SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april nominatie internet
19 april nominatie bewoners
20 april entree 2 aspirant bewoners
24 april exit 1 aspirant bewoner
25 april exit 1 bewoner
Nog geen kalfje gehad.quote:Op zondag 20 maart 2016 10:25 schreef lonneberga het volgende:
[..]
waarom heeft Klaver geen uiers,het is toch een zij?
Verdomd.quote:
Omdat ze nog niet gedekt is en dan melk gaat produceren.quote:Op zondag 20 maart 2016 10:25 schreef lonneberga het volgende:
[..]
waarom heeft Klaver geen uiers,het is toch een zij?
quote:Op zondag 20 maart 2016 10:27 schreef lonneberga het volgende:
[..]
stom van mij,op het moment dat ik het verzond,dacht ik eraan.
Ach "er is heel wat geduld nodig om altijd lui te zijn"quote:Op zondag 20 maart 2016 10:28 schreef HiDiHo het volgende:
1 uur gingen ze slapen op de vide..dat is 9.5 uur geleden
En heel cru gezegd: ze heeft nog niet gewiptquote:Op zondag 20 maart 2016 10:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Omdat ze nog niet gedekt is en dan melk gaat produceren.
ligt vast inspiratie op te doen voor een nieuwe kledinglijnquote:Op zondag 20 maart 2016 10:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gina, ff tanden poetsen en weer terug in d'r nest
GM Dot,je gaat weer een poging wagen?quote:Op zondag 20 maart 2016 10:42 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Cossers
"Kunnen we hier niet een apart programma in een programma maken", zegt Bronno lachend.
Morguh Lon, fijne dag,quote:Op zondag 20 maart 2016 10:45 schreef lonneberga het volgende:
[..]
GM Dot,je gaat weer een poging wagen?
Succes,ik ga er vandeur,prachtig weer buiten,see you all laterrrr.
Voor nietsnutten?quote:
Nee, hoor die zit er nog geen week in, dus die doet nog niet mee over de afgelopen week.quote:
Heb je het nu over die stofwisselingsziekte?quote:Op zondag 20 maart 2016 10:38 schreef HiDiHo het volgende:
Verder is die ziekte erfelijk en met prenataal onderzoek te ontdekken......
Dus die ouders hebben het ook en hadden kunnen laten onderzoeken of hun kindje het ook zou hebben.....
Leuk dat ze cadeautjes krijgen toch?quote:Op zondag 20 maart 2016 11:21 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Lading jassen van de vide gevallen?
Eigenlijk wil ik ermee zeggen dat er ziektes zijn die meer mensen treffen en dat utopia vaak geld geeft aan discutabele ziektesquote:Op zondag 20 maart 2016 11:16 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Heb je het nu over die stofwisselingsziekte?
Wat wil je hiermee zeggen?
Die ouders wisten toch helemaal niet dat ze drager waren.
Vaak is het een combinatie van genen, wat maakt dat mensen een ziek kindje krijgen.
Juist niet ziekten die meer mensen treffen is wel geld voor beschikbaar, omdat dat commercieel interesant is voor de medicijn fabrikantenquote:Op zondag 20 maart 2016 11:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik ermee zeggen dat er ziektes zijn die meer mensen treffen en dat utopia vaak geld geeft aan discutabele ziektes
Daar heb je gelijk inquote:Op zondag 20 maart 2016 11:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Juist niet ziekten die meer mensen treffen is wel geld voor beschikbaar, omdat dat commercieel interesant is voor de medicijn fabrikanten
En daarom gaan aan stofwisselingsziektes bijna alle kinderen dood. Omdat het onbekend is en zeldzaam, maar er zijn wel heel veel kinderen die een stofwisselingsziekte hebben, alleen zijn er ook enorm veel vormen. Onderzoek doen is daarom niet nuttig volgens de overheid, in tegenstelling tot bijv kanker bij kinderen.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik ermee zeggen dat er ziektes zijn die meer mensen treffen en dat utopia vaak geld geeft aan discutabele ziektes
Begrijp mij niet verkeerd hoor....het is heel kut als je een kind hebt met de Ziekte van Seitelberger
quote:Op zondag 20 maart 2016 11:28 schreef Prisha het volgende:
gebeurt niet veel daar vandaag tot nu toe...saaie streams..what else is new![]()
Ik schiet de tuin in...have fun and laterss
Veel plezier.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:28 schreef Prisha het volgende:
gebeurt niet veel daar vandaag tot nu toe...saaie streams..what else is new![]()
Vind ik onzin, alsof hij nog geen volwaardig inwoner zou zijn, en dan gaat hij ook nog eens voor de winst dit jaar.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, hoor die zit er nog geen week in, dus die doet nog niet mee over de afgelopen week.
Niet alleen vandaag, het is helemaal niets meer. al maanden nietquote:Op zondag 20 maart 2016 11:28 schreef Prisha het volgende:
Ik weet in ieder geval dat het een schatje is.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:29 schreef ES... het volgende:
Do wil nooit meer wit worden...![]()
Nu kan ze zichzelf natuurlijk nog meer verschuilen voor haar gevoel. Wat praat ze stom zeg. Totaal weer niet haarzelf. Of is dit toch hoe ze is? Niemand die het weet...
quote:Op zondag 20 maart 2016 11:28 schreef Prisha het volgende:
je hebt helemaal gelijk.....ik moet alleen steeds denken aan die south park aflevering over genezing van AIDS......als je er maar genoeg geld in pomptquote:Op zondag 20 maart 2016 11:27 schreef Juud79 het volgende:
[..]
En daarom gaan aan stofwisselingsziektes bijna alle kinderen dood. Omdat het onbekend is en zeldzaam, maar er zijn wel heel veel kinderen die een stofwisselingsziekte hebben, alleen zijn er ook enorm veel vormen. Onderzoek doen is daarom niet nuttig volgens de overheid, in tegenstelling tot bijv kanker bij kinderen.
Ik zou zeggen, lees je eens in op http://www.metakids.nl/
Het is verschrikkelijk als je als ouders zoiets overkomt.
Ze heeft dronken auto gereden verteld ze net. Foei!!quote:Op zondag 20 maart 2016 11:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval dat het een schatje is.
Die hebben het middel gevonden!!quote:Op zondag 20 maart 2016 11:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk.....ik moet alleen steeds denken aan die south park aflevering over genezing van AIDS......als je er maar genoeg geld in pompt
Die was al te bruin voordat ze de spray kreeg denk ik? Dit is echt niet mooi nee.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:31 schreef UtopiaVolger het volgende:
Jemig wat een vieze kleuren hebben ze opeens. Geen Spraytan voor mij.
[ afbeelding ]
Overdrijven is ook een vakquote:Op zondag 20 maart 2016 11:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval dat het een schatje is.
Ik wilde het net tikken, wat lelijk die spraytan kleuren bahquote:Op zondag 20 maart 2016 11:31 schreef UtopiaVolger het volgende:
Jemig wat een vieze kleuren hebben ze opeens. Geen Spraytan voor mij.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 maart 2016 11:37 schreef kkka3 het volgende:
GM sunshines
Gina over de opmerking, hoorde ik gister al wel iets over. Een vent had haar gevraagd: rook jij. Gina: nee ik rook niet. Gast: oh en je pijpt wel
Doos: noouuhouw, forrrmuleer het dan anderrrs.
Inderdaad met al die siesta'squote:Op zondag 20 maart 2016 11:40 schreef UtopiaVolger het volgende:
''Gina, het lijkt net alsof je in Spanje woont'', zegt Rowena lachend. Direct als ze de vide af loopt.
Zegt ze dat?Ze heeft GVD gisteren de hele avond lopen schateren, kwam steeds boven de muziek uit. Irritant mokkel dat het isquote:Op zondag 20 maart 2016 11:41 schreef puzziepie het volgende:
Popi Bjorn is zo blij met zijn nieuwe vriend
En Do is weer gegroeid.... ze was namelijk zoooow onzekewr gisteravond![]()
[ afbeelding ]
Dat zei ze net , en nog meerquote:Op zondag 20 maart 2016 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zegt ze dat?Ze heeft GVD gisteren de hele avond lopen schateren, kwam steeds boven de muziek uit. Irritant mokkel dat het is
Het ziet er nooit uit...heel onnatuurlijkquote:
quote:Op zondag 20 maart 2016 11:45 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Ramona ook spray-tan gehad?![]()
![]()
Ik moest er gisteren ook al om lachenquote:Op zondag 20 maart 2016 11:45 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Waarschijnlijk in een legertentquote:Op zondag 20 maart 2016 11:45 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zondag 20 maart 2016 11:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mis je wéér de masterclass dj workshop van Bjorn.
Oh,hijzelf heeft de eerste shift ook al gemist.
Ik moet om bijna alles lachen, dat mensen hier nog boos kunnen worden om dit grote toneelstukquote:
Het domme wichtquote:Op zondag 20 maart 2016 11:48 schreef UtopiaVolger het volgende:
Eigenlijk discrimineert Rowena Spanjaarden. Alsof die er allemaal oranje uit zien. Is net als Zwarte pieten vergelijken met gekleurde personen.
Bjorn heeft een vr-bril opquote:Op zondag 20 maart 2016 11:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie wil dit nou missen?
Ja zonde van je energiequote:Op zondag 20 maart 2016 11:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik moet om bijna alles lachen, dat mensen hier nog boos kunnen worden om dit grote toneelstuk
quote:
Ik vraag mij af hoeveel aanmeldingen er zijnquote:Op zondag 20 maart 2016 11:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Shift 2 komt dus ook te vervallen.
En Bjorn maar denken dat er een carrière voor in het verschiet ligt in 'de scene'.![]()
en het hele gebeuren is al een week doorgescheven. Hahaha net zo'n bord voor zijn kop als Popster Row.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Shift 2 komt dus ook te vervallen.
En Bjorn maar denken dat er een carrière voor in het verschiet ligt in 'de scene'.![]()
Nee ga AJB doorquote:Op zondag 20 maart 2016 11:56 schreef Dotteke het volgende:
Weer het gezeik om drank, man Cees hou eens op
Bedoel je dat het eigenlijk vorige week stond gepland eerst? Of is het nu een week verschoven naar volgende week?quote:Op zondag 20 maart 2016 11:55 schreef kkka3 het volgende:
[..]
en het hele gebeuren is al een week doorgescheven. Hahaha net zo'n bord voor zijn kop als Popster Row.
Gina verdedigt het gezuip op rekening van de BV
Jerry, Jerry, Jerryquote:
Zonder Cees was het nog saaierquote:Op zondag 20 maart 2016 11:56 schreef Dotteke het volgende:
Weer het gezeik om drank, man Cees hou eens op
Stond idd vorige week geplandquote:Op zondag 20 maart 2016 11:58 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Bedoel je dat het eigenlijk vorige week stond gepland eerst? Of is het nu een week verschoven naar volgende week?
Maar het is steeds hetzelfde, we kunnen het wel dromen ondertussen.quote:
Omg en dan nog niks... Gaat die 3e shift wel door of ook niet?quote:
Oneens.quote:Op zondag 20 maart 2016 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar het is steeds hetzelfde, we kunnen het wel dromen ondertussen.
Geen ideequote:Op zondag 20 maart 2016 12:02 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Omg en dan nog niks... Gaat die 3e shift wel door of ook niet?
Gister had er iemand gekotst in de loods ,toch?quote:Op zondag 20 maart 2016 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar het is steeds hetzelfde, we kunnen het wel dromen ondertussen.
Iedereen heeft een zwak voor Cemal.quote:Op zondag 20 maart 2016 12:05 schreef puzziepie het volgende:
Vic en Cemal kunnen wel goed samen
Ik heb de afgelopen week weinig gekeken
volgens mij heeft ze een zwak voor Cemal
Of zie ik het verkeerd?
Ze wil hem aan haar kant hebben.quote:Op zondag 20 maart 2016 12:05 schreef puzziepie het volgende:
Vic en Cemal kunnen wel goed samen
Ik heb de afgelopen week weinig gekeken
volgens mij heeft ze een zwak voor Cemal
Of zie ik het verkeerd?
Wiequote:Op zondag 20 maart 2016 12:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nu je het zegt.... is die er niet meer dan, niet gemist
Ze bedoelt die agressieve klootzak die regelmatig ins blaue hinein lag te kijken na een dosis pammetjes of een pretsigaret.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2016 12:28 schreef PearIbitch het volgende:
[..]
Ivan liet mijn twijfelen aan mijn geaardheid.
[..]
ik wist het! Vandaar die reacties ook altijd, je was in denialquote:Op zondag 20 maart 2016 12:28 schreef PearIbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat ook bedoeld met haar geaardheidquote:
Ja die gevangenis regels worden steeds strengerquote:Op zondag 20 maart 2016 12:32 schreef PearIbitch het volgende:
Op onze afdeling mogen we geen posters ophangen.
Anders had ik ze vol met Do gehangen.
Gesloten afdeling?quote:Op zondag 20 maart 2016 12:32 schreef PearIbitch het volgende:
Op onze afdeling mogen we geen posters ophangen.
Anders had ik ze vol met Do gehangen.
quote:Op zondag 20 maart 2016 12:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nu je het zegt.... is die er niet meer dan, niet gemist
Je zou het denken welquote:Op zondag 20 maart 2016 12:40 schreef mootie het volgende:
Even serieus, heeft iemand Pb's account gehackt?
Is vandaag aangemaaktquote:Op zondag 20 maart 2016 12:40 schreef mootie het volgende:
Wachtwoord was te makkelijk..........Dominiquequote:Op zondag 20 maart 2016 12:40 schreef mootie het volgende:
quote:Op zondag 20 maart 2016 12:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wachtwoord was te makkelijk..........Dominique
Ik zit ook al te twijfelen.quote:Op zondag 20 maart 2016 12:40 schreef mootie het volgende:
Nee account is met een i ipv een lquote:
Waar zie je dat dan ?quote:Op zondag 20 maart 2016 12:43 schreef Inca het volgende:
[..]
Kijk maar op profiel is vandaag aangemaakt
Kon ook niet anders.quote:Op zondag 20 maart 2016 12:43 schreef Inca het volgende:
[..]
Kijk maar op profiel is vandaag aangemaakt
Ja ik was ook al verbaasd over Ivanquote:Op zondag 20 maart 2016 12:43 schreef rowan634 het volgende:
Ik vond deze PB leuker![]()
Wie heeft dit gedaan?
We hebben zoveel grapjassen in de Cos. Af en toe hap ik naar adem van het lachenquote:
Okéquote:Op zondag 20 maart 2016 12:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
We hebben zoveel grapjassen in de Cos. Af en toe hap ik naar adem van het lachen
Ik ook niet. Maar er zijn wel meer grapjassen hier die ik niet snap. Gewoon een extra scrolletjequote:Op zondag 20 maart 2016 12:47 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Okéal snap ik de grap niet van een tweede PB niet
Mark heeft het er maar druk meequote:Op zondag 20 maart 2016 12:48 schreef DeNiAs het volgende:
Ik zie dat Gina 18 % heeft van de stemmen ze staat 3e
Zijn idd meer idioten hier met een kloonquote:Op zondag 20 maart 2016 12:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar er zijn wel meer grapjassen hier die ik niet snap. Gewoon een extra scrolletje
quote:Op zondag 20 maart 2016 12:51 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Zijn idd meer idioten hier met een kloon
quote:Op zondag 20 maart 2016 12:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Snap dat gezeik ook niet even IP's scannen en ophoeren met die klonen
Tuurlijk niet aan gedacht. Ik vind haar echt niets gina alles wat ze nu doet is met voor bedachte rade voor de UvhJquote:
Ga is weg stumper, je kloon weg straks en je normale account ophoerenquote:Op zondag 20 maart 2016 12:53 schreef PearIbitch het volgende:
Ik ben geen kloon of jullie kunnen mijn naam niet lezen dat kan ook.![]()
Ramona is een schatje
Klopt dat ook ?quote:Op zondag 20 maart 2016 12:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gina voor d'r kledinglijn binnen gekomen in Utopia??
Dat zal de fitty van de dag moeten worden, denk ik.quote:Op zondag 20 maart 2016 12:52 schreef snetje het volgende:
Rob loopt naar buiten ..kijkt Vic aan en zegt kledinglijn ...Vic ook al ingelicht dus..
volgens mij hadden ze niet door al op de streams hoorbaar te zijn, ik hoorde 1 zeggen; dat is toch die man die altijd zijn beste beentje voor zet, hahahaquote:
Gina zit vol met instructies van Mark denk ik zoquote:Op zondag 20 maart 2016 12:55 schreef snetje het volgende:
In deze vind ik dat Rob wel gelijk heeft.. Gina houdt Bas tegen ..ze wil alleen haar eigen lijn en wat Urb al schreef doet ze het nu samen met Gabr. zodat ze de boel over kan nemen als Gabr. weggaat.. eigen belang dus en niet voor Utopia..
Ik meende dat ze een rokken lijn wilde.. geen sweaters.. t-shirts..hoodies en dergelijke..ik heb nog geen rok gezien...quote:
oja biologisch ofzo was hetquote:Op zondag 20 maart 2016 12:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze wilde haar eigen kapsalon daarvoor kwam ze binnen
quote:Op zondag 20 maart 2016 12:57 schreef Vinamp het volgende:
[..]
het lijkt wel of ik vannacht een schaap gebeft heb
uhm whuut ?quote:Op zondag 20 maart 2016 12:57 schreef Vinamp het volgende:
[..]
het lijkt wel of ik vannacht een schaap gebeft heb
Maar later toch weer niet, want dat deed ze in de buitenwereld ook al.quote:Op zondag 20 maart 2016 12:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hou hier eens mee op aub.quote:Op zondag 20 maart 2016 12:53 schreef PearIbitch het volgende:
Ik ben geen kloon of jullie kunnen mijn naam niet lezen dat kan ook.![]()
Ramona is een schatje
Gabs heeft vanmorgen tegen Rob gezegd dat Gina woest wasquote:Op zondag 20 maart 2016 12:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zal de fitty van de dag moeten worden, denk ik.
Dan wilt ze alleen maar meer en meer en een ander mag niets van haar?quote:Op zondag 20 maart 2016 12:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gina is 'n egoïstisch kreng die alleen aan zichzelf denktquote:Op zondag 20 maart 2016 12:58 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Dan wilt ze alleen maar meer en meer en een ander mag niets van haar?
Precies. Er gebeurt geen reet, dus moet er een soort van aanleiding zijn.quote:Op zondag 20 maart 2016 12:58 schreef moffel33 het volgende:
Gabs heeft vanmorgen tegen Rob gezegd dat Gina woest was
Ik mag haar ook niet Frits ze is niet oprecht en zit vol opdrachten ingegeven door Mark en mama.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gina is 'n egoïstisch kreng die alleen aan zichzelf denkt
De Luifel.. kapsalon.. broodjes..spraytan studio...quote:Op zondag 20 maart 2016 12:58 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Dan wilt ze alleen maar meer en meer en een ander mag niets van haar?
En als ze tegen gewerkt wordt berg je dan maar dan wordt ze valsquote:Op zondag 20 maart 2016 13:01 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ik mag haar ook niet Frits ze is niet oprecht en zit vol opdrachten ingegeven door Mark en mama.
Maar Rob is ook niet leuk en wie is hij om anderen aan te spreken.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En als ze tegen gewerkt wordt berg je dan maar dan wordt ze vals
En ze gaat steeds harder schreeuwenquote:Op zondag 20 maart 2016 13:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En als ze tegen gewerkt wordt berg je dan maar dan wordt ze vals
En dat is nog niet genoeg . Ze wilt nog meeerquote:Op zondag 20 maart 2016 13:02 schreef snetje het volgende:
[..]
De Luifel.. kapsalon.. broodjes..spraytan studio...
Gynaecoloog die INwendig de boel op fleurtquote:Op zondag 20 maart 2016 13:03 schreef sjampoeh het volgende:
row gaat in-design doen? wtf is dat nu weer
Wie is er wel echt leukquote:Op zondag 20 maart 2016 13:04 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Maar Rob is ook niet leuk en wie is hij om anderen aan te spreken.
quote:Op zondag 20 maart 2016 13:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gynaecoloog die INwendig de boel op fleurt
soort photoshop programma waarmee je boeken/graphics kunt vormgevenquote:Op zondag 20 maart 2016 13:03 schreef sjampoeh het volgende:
ah oke thnxquote:Op zondag 20 maart 2016 13:06 schreef rowan634 het volgende:
[..]
soort photoshop programma waarmee je boeken/graphics kunt vormgeven
Deze wel 10 dagen hoorde ik gisteren.quote:
En zonder wassen of douchen zeker 15 tot 20 dagenquote:Op zondag 20 maart 2016 13:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Deze wel 10 dagen hoorde ik gisteren.
Er staat ook nog een witte bij de redactie...quote:
Markie...quote:Op zondag 20 maart 2016 13:02 schreef snetje het volgende:
[..]
De Luifel.. kapsalon.. broodjes..spraytan studio...
das niet lang ..of mogen ze die shit nu houdenquote:Op zondag 20 maart 2016 13:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Deze wel 10 dagen hoorde ik gisteren.
[..]
quote:Op zondag 20 maart 2016 13:10 schreef schizolientje het volgende:
En Rob loopt maar te ijsberen, die staat vlgs mij op klappen
Alles gezellig maken,met kaarsjes en zo.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 maart 2016 13:19 schreef kkka3 het volgende:
Row heeft 0,92 %, het wordt gewoon zielig nu.
Ramoon zit op bed te prakkiseren
Ik had deze:quote:
fatsoen is hier altijd ver te zoekenquote:Op zondag 20 maart 2016 13:21 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik had deze:er eerst ook achter staan. Maar toch weggehaald (soort fatsoengevoel)
![]()
![]()
Gelukkig, want dat is ook niet te doenquote:Op zondag 20 maart 2016 13:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
fatsoen is hier altijd ver te zoeken![]()
Nou zeg.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
fatsoen is hier altijd ver te zoeken![]()
Je zal er maar wonen of niet,quote:
Ik blijf trouw aan Cees.quote:
Nu ging die buiten zich wassen en trok z;n onderbroek uit.......... SLquote:Op zondag 20 maart 2016 13:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou gisteren liep hij de hele dag naakt rond zowat
Ik vind Row helemaal niet zo slecht hoor. Wat mij betreft verdient ze echt wel meer procentenquote:Op zondag 20 maart 2016 13:19 schreef kkka3 het volgende:
Row heeft 0,92 %, het wordt gewoon zielig nu.
Ramoon zit op bed te prakkiseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |