Dat zei ze net , en nog meerquote:Op zondag 20 maart 2016 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zegt ze dat?Ze heeft GVD gisteren de hele avond lopen schateren, kwam steeds boven de muziek uit. Irritant mokkel dat het is
Het ziet er nooit uit...heel onnatuurlijkquote:
quote:Op zondag 20 maart 2016 11:45 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Ramona ook spray-tan gehad?![]()
![]()
Ik moest er gisteren ook al om lachenquote:Op zondag 20 maart 2016 11:45 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Waarschijnlijk in een legertentquote:Op zondag 20 maart 2016 11:45 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zondag 20 maart 2016 11:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mis je wéér de masterclass dj workshop van Bjorn.
Oh,hijzelf heeft de eerste shift ook al gemist.
Ik moet om bijna alles lachen, dat mensen hier nog boos kunnen worden om dit grote toneelstukquote:
Het domme wichtquote:Op zondag 20 maart 2016 11:48 schreef UtopiaVolger het volgende:
Eigenlijk discrimineert Rowena Spanjaarden. Alsof die er allemaal oranje uit zien. Is net als Zwarte pieten vergelijken met gekleurde personen.
Bjorn heeft een vr-bril opquote:Op zondag 20 maart 2016 11:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie wil dit nou missen?
Ja zonde van je energiequote:Op zondag 20 maart 2016 11:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik moet om bijna alles lachen, dat mensen hier nog boos kunnen worden om dit grote toneelstuk
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |