Weer een mooie verzameling leugens en drogredenen.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:06 schreef Rica het volgende:
[..]
Het verdrag is onderdeel van een agressieve agenda om Oekraïne los te weken uit Russische invloedssfeer. Een agenda die al een coup, burgeroorlog en uiteenvallen van Oekraïne als gevolg heeft gehad met als grootste slachtoffers de Oekraïense bevolking.
(terwijl een kleine corrupte kliek enorm profiteert van de oorlog, wapenhandel en ellende - Number of Ukrainian millionaires tripled in 2015 )
Het zet Europa bovendien regelrecht op oorlogspad richting Rusland. Een uitkomst die de gestoorde elite in de VS als gunstig ziet.
Simpel zat en voor iedereen te begrijpen.
Een "Nee" is een stem voor het stoppen van de expansiepolitiek en de ontwrichting van andere landen.
De vlucht naar voren dan maar inderdaad, lekker de banden aanhalen en maar kijken waar het schip strandt. Ronkende stoere praat.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:52 schreef Heilwasser het volgende:
Ja doe er maar lollig over. Jullie steunen een moordende dictator met een Nee stem, je kunt het blijven goedpraten wat je wil. Lekker de Chamberlain-tactiek hanteren. 'Als we maar niet Poetin irriteren'. Man man, wat een massale morele zelfmoord wordt hier gepleegd.
Ga dat maar lekker uitleggen aan je kinderen. Niet dat jullie die hebben maar jullie snappen het punt.
Het zou goed zijn als het ook door andere mensen dan politici wordt besproken: juristen, economen, historici etc.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is er wel geweest. Alleen wordt dat natuurlijk overschreeuwd door allerlei malloten als Jan Roos of Thiery Baudet.
[..]
Dat is dan ook wat er is gebeurd. In diverse parlementen is hierover gedebatteerd. Sowieso op landsniveau maar volgens mij ook in het EP. Dat je dat nog eens dunnetjes over wil doen omdat de uitslag je niet aanstaat kan natuurlijk. Maar het is bespottelijk om te doen alsof hier niet uitgebreid over is gesproken.
Waarom zou dat de beste oplossing zijn? En mag het Oekraïense volk daar zelf ook nog wat van vinden?quote:Op zondag 20 maart 2016 20:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is niet aan ons om dat voor hen te beslissen maar hij heeft gelijk dat dit de beste oplossing zou zijn.
Ik vind het wel plausibel eigenlijk.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:08 schreef 99.999 het volgende:
Weer een mooie verzameling leugens en drogredenen.
Dat heeft volop plaatsgevonden afgelopen tijd. Je doet steeds net alsof het allemaal wordt doodgezwegen door de media maar dat is echt onzin.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het zou goed zijn als het ook door andere mensen dan politici wordt besproken: juristen, economen, historici etc.
Laat hen maar voor het oog van de natie een eigen debat voeren.
Ik kan me voorstellen dat je sympathie hebt voor de persoon Putin maar ik mag hopen dat iedereen hier weet dat hij gruwelijke daden op zijn geweten heeft. Dat kan je trouwens ook over Obama stellen gezien o.a. al die drone-aanvallen.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Veel users hebben nou eenmaal geen hekel aan Poetin. Sterker, een aantal zou hem zelfs graag als leider hebben.
Het is de onzin die in deze discussie al 1.000 keer voorbij is gekomen. Nu dan ook geen zin om het uit te leggen. Het is toch aan dovemansoren gerichtquote:Op zondag 20 maart 2016 20:10 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik vind het wel plausibel eigenlijk.
Wat klopt er allemaal niet? Zin om het uit te leggen?
quote:Op zondag 20 maart 2016 19:20 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Het is vooral dat ik het 'ja'-kamp helemaal niet meer vertrouw. Het 'ja'-kamp, dat zijn voor mij de 'linksen', de incompetenten, de onkundigen, de niet-weters, de omhooggevallenen, de hypocrieten, oftewel al die types die vooral erg goed zijn in links lullen en tegelijk rechts vullen, de hele gevestigde orde zegmaar. De lieden die ons in het verleden al zo vaak bedonderd hebben, of het nu gaat om de import van islam en moslims, de economische crisis, de EU, de Europese Grondwet, de euro en nu weer dit. Diezelfde lieden die elk jaar een rapportje uitbrengen met de titel "criminaliteit in Nederland wéér gedaald", terwijl alle Nederlanders die weleens buiten komen wéten dat dat niet zo is.
Waarom zou ik nog geloven dat het "goed is voor de handel", als zo'n pathologische leugenaar dat roept? Kom eerst eens met harde feiten. En draai er voooral ook niet omheen dat je er zelf als politicus ook beter van wordt.
Kijk en daar hebben we je motivatie te pakken voor tal van posts hier op FOK!.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een schattig bruin nichtje dat door sommige kindjes uit wordt gescholden omdat een aantal ouders vindt dat bruine mensen stinken.
Top, of niet?
Omdat het duidelijk is dat in verschillende regio's van het land (idd. , oost vs. west) anders wordt gedacht over wie hun voornaamste partner zou moeten zijn: Rusland of de EU.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom zou dat de beste oplossing zijn?
Daar ben ik duidelijk over geweest! "Het is niet aan ons om dat voor hen te beslissen ..."quote:En mag het Oekraïense volk daar zelf ook nog wat van vinden?
Dat was me dan vast opgevallen. Maar goed. Misschien een volgende keer.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:12 schreef 99.999 het volgende:
Het is de onzin die in deze discussie al 1.000 keer voorbij is gekomen.
LOL denk jij écht serieus dat dat enige rol van betekenis speelt bij de NEE-stemmers, "Poetin niet willen irriteren"?quote:Op zondag 20 maart 2016 19:52 schreef Heilwasser het volgende:
Ja doe er maar lollig over. Jullie steunen een moordende dictator met een Nee stem, je kunt het blijven goedpraten wat je wil. Lekker de Chamberlain-tactiek hanteren. 'Als we maar niet Poetin irriteren'. Man man, wat een massale morele zelfmoord wordt hier gepleegd.
Ga dat maar lekker uitleggen aan je kinderen. Niet dat jullie die hebben maar jullie snappen het punt.
De relevante vraag is waar dat sentiment vandaan komt? Hint, dat ligt niet alleen aan de mensen die dit sentiment hebben.quote:
De Russische expansiepolitiek gaat gewoon door hoor. Georgië en Oekraïne hebben ze al te grazen gehad en de Baltische staten zijn de volgende. Voor de Russen is de koude oorlog allang weer begonnen. En de Russische cheerleaders in Europa willen dat maar al te graag verbloemen: de nee-stemmers hier voorlop.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:06 schreef Rica het volgende:
[..]
Het verdrag is onderdeel van een agressieve agenda om Oekraïne los te weken uit Russische invloedssfeer. Een agenda die al een coup, burgeroorlog en uiteenvallen van Oekraïne als gevolg heeft gehad met als grootste slachtoffers de Oekraïense bevolking.
(terwijl een kleine corrupte kliek enorm profiteert van de oorlog, wapenhandel en ellende - Number of Ukrainian millionaires tripled in 2015 )
Het zet Europa bovendien regelrecht op oorlogspad richting Rusland. Een uitkomst die de gestoorde elite in de VS als gunstig ziet.
Simpel zat en voor iedereen te begrijpen.
Een "Nee" is een stem voor het stoppen van de expansiepolitiek en de ontwrichting van andere landen.
Dat zal een klap geven. We lezen het t.z.t. wel in de krant hoe dat afgelopen is.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:15 schreef Metalfrost het volgende:
dan neem ik de overheid niet meer serieus
Voor de overheid niet nee. Voor mij persoonlijk wel weer. Al die nieuwsberichten over de politiek volledig negeren en de stempas eens in de vier jaar random gaan invullen omdat het toch geen reet uit maakt welke partij de komende tijd van zijn beste corrupte kant mag laten zien.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:19 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat zal een klap geven. We lezen het t.z.t. wel in de krant hoe dat afgelopen is.
Ik neem ze dan juist wel serieus. Het zou visie tonen. En vrijheid en democratie heeft er meer aan dan achter dit verachtelijke referendum aanrennen.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:15 schreef Metalfrost het volgende:
Mogen stemmen maar de stem die wordt uitgebracht is geenszins bindend. Mocht 30% stemgerechtigd volk komen opdagen en waaruit de uitkomst als 'nee' als grootste worden gebleken, en de overheid slaat deze conclusie in de wind, dan neem ik de overheid niet meer serieus.
Helemaal mee eens hoor.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:22 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Voor de overheid niet nee. Voor mij persoonlijk wel weer. Al die nieuwsberichten over de politiek volledig negeren en de stempas eens in de vier jaar random gaan invullen omdat het toch geen reet uit maakt welke partij de komende tijd van zijn beste corrupte kant mag laten zien.
Rutte heeft verklaard te willen besturen zonder visie. Hem zou een nee stem in jouw geval goed uitkomen.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:22 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik neem ze dan juist wel serieus. Het zou visie tonen. En vrijheid en democratie heeft er meer aan dan achter dit verachtelijke referendum aanrennen.
Het houden van een referendum betuigt juist van een goed werkende democratie. De vrijheid die het volk daarin heeft wordt hiermee bevestigd. Zodoende wordt er van het volk, helaas wel door een burger geïnitieerd, de mening gevraagd over welk standpunt hierover als juiste kan worden aangewezen.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:22 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik neem ze dan juist wel serieus. Het zou visie tonen. En vrijheid en democratie heeft er meer aan dan achter dit verachtelijke referendum aanrennen.
Hoe bedoel je dat precies?quote:Op zondag 20 maart 2016 20:28 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Zodoende wordt er van het volk, helaas wel door een burger geïnitieerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |