Bier. Goed voor de creativiteit.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fluit af, ga aan de thee. Alsjeblieft zeg.
Dat mogen ze in Den Haag ook beslissen.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:18 schreef Sked het volgende:
Hopelijk wordt er besloten dat de tweede helft niet meer gespeeld hoeft te worden
Nu al de finale?quote:Op zondag 20 maart 2016 15:26 schreef DonRaja het volgende:
Straks Belgische beker, waren alweer rellen in Brussel.
quote:Op zondag 20 maart 2016 15:28 schreef GGMM het volgende:
Zelfs als Ajax er vanmiddag keihard af gaat dan zit er nog één positief ding aan die wedstrijd: ik hoef die domme knullige promo van PSV - Ajax niet langer te zien.
Echt hé!quote:Op zondag 20 maart 2016 15:28 schreef GGMM het volgende:
Zelfs als Ajax er vanmiddag keihard af gaat dan zit er nog één positief ding aan die wedstrijd: ik hoef die domme knullige promo van PSV - Ajax niet langer te zien.
Echt hèquote:Op zondag 20 maart 2016 15:28 schreef GGMM het volgende:
In dat topic zit niemand.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit vindt Stijn niet leuk.
[ afbeelding ]
Ach, als ajax geen kampioen wordt, gaan ze alsnog heel arrogant roepen dat ze "volgend seizoen weer gewoon kampioen worden"quote:Op zondag 20 maart 2016 15:30 schreef Groby het volgende:
Ik ben voor psv vanmiddag. Alleen al omdat als ajax wint en eventueel kampioen wordt iedereen schreeuwt dat ze de underdog waren en die WZAWZDB onzin weer
Ik word intussen kots en kotsmisselijk van die PSV - Ajax hype van FOXquote:Op zondag 20 maart 2016 15:34 schreef RvLaak het volgende:
jezus... Een dubbelscherm over het arriveren van de PSV spelers... Alsof dat interessant is
Misschien valt er wel eentje van dat trapje af, hebben ze toch een scoop.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:34 schreef Groby het volgende:
Fox denkt dat het interessant is dat mensen uit een bus stappen ofzo?
En het aantrekkelijkste voetbal, itt PSV counterclubquote:Op zondag 20 maart 2016 15:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, als ajax geen kampioen wordt, gaan ze alsnog heel arrogant roepen dat ze "volgend seizoen weer gewoon kampioen worden"
quote:Op zondag 20 maart 2016 15:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik word intussen kots en kotsmisselijk van die PSV - Ajax hype van FOX
Vandaag is echt bizar pijnlijk. Rond 12u moesten we maar naar Jan-Joost kijken die de grasmeneer interviewde.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik word intussen kots en kotsmisselijk van die PSV - Ajax hype van FOX
Om 11.15 moesten we al naar Jan-Jood kijken die de cateraar interviewde.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag is echt bizar pijnlijk. Rond 12u moesten we maar naar Jan-Joost kijken die de grasmeneer interviewde.
Waaaaaaaaaaaaaatquote:Op zondag 20 maart 2016 15:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Om 11.15 moesten we al naar Jan-Jood kijken die de cateraar interviewde.
Toen lag ik nog in bed.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Om 11.15 moesten we al naar Jan-Jood kijken die de cateraar interviewde.
Jan Jood doet ook maar wat hem opgedragen is... FOX is degene die niet spoort...quote:Op zondag 20 maart 2016 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaat.
Die vent spoort niet.
Het was een erg interessant gesprek over de lunchpakketten voor de stewards en het bordje pasta van de PSV'ersquote:Op zondag 20 maart 2016 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaat.
Die vent spoort niet.
Dit.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Daarbij draag jij ook bij aan de hype, met je PSV-Ajax topic
Ik had verwacht dat ik intussen ook wel met mijn ogen dicht zou kijken, maar dat valt me alleszins mee.quote:
Domineert Vitesse?quote:Op zondag 20 maart 2016 15:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat ik intussen ook wel met mijn ogen dicht zou kijken, maar dat valt me alleszins mee.
Ik ben bang dat de knvb ook zoiets wilt gaan invoeren. Ze willen geloof ik de competitie op de schop gaan gooien.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, komt door dat debiele playoff systeem.
Ik voel met je mee.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee. Het is walgelijk slecht wat Vitesse laat zien.
Dan haak ik af.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de knvb ook zoiets wilt gaan invoeren. Ze willen geloof ik de competitie op de schop gaan gooien.
Uh, okéquote:Op zondag 20 maart 2016 15:42 schreef Zipportal het volgende:
Voor iedereen die het gemist heeft: MartinGod
https://twitter.com/FOXSportsnl/status/711303916122558465
Sowieso raar om een apart topic te hebben wanneer er maar 1 wedstrijd gespeeld wordt... Maar okquote:
Hier zit helemaal niemand op te wachtenquote:Op zondag 20 maart 2016 15:42 schreef Zipportal het volgende:
Voor iedereen die het gemist heeft: MartinGod
https://twitter.com/FOXSportsnl/status/711303916122558465
Ja ik dacht eerst zou wel een apart topic voor zijn vanwege de drukte en dus dat de andere wedstrijden die ook gespeeld worden ingesneeuwd raken.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sowieso raar om een apart topic te hebben wanneer er maar 1 wedstrijd gespeeld wordt... Maar ok
Dat is eigenlijk altijd zo met de posts van Zipportalquote:Op zondag 20 maart 2016 15:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hier zit helemaal niemand op te wachten
Moet toch iemand wat leven in de brouwerij brengen. Chelsea 3.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk altijd zo met de posts van Zipportal
Misschien kan Stijn geen klokkijken?quote:Op zondag 20 maart 2016 15:43 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ja ik dacht eerst zou wel een apart topic voor zijn vanwege de drukte en dus dat de andere wedstrijden die ook gespeeld worden ingesneeuwd raken.
Omdat ik het allemaal maar onverschillig gejank vind. Vier jaar geleden openden we zelfs voor fucking PSV - FC Twente een apart topic.quote:
En jij was degene die er destijds tegen was.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik het allemaal maar onverschillig gejank vind. Vier jaar geleden openden we zelfs voor fucking PSV - FC Twente een apart topic.
#neverforgetquote:Op zondag 20 maart 2016 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik het allemaal maar onverschillig gejank vind. Vier jaar geleden openden we zelfs voor fucking PSV - FC Twente een apart topic.
Yep. Dat moest van de clubleiding.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:47 schreef n00b13 het volgende:
Ik zie trouwens nu pas dat die spandoeken van Wang zijn afgedekt op Midden Noord
En ook toen vonden de meeste mensen hier het nonsensquote:Op zondag 20 maart 2016 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit klopt niet helemaalquote:Op zondag 20 maart 2016 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al ben ik het nog steeds eens dat topics een apart topic verdienen
Dit is best diepzinnig.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:48 schreef GGMM het volgende:
Al ben ik het nog steeds eens dat topics een apart topic verdienen,
Ik kan me wel voorstellen dat de verhoudingen er niet beter op worden als zulke spandoeken er hangen.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep. Dat moest van de clubleiding.
Net als de spandoeken tegen Twente laatst.
De triestheid![]()
![]()
Die je dan weer kan weg pesten?quote:Op zondag 20 maart 2016 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
En jij was degene die er destijds tegen was.
Al ben ik het nog steeds eens dat topics een apart topic verdienen, al is het maar omdat dat soort topics ook weer nieuwe mensen aantrekt
Nou, het is allemaal wat. Maar een paar klikjes.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En ook toen vonden de meeste mensen hier het nonsens
Ik heb genoeg van dat soort topics geopend.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
En jij was degene die er destijds tegen was.
Al ben ik het nog steeds eens dat topics een apart topic verdienen, al is het maar omdat dat soort topics ook weer nieuwe mensen aantrekt
Of niet natuurlijkquote:Op zondag 20 maart 2016 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou, het is allemaal wat. Maar een paar klikjes.
quote:Op zondag 20 maart 2016 15:48 schreef GGMM het volgende:
Al ben ik het nog steeds eens dat topics een apart topic verdienen
Klopt, maar je was er wel tegen destijds.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg van dat soort topics geopend.
Er was al totaal geen relatie meer tussen club-supporters en Wang. Ze moeten niet zo zeiken, en blij zijn dat het tot nu toe publieksvriendelijk blijft.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:49 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat de verhoudingen er niet beter op worden als zulke spandoeken er hangen.
Dat zou kunnen.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, maar je was er wel tegen destijds.
Je topic is van vandaag... Blijkbaar dus welquote:Op zondag 20 maart 2016 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
I don't see it. PSV-Ajax wordt niet alleen vandaag besproken.
Uh nee, van gister.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je topic is van vandaag... Blijkbaar dus wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |