Bier. Goed voor de creativiteit.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fluit af, ga aan de thee. Alsjeblieft zeg.
Dat mogen ze in Den Haag ook beslissen.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:18 schreef Sked het volgende:
Hopelijk wordt er besloten dat de tweede helft niet meer gespeeld hoeft te worden
Nu al de finale?quote:Op zondag 20 maart 2016 15:26 schreef DonRaja het volgende:
Straks Belgische beker, waren alweer rellen in Brussel.
quote:Op zondag 20 maart 2016 15:28 schreef GGMM het volgende:
Zelfs als Ajax er vanmiddag keihard af gaat dan zit er nog één positief ding aan die wedstrijd: ik hoef die domme knullige promo van PSV - Ajax niet langer te zien.
Echt hé!quote:Op zondag 20 maart 2016 15:28 schreef GGMM het volgende:
Zelfs als Ajax er vanmiddag keihard af gaat dan zit er nog één positief ding aan die wedstrijd: ik hoef die domme knullige promo van PSV - Ajax niet langer te zien.
Echt hèquote:Op zondag 20 maart 2016 15:28 schreef GGMM het volgende:
In dat topic zit niemand.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit vindt Stijn niet leuk.
[ afbeelding ]
Ach, als ajax geen kampioen wordt, gaan ze alsnog heel arrogant roepen dat ze "volgend seizoen weer gewoon kampioen worden"quote:Op zondag 20 maart 2016 15:30 schreef Groby het volgende:
Ik ben voor psv vanmiddag. Alleen al omdat als ajax wint en eventueel kampioen wordt iedereen schreeuwt dat ze de underdog waren en die WZAWZDB onzin weer
Ik word intussen kots en kotsmisselijk van die PSV - Ajax hype van FOXquote:Op zondag 20 maart 2016 15:34 schreef RvLaak het volgende:
jezus... Een dubbelscherm over het arriveren van de PSV spelers... Alsof dat interessant is
Misschien valt er wel eentje van dat trapje af, hebben ze toch een scoop.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:34 schreef Groby het volgende:
Fox denkt dat het interessant is dat mensen uit een bus stappen ofzo?
En het aantrekkelijkste voetbal, itt PSV counterclubquote:Op zondag 20 maart 2016 15:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, als ajax geen kampioen wordt, gaan ze alsnog heel arrogant roepen dat ze "volgend seizoen weer gewoon kampioen worden"
quote:Op zondag 20 maart 2016 15:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik word intussen kots en kotsmisselijk van die PSV - Ajax hype van FOX
Vandaag is echt bizar pijnlijk. Rond 12u moesten we maar naar Jan-Joost kijken die de grasmeneer interviewde.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik word intussen kots en kotsmisselijk van die PSV - Ajax hype van FOX
Om 11.15 moesten we al naar Jan-Jood kijken die de cateraar interviewde.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag is echt bizar pijnlijk. Rond 12u moesten we maar naar Jan-Joost kijken die de grasmeneer interviewde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |