dit is volgens mij goed voor 7 punten, gaarne corrigeren.
Maakt niet uit. Begon al te twijfelen of ik niet toch nul had, maar dat kon bijna niet.quote:Op zondag 3 april 2016 17:52 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Ik was je inderdaad vergeten![]()
5 punten alsnog toegevoegd aan de sheet.
kak, gemist door weekend wegquote:Op zaterdag 2 april 2016 09:40 schreef baggerbaas het volgende:
Tussendoor ook nog de volgende deadline (dank voor de hint Koffieplanter)
Baskenland: Maandag 4 april, 12h40.
quote:Op zondag 3 april 2016 17:40 schreef baggerbaas het volgende:
RVV:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou ik daar nog wat punten voor mogen hebbenquote:Op vrijdag 1 april 2016 09:28 schreef rubbereend het volgende:
De ronde van Vlaanderen
1. F. Cancellara
2. P. Sagan
3. S. Vanmarcke
4. M. Kwiatkowski
5. N. TerpstraDeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Ik heb lekker lopen falen met de puntentelling merk ik wel. Heb 6 punten voor je toegevoegd aan de sheetquote:Op maandag 4 april 2016 17:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
zou ik daar nog wat punten voor mogen hebben
1. F. Cancellara -> 2 puntenquote:Op maandag 4 april 2016 19:54 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Ik heb lekker lopen falen met de puntentelling merk ik wel. Heb 6 punten voor je toegevoegd aan de sheet
Inderdaad 9. Die had ik ook ingevuld maar blijkbaar verkeerd hier getyptquote:Op maandag 4 april 2016 20:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
1. F. Cancellara -> 2 punten
2. P. Sagan -> 2 putnen
3. S. Vanmarcke -> 4 punten
4. M. Kwiatkowski
5. N. Terpstra -> 1 punt
9 punten toch?
quote:Op maandag 4 april 2016 20:15 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Inderdaad 9. Die had ik ook ingevuld maar blijkbaar verkeerd hier getypt
quote:Op maandag 4 april 2016 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel onduidelijk wie mensen met S. Henao bedoelen. Sergio én Sebastián rijden mee.
Ik kwam alleen even gezellig vervelend doenquote:Op maandag 4 april 2016 21:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]het is niet dat dit voor het eerst besproken wordt hier
quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:12 schreef baggerbaas het volgende:
Gefeliciteerd Dale__Cooper met een maximale score van 22
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |