Het echte bestuur van het land, dat wil zeggen, de SG's en DG's van de ministeries en hun staf, gaat ook tijdens een kabinetscrisis gewoon naar hun werk hoor.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb liever gewoon een functionerende regering in plaats van een tot wanorde gebrachte door woede, is dat zo vreemd?
Die kunnen alleen de wet naleven, niet hervormen. Dan stagneert het zaakje.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het echte bestuur van het land, dat wil zeggen, de SG's en DG's van de ministeries en hun staf, gaat ook tijdens een kabinetscrisis gewoon naar hun werk hoor.
En dat is met een politieke laag niet het geval.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die kunnen alleen de wet naleven, niet hervormen. Dan stagneert het zaakje.
Wat een onzin zeg. Alsof de wet normaliter zo vaak hervormd wordt.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga maar eens bij de Belastingdienst vragen hoe zeer hervormingen het zaakje kunnen doen laten stagneren.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ach, met beleid kom je ook een heel eind. Zo niet verder.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als het om sensatie ging dan zou ik de hele politiek niet volgen.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:34 schreef Rezania het volgende:
Laat maar. Jullie willen sensatie, snap het al. Ik zoek dat wel elders, zoals in games.
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:34 schreef Kowloon het volgende:
Rezania moet maar eens snel alle afleveringen van Yes, (Prime) Minister gaan kijken alvorens naar de meet in mei te komen.
Jij kijkt dus niet uit naar de val van een kabinet?quote:Op zondag 20 maart 2016 21:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als het om sensatie ging dan zou ik de hele politiek niet volgen.
Yes minister niet kennenquote:Op zondag 20 maart 2016 21:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
[..]
Jij kijkt dus niet uit naar de val van een kabinet?
Kan alleen maar beter worden momenteel. Tenzij Wilders.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij kijkt dus niet uit naar de val van een kabinet?
Ik ken Ja Zuster Nee Zuster?quote:
Als het nu zou vallen zou het Wilders worden.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan alleen maar beter worden momenteel. Tenzij Wilders.
Ohhh, mag ik je glazen bol lenen?quote:Op zondag 20 maart 2016 21:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als het nu zou vallen zou het Wilders worden.
Als ik NWS dan moet geloven hè. Altijd als.quote:
Het enige wat je van NWS moet geloven is dat je er beter niet kunt komen.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als ik NWS dan moet geloven hè. Altijd als.
Watquote:Op zondag 20 maart 2016 21:40 schreef GSbrder het volgende:
Ah, een boek waar de economische CAPM wordt vergeleken met de natuurkundige wetten van Newton om te bewijzen dat alle wetten gebaseerd zijn op foutieve aannames.
Dat was wel grappig.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die in het echt ook bleken te bestaan.
Dat moet een econoom zijn geweest.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:40 schreef GSbrder het volgende:
Ah, een boek waar de economische CAPM wordt vergeleken met de natuurkundige wetten van Newton om te bewijzen dat alle wetten gebaseerd zijn op foutieve aannames.
Zeiken ze dat Newton niet werkt op kwantumschaal?quote:Op zondag 20 maart 2016 21:40 schreef GSbrder het volgende:
Of over communicatie binnen de regering:quote:Op zondag 20 maart 2016 21:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die in het echt ook bleken te bestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |