Dat Brian Ferry zo'n jonge stem heeft (eigenlijk) hierquote:
Dat heeft ze gedaan, dat is niet iets wat uit jouw koker komt...quote:Op zondag 20 maart 2016 20:49 schreef FANN het volgende:
Sas mag een TT verzinnen, die kan het veranderen
dat klopt en dat heb ik ook nooit beweerd sjagerijnquote:Op zondag 20 maart 2016 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heeft ze gedaan, dat is niet iets wat uit jouw koker komt...
hij is toch gewoon aan het werk en hij zou rond 7 uur thuis zijn, om kwart over 7 stond datquote:Op zondag 20 maart 2016 20:57 schreef mrspoeZ het volgende:
Kan jij dat echt?
Als ik thuis kom en niet weet hoe en wat de kinderen doen dan ben ik niet blij. Slapen lukt dan sowieso niet.
Ik weet niet wat jouw definitie van sjacherijn is, maar kennelijk is het een woord dat lekker bekt of zo...quote:Op zondag 20 maart 2016 20:57 schreef FANN het volgende:
[..]
dat klopt en dat heb ik ook nooit beweerd sjagerijn
https://en.wikipedia.org/wiki/Earl_Landgrebe
Aangezien ik stront sacherijnig ben, vind ik dat raar...quote:Op zondag 20 maart 2016 20:59 schreef FANN het volgende:
[..]
hij is toch gewoon aan het werk en hij zou rond 7 uur thuis zijn, om kwart over 7 stond dat
bericht er, dan hoef ik me toch niet druk te maken of ben ik nou raar?
nou ik ga vast de koffie kopjes klaar zettenquote:Op zondag 20 maart 2016 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aangezien ik stront sacherijnig ben, vind ik dat raar...
Check je mail wel regelmatig, voor je het weet wordt het 10 uur...quote:Op zondag 20 maart 2016 21:02 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ik ga vast de koffie kopjes klaar zetten
Hij is er!quote:Op zondag 20 maart 2016 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Check je mail wel regelmatig, voor je het weet wordt het 10 uur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |