Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:55 schreef n00b13 het volgende:
[..]
En over deze pot gaan we het nog jaren hebben!
1ste ring?quote:Op zondag 20 maart 2016 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, was een verrassend goed schot.
Je verwacht het niet!quote:Op zondag 20 maart 2016 15:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het waren beelden... Live
... Uit Eindhoven
GGMM blijft maar blunderenquote:Op zondag 20 maart 2016 16:01 schreef n00b13 het volgende:
Is het nou 1-0 of 0-1? Beter afstemmen mannen!
Het is best een belangrijke wedstrijd.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:01 schreef Ludacriss het volgende:
Wat een gehype over PSV - Ajax. Zou me niet verbazen als het een saaie 0-0 wordt.
Maar ik heb al betaald voor mijn abonnement. Ze hoeven mij niet te overtuigen!quote:Op zondag 20 maart 2016 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar he, dat een commerciële zender de wedstrijd van het jaar hypet.
En aangezien de hype alleen zichtbaar is voor abonnee's, ga je er ook geen nieuwe klanten mee trekkenquote:Op zondag 20 maart 2016 16:02 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar ik heb al betaald voor mijn abonnement. Ze hoeven mij niet te overtuigen!
Dat is het ook. Wat minder gehype en wat serieuzer zijn zou fijn zijn. Er worden ook andere wedstrijden gespeeld. Alsof PSV en Ajax de volgende wedstrijden al hebben gewonnen...quote:Op zondag 20 maart 2016 16:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het is best een belangrijke wedstrijd.
Die gedachte heerste vorige week wel, vóór aanvang van de wedstrijden van beide clubsquote:Op zondag 20 maart 2016 16:03 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Dat is het ook. Wat minder gehype en wat serieuzer zijn zou fijn zijn. Er worden ook andere wedstrijden gespeeld. Alsof PSV en Ajax de volgende wedstrijden al hebben gewonnen...
Ze hebben nauwelijks een woord gezegd over Twente - AZ, terwijl dat een fantastische wedstrijd was.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:03 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Dat is het ook. Wat minder gehype en wat serieuzer zijn zou fijn zijn. Er worden ook andere wedstrijden gespeeld. Alsof PSV en Ajax de volgende wedstrijden al hebben gewonnen...
Ik heb geen marketing gestudeerd, maar er lijkt toch een klein gaatje in hun plan te zitten.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En aangezien de hype alleen zichtbaar is voor abonnee's, ga je er ook geen nieuwe klanten mee trekken
Ze hebben wel veel reclame gemaakt op de commerciële zenders... SBS en RTL iigquote:Op zondag 20 maart 2016 16:05 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik heb geen marketing gestudeerd, maar er lijkt toch een klein gaatje in hun plan te zitten.
Commercie he. Ik word er als neutrale kijker niet koud of warm van om live beelden te zien van Jan Jood en van Halst in de kleedkamer van PSV. Maar het zal voor sommige wel heel bijzonder zijn.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:03 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
quote:
Maar dan hoeven ze mij toch niet te overgieten met die hypereclame?quote:Op zondag 20 maart 2016 16:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze hebben wel veel reclame gemaakt op de commerciële zenders... SBS en RTL iig
Blijkbaar wel.. Nu alweer beeldenquote:Op zondag 20 maart 2016 16:07 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar dan hoeven ze mij toch niet te overgieten met die hypereclame?
Alsof het Real - Barca betreftquote:Op zondag 20 maart 2016 16:08 schreef RvLaak het volgende:
Kijk, dat aftellen is wel een goede hype-generator... Krijg je toch een gevoel van urgentie en verwachting van
Dat wordt toch lachen als het straks een doodsaaie 0-0 wordtquote:Op zondag 20 maart 2016 16:08 schreef RvLaak het volgende:
Kijk, dat aftellen is wel een goede hype-generator... Krijg je toch een gevoel van urgentie en verwachting van
Tja, da's wel slimme marketing imo...quote:
Da's een uitslag die ik wel kan waarderenquote:Op zondag 20 maart 2016 16:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat wordt toch lachen als het straks een doodsaaie 0-0 wordt
Het PSV - Ajax - Do or die topic gaf mij al helemaal rillingen. Dan realiseer je je opeens hoe dichtbij het opeens komt.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:08 schreef RvLaak het volgende:
Nee! Doe het niet!!!quote:Op zondag 20 maart 2016 16:09 schreef Groby het volgende:
Nog 1 zo'n dubbelscherm en ik pleeg zelfmoord
quote:Op zondag 20 maart 2016 16:09 schreef Groby het volgende:
United MOET winnen.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
2 teams die naar het einde van het seizoen snakken
Juichen voor United.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
2 teams die naar het einde van het seizoen snakken
Don't go there.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:10 schreef Sked het volgende:
[..]
ADO - NEC zal wel een heel leuke wedstrijd zijn zeker?
Kan hij slechter dan dat hij normaal al is dan?quote:
Rest in Peacequote:Op zondag 20 maart 2016 16:09 schreef Groby het volgende:
Ik vroeg je wat, Stijnquote:Op zondag 20 maart 2016 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu zap ik toch maar even naar 1 voor die magische dubbelschermen (Groby approves).
Ik hoop dat je wenst dat Tom zijn weddenschap nakomt.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:13 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
TegelijkertijdNu mogen we een wens doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |