SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april nominatie internet
19 april nominatie bewoners
20 april entree 2 aspirant bewoners
24 april exit 1 aspirant bewoner
25 april exit 1 bewoner
Nog geen kalfje gehad.quote:Op zondag 20 maart 2016 10:25 schreef lonneberga het volgende:
[..]
waarom heeft Klaver geen uiers,het is toch een zij?
Verdomd.quote:
Omdat ze nog niet gedekt is en dan melk gaat produceren.quote:Op zondag 20 maart 2016 10:25 schreef lonneberga het volgende:
[..]
waarom heeft Klaver geen uiers,het is toch een zij?
quote:Op zondag 20 maart 2016 10:27 schreef lonneberga het volgende:
[..]
stom van mij,op het moment dat ik het verzond,dacht ik eraan.
Ach "er is heel wat geduld nodig om altijd lui te zijn"quote:Op zondag 20 maart 2016 10:28 schreef HiDiHo het volgende:
1 uur gingen ze slapen op de vide..dat is 9.5 uur geleden
En heel cru gezegd: ze heeft nog niet gewiptquote:Op zondag 20 maart 2016 10:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Omdat ze nog niet gedekt is en dan melk gaat produceren.
ligt vast inspiratie op te doen voor een nieuwe kledinglijnquote:Op zondag 20 maart 2016 10:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gina, ff tanden poetsen en weer terug in d'r nest
GM Dot,je gaat weer een poging wagen?quote:Op zondag 20 maart 2016 10:42 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Cossers
"Kunnen we hier niet een apart programma in een programma maken", zegt Bronno lachend.
Morguh Lon, fijne dag,quote:Op zondag 20 maart 2016 10:45 schreef lonneberga het volgende:
[..]
GM Dot,je gaat weer een poging wagen?
Succes,ik ga er vandeur,prachtig weer buiten,see you all laterrrr.
Voor nietsnutten?quote:
Nee, hoor die zit er nog geen week in, dus die doet nog niet mee over de afgelopen week.quote:
Heb je het nu over die stofwisselingsziekte?quote:Op zondag 20 maart 2016 10:38 schreef HiDiHo het volgende:
Verder is die ziekte erfelijk en met prenataal onderzoek te ontdekken......
Dus die ouders hebben het ook en hadden kunnen laten onderzoeken of hun kindje het ook zou hebben.....
Leuk dat ze cadeautjes krijgen toch?quote:Op zondag 20 maart 2016 11:21 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Lading jassen van de vide gevallen?
Eigenlijk wil ik ermee zeggen dat er ziektes zijn die meer mensen treffen en dat utopia vaak geld geeft aan discutabele ziektesquote:Op zondag 20 maart 2016 11:16 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Heb je het nu over die stofwisselingsziekte?
Wat wil je hiermee zeggen?
Die ouders wisten toch helemaal niet dat ze drager waren.
Vaak is het een combinatie van genen, wat maakt dat mensen een ziek kindje krijgen.
Juist niet ziekten die meer mensen treffen is wel geld voor beschikbaar, omdat dat commercieel interesant is voor de medicijn fabrikantenquote:Op zondag 20 maart 2016 11:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik ermee zeggen dat er ziektes zijn die meer mensen treffen en dat utopia vaak geld geeft aan discutabele ziektes
Daar heb je gelijk inquote:Op zondag 20 maart 2016 11:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Juist niet ziekten die meer mensen treffen is wel geld voor beschikbaar, omdat dat commercieel interesant is voor de medicijn fabrikanten
En daarom gaan aan stofwisselingsziektes bijna alle kinderen dood. Omdat het onbekend is en zeldzaam, maar er zijn wel heel veel kinderen die een stofwisselingsziekte hebben, alleen zijn er ook enorm veel vormen. Onderzoek doen is daarom niet nuttig volgens de overheid, in tegenstelling tot bijv kanker bij kinderen.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik ermee zeggen dat er ziektes zijn die meer mensen treffen en dat utopia vaak geld geeft aan discutabele ziektes
Begrijp mij niet verkeerd hoor....het is heel kut als je een kind hebt met de Ziekte van Seitelberger
quote:Op zondag 20 maart 2016 11:28 schreef Prisha het volgende:
gebeurt niet veel daar vandaag tot nu toe...saaie streams..what else is new![]()
Ik schiet de tuin in...have fun and laterss
Veel plezier.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:28 schreef Prisha het volgende:
gebeurt niet veel daar vandaag tot nu toe...saaie streams..what else is new![]()
Vind ik onzin, alsof hij nog geen volwaardig inwoner zou zijn, en dan gaat hij ook nog eens voor de winst dit jaar.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, hoor die zit er nog geen week in, dus die doet nog niet mee over de afgelopen week.
Niet alleen vandaag, het is helemaal niets meer. al maanden nietquote:Op zondag 20 maart 2016 11:28 schreef Prisha het volgende:
Ik weet in ieder geval dat het een schatje is.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:29 schreef ES... het volgende:
Do wil nooit meer wit worden...![]()
Nu kan ze zichzelf natuurlijk nog meer verschuilen voor haar gevoel. Wat praat ze stom zeg. Totaal weer niet haarzelf. Of is dit toch hoe ze is? Niemand die het weet...
quote:Op zondag 20 maart 2016 11:28 schreef Prisha het volgende:
je hebt helemaal gelijk.....ik moet alleen steeds denken aan die south park aflevering over genezing van AIDS......als je er maar genoeg geld in pomptquote:Op zondag 20 maart 2016 11:27 schreef Juud79 het volgende:
[..]
En daarom gaan aan stofwisselingsziektes bijna alle kinderen dood. Omdat het onbekend is en zeldzaam, maar er zijn wel heel veel kinderen die een stofwisselingsziekte hebben, alleen zijn er ook enorm veel vormen. Onderzoek doen is daarom niet nuttig volgens de overheid, in tegenstelling tot bijv kanker bij kinderen.
Ik zou zeggen, lees je eens in op http://www.metakids.nl/
Het is verschrikkelijk als je als ouders zoiets overkomt.
Ze heeft dronken auto gereden verteld ze net. Foei!!quote:Op zondag 20 maart 2016 11:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval dat het een schatje is.
Die hebben het middel gevonden!!quote:Op zondag 20 maart 2016 11:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk.....ik moet alleen steeds denken aan die south park aflevering over genezing van AIDS......als je er maar genoeg geld in pompt
Die was al te bruin voordat ze de spray kreeg denk ik? Dit is echt niet mooi nee.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:31 schreef UtopiaVolger het volgende:
Jemig wat een vieze kleuren hebben ze opeens. Geen Spraytan voor mij.
[ afbeelding ]
Overdrijven is ook een vakquote:Op zondag 20 maart 2016 11:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval dat het een schatje is.
Ik wilde het net tikken, wat lelijk die spraytan kleuren bahquote:Op zondag 20 maart 2016 11:31 schreef UtopiaVolger het volgende:
Jemig wat een vieze kleuren hebben ze opeens. Geen Spraytan voor mij.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 maart 2016 11:37 schreef kkka3 het volgende:
GM sunshines
Gina over de opmerking, hoorde ik gister al wel iets over. Een vent had haar gevraagd: rook jij. Gina: nee ik rook niet. Gast: oh en je pijpt wel
Doos: noouuhouw, forrrmuleer het dan anderrrs.
Inderdaad met al die siesta'squote:Op zondag 20 maart 2016 11:40 schreef UtopiaVolger het volgende:
''Gina, het lijkt net alsof je in Spanje woont'', zegt Rowena lachend. Direct als ze de vide af loopt.
Zegt ze dat?Ze heeft GVD gisteren de hele avond lopen schateren, kwam steeds boven de muziek uit. Irritant mokkel dat het isquote:Op zondag 20 maart 2016 11:41 schreef puzziepie het volgende:
Popi Bjorn is zo blij met zijn nieuwe vriend
En Do is weer gegroeid.... ze was namelijk zoooow onzekewr gisteravond![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |