quote:Op zondag 20 maart 2016 11:28 schreef Prisha het volgende:
gebeurt niet veel daar vandaag tot nu toe...saaie streams..what else is new![]()
Ik schiet de tuin in...have fun and laterss
Veel plezier.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:28 schreef Prisha het volgende:
gebeurt niet veel daar vandaag tot nu toe...saaie streams..what else is new![]()
Vind ik onzin, alsof hij nog geen volwaardig inwoner zou zijn, en dan gaat hij ook nog eens voor de winst dit jaar.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, hoor die zit er nog geen week in, dus die doet nog niet mee over de afgelopen week.
Niet alleen vandaag, het is helemaal niets meer. al maanden nietquote:Op zondag 20 maart 2016 11:28 schreef Prisha het volgende:
Ik weet in ieder geval dat het een schatje is.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:29 schreef ES... het volgende:
Do wil nooit meer wit worden...![]()
Nu kan ze zichzelf natuurlijk nog meer verschuilen voor haar gevoel. Wat praat ze stom zeg. Totaal weer niet haarzelf. Of is dit toch hoe ze is? Niemand die het weet...
quote:Op zondag 20 maart 2016 11:28 schreef Prisha het volgende:
je hebt helemaal gelijk.....ik moet alleen steeds denken aan die south park aflevering over genezing van AIDS......als je er maar genoeg geld in pomptquote:Op zondag 20 maart 2016 11:27 schreef Juud79 het volgende:
[..]
En daarom gaan aan stofwisselingsziektes bijna alle kinderen dood. Omdat het onbekend is en zeldzaam, maar er zijn wel heel veel kinderen die een stofwisselingsziekte hebben, alleen zijn er ook enorm veel vormen. Onderzoek doen is daarom niet nuttig volgens de overheid, in tegenstelling tot bijv kanker bij kinderen.
Ik zou zeggen, lees je eens in op http://www.metakids.nl/
Het is verschrikkelijk als je als ouders zoiets overkomt.
Ze heeft dronken auto gereden verteld ze net. Foei!!quote:Op zondag 20 maart 2016 11:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval dat het een schatje is.
Die hebben het middel gevonden!!quote:Op zondag 20 maart 2016 11:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk.....ik moet alleen steeds denken aan die south park aflevering over genezing van AIDS......als je er maar genoeg geld in pompt
Die was al te bruin voordat ze de spray kreeg denk ik? Dit is echt niet mooi nee.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:31 schreef UtopiaVolger het volgende:
Jemig wat een vieze kleuren hebben ze opeens. Geen Spraytan voor mij.
[ afbeelding ]
Overdrijven is ook een vakquote:Op zondag 20 maart 2016 11:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval dat het een schatje is.
Ik wilde het net tikken, wat lelijk die spraytan kleuren bahquote:Op zondag 20 maart 2016 11:31 schreef UtopiaVolger het volgende:
Jemig wat een vieze kleuren hebben ze opeens. Geen Spraytan voor mij.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 maart 2016 11:37 schreef kkka3 het volgende:
GM sunshines
Gina over de opmerking, hoorde ik gister al wel iets over. Een vent had haar gevraagd: rook jij. Gina: nee ik rook niet. Gast: oh en je pijpt wel
Doos: noouuhouw, forrrmuleer het dan anderrrs.
Inderdaad met al die siesta'squote:Op zondag 20 maart 2016 11:40 schreef UtopiaVolger het volgende:
''Gina, het lijkt net alsof je in Spanje woont'', zegt Rowena lachend. Direct als ze de vide af loopt.
Zegt ze dat?Ze heeft GVD gisteren de hele avond lopen schateren, kwam steeds boven de muziek uit. Irritant mokkel dat het isquote:Op zondag 20 maart 2016 11:41 schreef puzziepie het volgende:
Popi Bjorn is zo blij met zijn nieuwe vriend
En Do is weer gegroeid.... ze was namelijk zoooow onzekewr gisteravond![]()
[ afbeelding ]
Dat zei ze net , en nog meerquote:Op zondag 20 maart 2016 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zegt ze dat?Ze heeft GVD gisteren de hele avond lopen schateren, kwam steeds boven de muziek uit. Irritant mokkel dat het is
Het ziet er nooit uit...heel onnatuurlijkquote:
quote:Op zondag 20 maart 2016 11:45 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Ramona ook spray-tan gehad?![]()
![]()
Ik moest er gisteren ook al om lachenquote:Op zondag 20 maart 2016 11:45 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Waarschijnlijk in een legertentquote:Op zondag 20 maart 2016 11:45 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zondag 20 maart 2016 11:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mis je wéér de masterclass dj workshop van Bjorn.
Oh,hijzelf heeft de eerste shift ook al gemist.
Ik moet om bijna alles lachen, dat mensen hier nog boos kunnen worden om dit grote toneelstukquote:
Het domme wichtquote:Op zondag 20 maart 2016 11:48 schreef UtopiaVolger het volgende:
Eigenlijk discrimineert Rowena Spanjaarden. Alsof die er allemaal oranje uit zien. Is net als Zwarte pieten vergelijken met gekleurde personen.
Bjorn heeft een vr-bril opquote:Op zondag 20 maart 2016 11:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie wil dit nou missen?
Ja zonde van je energiequote:Op zondag 20 maart 2016 11:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik moet om bijna alles lachen, dat mensen hier nog boos kunnen worden om dit grote toneelstuk
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |