Pas als die schaal in de klauwen van Klaassen ligt.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:59 schreef Brammess het volgende:
Zijn mensen al van mening veranderd m.b.t het kampioenschap?
Het is iig nu 50/50 geworden.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:59 schreef Brammess het volgende:
Tja, deze wedstrijd was cruciaal natuurlijk. Nu heb je in principe aan zestien punten voldoende. Dat moet sowieso kunnen in onze kneuzencompetitie.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:59 schreef Brammess het volgende:
70-80% kans nu.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:59 schreef Brammess het volgende:
ik geloof er nu wel meer in.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:59 schreef Brammess het volgende:
Ik zag ons ook geen punten verspelen tegen NEC thuis dus gevaar ligt zomaar op de loer.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:16 schreef Kopsterk het volgende:
Ik zie ons hooguit nog punten verspelen tegen Utrecht.
Heb je op zich gelijk in, Ajax is wat dat betreft vrij onvoorspelbaar de laatste tijd (had ook niet verwacht dat we vandaag zouden winnen). Toch zie ik NEC maar als incident, voor nu.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag ons ook geen punten verspelen tegen NEC thuis dus gevaar ligt zomaar op de loer.
Maar ik hoop wel dat Ajax nu een boost krijgt van deze overwinning en nu alles op alles zet om vanaf nu elke wedstrijd te gaan winnen!
En als PSV ook gewoon nog punten verspeelt bij een AZ kunnen we een goed gaatje slaan.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:22 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Heb je op zich gelijk in, Ajax is wat dat betreft vrij onvoorspelbaar de laatste tijd (had ook niet verwacht dat we vandaag zouden winnen). Toch zie ik NEC maar als incident, voor nu.
Al die zuurpruimen in het AD afgelopen week die voor PSV hadden gestemdquote:Op zondag 20 maart 2016 19:59 schreef Brammess het volgende:
Als Frank echt kampioen zou worden, vind jij dan dat ie moet blijven?quote:Op zondag 20 maart 2016 20:22 schreef Vermecelli het volgende:
Trots op het ons aller AjaxFrank moet blijven
Ajax kan nog zulke goede prestaties leveren, maar Studio Voetbal kijken begin ik niet meer aan. Dat is zo tergend saai.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:24 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Al die zuurpruimen in het AD afgelopen week die voor PSV hadden gestemd![]()
Genot vanavond bij Studio Voetbal
Genot morgen in de krant
Genot morgen op werk
Genot morgen met VI
Ajax
Die kan er echt geen kut van.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:46 schreef Syntix het volgende:
Zal mij trouwens niks verbazen als ze Dijks alsnog oproepen voor Oranje. Pieters is er volgens mij niet bij...
Die van PSV wel. Speelde een superpotquote:
Meteen PSV erbij halen is wel vrij bijzonder.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die van PSV wel. Speelde een superpot
Heel rullevant want die is namelijk wel opgeroepen. Dijks is vrij beperkt ja maar dat steekt niet fel af bij de kwaliteit van andere backs bij oranje.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meteen PSV erbij halen is wel vrij bijzonder.
Dijks is gewoon een heel beperkte back.
Klopt.quote:
Ach zolang we volgend jaar eens 2 ploegen hebben die in Europa presteren vind ik alles best.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.
Ik hoop dat Ajax een extra linksback erbij haalt deze zomer als concurrent. Want uit de jeugd komt er ook niet echt iets aan op dat vlak.
Ik hoop dat PSV de vCL wel doorkomt eigenlijk.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach zolang we volgend jaar eens 2 ploegen hebben die in Europa presteren vind ik alles best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |