SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april nominatie internet
19 april nominatie bewoners
20 april entree 2 aspirant bewoners
24 april exit 1 aspirant bewoner
25 april exit 1 bewonerBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Bezoekje ZK en je hoort ze er niet meer over. Weer allemaal braaf aan het (verhaal)lijntje van de Febo.quote:Op zondag 20 maart 2016 00:39 schreef kkka3 het volgende:
[..]
idd. Dit gaat nergens over, zijn ze morgen zo weer 'vergeten'
Dream onquote:Op zondag 20 maart 2016 00:41 schreef kkka3 het volgende:
Row: Als Gebed zonder End gaat loooopuh breng ik ook dikke doekoes binnuh
quote:Op zondag 20 maart 2016 00:41 schreef kkka3 het volgende:
Row: Als Gebed zonder End gaat loooopuh breng ik ook dikke doekoes binnuh
Ik heb Gabs nog nooit zien dweilen. Wel regelmatig als een dweil op bed zien liggen. Een dikke, luie dweil.quote:Op zondag 20 maart 2016 00:42 schreef rowan634 het volgende:
Gabs over Rob: ''Ik heb iemand nog nooit zien dweilen, maar opeens wel''
En Vic heeft een dweil op haar harsesquote:Op zondag 20 maart 2016 00:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb Gabs nog nooit zien dweilen. Wel regelmatig als een dweil op bed zien liggen. Een dikke, luie dweil.
Ragebol.quote:
hij lijkt zich aan Cemal te storenquote:
Cemal is leukquote:Op zondag 20 maart 2016 00:44 schreef kkka3 het volgende:
[..]
hij lijkt zich aan Cemal te storen
Maar ja, de vide durft ie niet op
quote:Op zondag 20 maart 2016 00:45 schreef rowan634 het volgende:
ze wil haar lijn g-force noemen??![]()
![]()
[ afbeelding ]
das en disneyfilm
Gina zal wel bekent zijn met kinderfilms.quote:Op zondag 20 maart 2016 00:46 schreef sjampoeh het volgende:
en fik wist dat row dat ging zeggen.. g-force![]()
maar komt muh zo bekend voooor aldus gina
GTST kan ze waarschijnlijk niet volgenquote:Op zondag 20 maart 2016 00:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Gina zal wel bekent zijn met kinderfilms.
quote:Op zondag 20 maart 2016 00:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Nou alleen maar grootpraat.![]()
Ik ben er weg van. [ afbeelding ]
Yep, ben het ook met hem eens.....quote:Op zondag 20 maart 2016 00:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Toch heeft Rob ook gelijk wat betreft Gina. Met haar alleenrecht op een 'kledinglijn', want dat is haar 'droom'.
Ja, Bas was het aan het opnemen, vlak daarvoor kwam Do trouwens bij hem,quote:Op zondag 20 maart 2016 00:50 schreef sjampoeh het volgende:
fik was volgens row maar boos op 1 iemand..
bas dus
Vic vindt het blijkbaar normaalquote:Op zondag 20 maart 2016 00:53 schreef AnneLo het volgende:
En de vier dames liggen al weer in hun nest.....
mooie dromenquote:Op zondag 20 maart 2016 00:53 schreef AnneLo het volgende:
En de vier dames liggen al weer in hun nest.....
Maar wel indirect, nog valserquote:Op zondag 20 maart 2016 00:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laffe kut, ze durft niet te zeggen dat het Bas was ......![]()
![]()
Light my fire, zo'n mooi nummer...quote:
zo simpel iddquote:Op zondag 20 maart 2016 00:56 schreef Raskolnikow het volgende:
Tjah Vic dan had je iemand moeten vragen om te helpen achter de bar.
EENSquote:Op zondag 20 maart 2016 00:57 schreef puzziepie het volgende:
Als je een drankje hebt drink em dan ook op
Oké, oké ....quote:Op zondag 20 maart 2016 00:57 schreef puzziepie het volgende:
Als je een drankje hebt drink em dan ook op
Maandagquote:Op zondag 20 maart 2016 00:58 schreef kkka3 het volgende:
[..]
EENS![]()
Vic gaat het maandag zeggen
Maandag
Vic: toen dacht ik, krijg de schijt maar
quote:Op zondag 20 maart 2016 01:01 schreef AnneLo het volgende:
Ik heb het wel weer gezien voor vandaag, morgen gaat de wekker af om 5.45 uur, Formule 1![]()
Slaap lekker voor straks...
quote:Op zondag 20 maart 2016 01:02 schreef kkka3 het volgende:
het gebeurt nooit dat gasten een zendurrrr krijgen. Ze zei, ik zei, toen vroeg ik gaaaaap
Trusten, tot morgen![]()
ik ook niet en ik ga ook niet betalenquote:Op zondag 20 maart 2016 01:02 schreef mario390 het volgende:
ik kom met de Slo BB niet meer bij alles hidden,opdrachten en hidden dingen
quote:Op zondag 20 maart 2016 01:01 schreef AnneLo het volgende:
Ik heb het wel weer gezien voor vandaag, morgen gaat de wekker af om 5.45 uur, Formule 1![]()
Slaap lekker voor straks...
Waar heb je het over?quote:Op zondag 20 maart 2016 01:02 schreef mario390 het volgende:
ik kom met de Slo BB niet meer bij alles hidden,opdrachten en hidden dingen
wat zegt iequote:Op zondag 20 maart 2016 01:03 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik ook niet en ik ga ook niet betalen
heb je wat gekijkt van?quote:Op zondag 20 maart 2016 01:03 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik ook niet en ik ga ook niet betalen
Hakkie takkie ..........quote:Op zondag 20 maart 2016 01:03 schreef Raskolnikow het volgende:
Row: "Ze is geboren als jongen..."
Bjorn: "Ja?"
Row: "Ja..."
Bjorn: "Ow? En toen?"
Jah, wat denk je, dombo, omgebouwd.
Ja en toenquote:Op zondag 20 maart 2016 01:03 schreef Raskolnikow het volgende:
Row: "Ze is geboren als jongen..."
Bjorn: "Ja?"
Row: "Ja..."
Bjorn: "Ow? En toen?"
Jah, wat denk je, dombo, omgebouwd.
quote:Op zondag 20 maart 2016 01:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dan heeft ie er een zakkie bij, en er moest er juist wat weg.
Weg zakkie
quote:Op zondag 20 maart 2016 01:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Njah mijn sloveens is ook niet meer wat het geweest is.
Voor slowchatten, zwaaien, Facebook-nieuwtjes posten etc. zijn andere topics op het Utopia-forum beschikbaar.quote:Op zondag 20 maart 2016 01:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Bedenk dat eens voordat je zoiets in de COS post. Dank u
Tot morgen COS'ers
quote:Op zondag 20 maart 2016 01:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Bedenk dat eens voordat je zoiets in de COS post. Dank u
Tot morgen COS'ers
ja sorry mijn fouutquote:Op zondag 20 maart 2016 01:09 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Voor slowchatten, zwaaien, Facebook-nieuwtjes posten etc. zijn andere topics op het Utopia-forum beschikbaar.
Ze is nog platter dan een strijkplank.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2016 01:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze is nog platter dan een strijkplank.
Toen ze eergisteren zei 'Ik heb mijn borsten terug' waren de kipfilets zeker geleverd?
Ik dacht dat ze achter Bas lag, en ineens kwam ze overeind.quote:Op zondag 20 maart 2016 01:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze is nog platter dan een strijkplank.
Toen ze eergisteren zei 'Ik heb mijn borsten terug' waren de kipfilets zeker geleverd?
quote:Op zondag 20 maart 2016 01:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze heeft inderdaad totaal geen borsten ......![]()
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Dus row gaat ff vragen of het zachter kan ...quote:Op zondag 20 maart 2016 01:21 schreef rowan634 het volgende:
fik woest om het lawaai onder, ze is het zat. ''heel de dag geen poot uitgestoken en nu opeens gaan leven leven''
Nee wij mogen naar slapende mensen kijkenquote:Op zondag 20 maart 2016 01:26 schreef HiDiHo het volgende:
Laat die stream dan op die pratende mensen stelletje teringlijers
quote:Op zondag 20 maart 2016 01:28 schreef Punkman het volgende:
[..]
Lijkt wel of Talpa van de streamers af wil ...
Ze ziet er in dat filmpje sowieso vreselijk uitquote:Op zondag 20 maart 2016 01:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Niet alleen in dat filmpje ...quote:Op zondag 20 maart 2016 01:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze ziet er in dat filmpje sowieso vreselijk uit![]()
TTquote:
Beter een eigen A'tje dan F-jetsers van Bergman.quote:Op zondag 20 maart 2016 01:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Niet geheel bezijden de waarheid.quote:Op zondag 20 maart 2016 01:21 schreef rowan634 het volgende:
fik woest om het lawaai onder, ze is het zat. ''heel de dag geen poot uitgestoken en nu opeens gaan leven leven''
Dat wilden de streamers ook de hele avond aan Ro vragen.quote:Op zondag 20 maart 2016 01:23 schreef rowan634 het volgende:
row gaat naar benee, vragen of het zachter kan.
Dat zouden ze aan een kant heel graag willen.quote:Op zondag 20 maart 2016 01:28 schreef Punkman het volgende:
[..]
Lijkt wel of Talpa van de streamers af wil ...
Jij bent zo veranderd in je nadeel sinds je geen mod meer bent. Een trol geworden.quote:Op zondag 20 maart 2016 00:42 schreef DKUp het volgende:
Vicky is nog vervelender, dus ik zou eerder voor Rob kiezen.....
Volgens mij ben jij aan het terug lezen.quote:Op zondag 20 maart 2016 04:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zouden ze aan een kant heel graag willen.
Heb jij die ruzie/fitty tussen Rob en Gina ook toevallig ?quote:Op zondag 20 maart 2016 05:17 schreef HiDiHo het volgende:
Geen ruk aanquote:
Eigenlijk saai, Was 1 kleine fitty tussen Rob en Gina.quote:
robquote:Op zondag 20 maart 2016 05:25 schreef Punkman het volgende:
[..]
Eigenlijk saai, Was 1 kleine fitty tussen Rob en Gina.
Rob die verweet Gina dat ze niet veel deed behalve friet maken.
Toen nog een discussie over Rob op de vide daar over.
Gina is altijd wel bezig op zich, was een heel dom verwijt ook wat Rob maakte wat ik begreep uit de cos.quote:
wie is rob om te zeggen- zo autoritair, van ik ben beter dan jou, jij doet allemaal maar dat als hij MAANDEN op bed heeft gelegenquote:Op zondag 20 maart 2016 05:27 schreef Punkman het volgende:
[..]
Gina is altijd wel bezig op zich, was een heel dom verwijt ook wat Rob maakte wat ik begreep uit de cos.
Maar ik kon het zelf niet volgen, heb geen stream 2.
Gaat het ?quote:Op zondag 20 maart 2016 05:31 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
wie is rob om te zeggen- zo autoritair, van ik ben beter dan jou, jij doet allemaal maar dat als hij MAANDEN op bed heeft gelegen
SLAPPE ZAK
FUCK OFF BLAASKAAK, voelt zich wel heet wat, blijft een loser
Thanks, die is nog bezig met coderen, ik zie die later wel terug.quote:Op zondag 20 maart 2016 05:33 schreef HiDiHo het volgende:
ik word gewoon agressief van een nietsnut, die denkt dat ie wat voorstelt, waar is de bescheidenheid wat heeft hij nou gefixt al die tijd, HELEMAAL NIKSquote:Op zondag 20 maart 2016 05:32 schreef Punkman het volgende:
[..]
Gaat het ?![]()
Maar je hebt helemaal gelijk, hij die wat zegt ...![]()
En dan vallen over iemand die wel de hele avond gewerkt heeft, misselijke gast.
En Vic was ook boos, zij was de enige die die avond gewerkt heeftquote:Op zondag 20 maart 2016 05:25 schreef Punkman het volgende:
[..]
Eigenlijk saai, Was 1 kleine fitty tussen Rob en Gina.
Rob die verweet Gina dat ze niet veel deed behalve friet maken.
Toen nog een discussie over Rob op de vide daar over.
Goede morgenquote:Op zondag 20 maart 2016 07:13 schreef doodmoe het volgende:
[..]
En Vic was ook boos, zij was de enige die die avond gewerkt heeft
Tja Vic en Rob halen zich echt heel wat in hun hoofd. Maar wat ik begreep is dat de andere dames het niet pikten. Gina had ruzie met Rob en zat bij de anderen te klagen, de dames zeiden allemaal dat hij niks mag zeggen want er is geen leider en hij heeft zelf ook vrij weinig uitgevoerd.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:21 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Goede morgen![]()
Nou dan doet ze ook eens een keer wat anders, dan in haar bed liggen
Die dikke pad heeft al die maanden idd geen moer uitgevoerd, behalve zitten, zijn mond bewegen om te praten, slapen, vreten, zuipen en Stiff stuffen. Ik zou hem niet kunnen luchten of zien.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:24 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Tja Vic en Rob halen zich echt heel wat in hun hoofd. Maar wat ik begreep is dat de andere dames het niet pikten. Gina had ruzie met Rob en zat bij de anderen te klagen, de dames zeiden allemaal dat hij niks mag zeggen want er is geen leider en hij heeft zelf ook vrij weinig uitgevoerd.
Dus mooi zo
Zou Rob nu zelf denken, dat hij al die tijd goed bezig is geweest?quote:Op zondag 20 maart 2016 07:30 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Die dikke pad heeft al die maanden idd geen moer uitgevoerd, behalve zitten, zijn mond bewegen om te praten, slapen, vreten, zuipen en Stiff stuffen. Ik zou hem niet kunnen luchten of zien.
Vind ik ook, Rob die de afgelopen week eindelijk 'n paar uurtjes geholpen heeft met de badkamers en daarvoor maanden lezend op z'n nest heeft gelegen. En nu 'n grote bek overquote:Op zondag 20 maart 2016 05:50 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ik word gewoon agressief van een nietsnut, die denkt dat ie wat voorstelt, waar is de bescheidenheid wat heeft hij nou gefixt al die tijd, HELEMAAL NIKS
zich maar een beetje autoritair beter voelen, flikker op man![]()
![]()
![]()
ik kots op hem
gm linkie ?quote:Op zondag 20 maart 2016 08:07 schreef PTLe het volgende:
GM Cossers een fijne zondag allemaal![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zit het filmpje van vannacht te kijken Gina goed over dr zeik
dank jequote:Op zondag 20 maart 2016 08:18 schreef PTLe het volgende:
[..]
over 15 minuten ligt die weer in d'r vlooienbunkerquote:Op zondag 20 maart 2016 08:18 schreef renevanlaaren het volgende:
ramona al weer druk bezig,wat werkt die meid toch hard he
gm fritsiequote:Op zondag 20 maart 2016 08:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
over 15 minuten ligt die weer in d'r vlooienbunker![]()
Gm Rene
Je kan hem rustig ieder keer een stukje verder zetten en als Gina jankt merk je dat ze het over Rob heeftquote:
Wat is er nog wel echt leukquote:Op zondag 20 maart 2016 08:32 schreef Poezewoes het volgende:
Dat is toch niet normaal die donkere keukenbeelden.
top je heb de ruzie er uit gepiktquote:Op zondag 20 maart 2016 08:37 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 maart 2016 08:37 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee toen sliep ikquote:Op zondag 20 maart 2016 08:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik mis alleen de fittie zelf...was dat wel op stream?
Cossers hoorden het op de achtergrond, het was (volgens mij) niet in beeld, toen het beeld erop kwam ging Gina naar boven.Het gebeurde bij de trap.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik mis alleen de fittie zelf...was dat wel op stream?
[ afbeelding ]
Ok..dan is dat het fragment dus...ik kan het niet verstaan alleenquote:Op zondag 20 maart 2016 08:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Cossers hoorden het op de achtergrond, het was (volgens mij) niet in beeld, toen het beeld erop kwam ging Gina naar boven.Het gebeurde bij de trap.
Ik merk dat ik nog niet goed wakker ben Dit gaat niet meer over de ruzie tussen Gina en Rob?quote:Op zondag 20 maart 2016 08:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ok..dan is dat het fragment dus...ik kan het niet verstaan alleen
Jawel..iets over egoismequote:Op zondag 20 maart 2016 08:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik merk dat ik nog niet goed wakker ben Dit gaat niet meer over de ruzie tussen Gina en Rob?
Kut regie ook....hele avond geen kloot aan en gebeurt er iets volgen ze het nietquote:Op zondag 20 maart 2016 08:48 schreef PTLe het volgende:
[..]
Rob heeft iets over de kledinglijn gezegd.
Klopt,dat hoorde ik hem later aan Vic vertellen. Dat Gina dat er doorheen drukt, Bas en anderen dat niet mogen van haar, en Vic verdedigde het als 'dat is een droom van haar'.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:48 schreef PTLe het volgende:
[..]
Rob heeft iets over de kledinglijn gezegd.
Als ik het goed begrijp wisten de gasten niet dat ze B&B gasten waren. Gratis rondje dus.quote:
Vond het al vreemd, want ik las gisteravond dat de B en B gasten niet mochten komen.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp wisten de gasten niet dat ze B&B gasten waren. Gratis rondje dus.
Deze dan...quote:Op zondag 20 maart 2016 08:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Ro is weer terug naar bed.
Cees: "Tja.. jongelui hè..."
[ afbeelding ]
Idd. En Ben zou de b&b samen met cees overnemen meen ik, zelfs dat kan die joch niet.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:53 schreef Verida het volgende:
Klagend of niet klagend, maar Cees is wel netjes opgestaan om voor de B&B gasten te zorgen.
Daar blijft Cees toch wel heel netjes in.
Vic meet met 2 maten, zeker wat Bas betreft imo.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Klopt,dat hoorde ik hem later aan Vic vertellen. Dat Gina dat er doorheen drukt, Bas en anderen dat niet mogen van haar, en Vic verdedigde het als 'dat is een droom van haar'.
Als je geen echte B&B gasten hebt, creëer je ze gewoon.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Vond het al vreemd, want ik las gisteravond dat de B en B gasten niet mochten komen.
Row loopt weer vreselijk ongewassen bij ze te kleffen.
Nice, is echt net geopend denk want nog een aantal op 0%. En harde werkers deze week bas en cemal samen meer dan 70% voor wat het waard is dan.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:07 schreef PoezeligDing het volgende:
http://www.utopiatv.nl/ne(...)oner-van-de-week-107
Voorlopig krijgt Bas mijn stem niet, eerst dat wijf dumpen. Dan ga ik er over nadenken. Voorquote:Op zondag 20 maart 2016 09:14 schreef lonneberga het volgende:
GM,maar weer op Bas gestemd.
Maar Cemal gaat ook lekker
Daar horen ze ook!quote:Op zondag 20 maart 2016 09:18 schreef a_b het volgende:
OP Cemal gestemd.
ROb en Benjamin als enige nog op 0
Ik doe gewoon weer Ceesie.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Voorlopig krijgt Bas mijn stem niet, eerst dat wijf dumpen. Dan ga ik er over nadenken. Voor
nu stem ik op Cemal
quote:Op zondag 20 maart 2016 09:07 schreef PoezeligDing het volgende:
http://www.utopiatv.nl/ne(...)oner-van-de-week-107
Ze zijn toch weer van plek veranderd. Vannacht lag Bas aan het raam en nu Dootje.quote:
Zo groot zal de plaat voor die bolle kop toch niet zijn?quote:Op zondag 20 maart 2016 07:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zou Rob nu zelf denken, dat hij al die tijd goed bezig is geweest?
Is ze vast weer heel onzeker onder bas door geschovenquote:Op zondag 20 maart 2016 09:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze zijn toch weer van plek veranderd. Vannacht lag Bas aan het raam en nu Dootje.
Ze schijnen het daar toch vaak anders te zien.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:32 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Zo groot zal de plaat voor die bolle kop toch niet zijn?
Ze is eroverheen gegaanquote:Op zondag 20 maart 2016 09:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is ze vast weer heel onzeker onder bas door geschoven
Of die viespeuk heeft weer geprobeerd over haar heen te gaan,quote:Op zondag 20 maart 2016 09:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is ze vast weer heel onzeker onder bas door geschoven
Gina wil nu vesten gaan verkopen, samen met Gabs. Dat doet ze om op het succes van Gabs mee te liften en het straks over te nemen als Gabs weg is, dan hoopt zij waarschijnlijk een sweater en vestenlijn te gaan verkopen.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Klopt,dat hoorde ik hem later aan Vic vertellen. Dat Gina dat er doorheen drukt, Bas en anderen dat niet mogen van haar, en Vic verdedigde het als 'dat is een droom van haar'.
Heb jij hem wat zien doen in al die maanden? Ze zien het zelf echt anders idd.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:33 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ze schijnen het daar toch vaak anders te zien.
Dit is al weer een heel ander verhaal als wat Gina verteldequote:Op zondag 20 maart 2016 08:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Voor Do welquote:Op zondag 20 maart 2016 09:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Cees inspecteert de dixies even. Zal geen feest zijn
[ afbeelding ]
Dat hebben we idd al eerder gezien hoe onzeker ze in die caravan opereertquote:Op zondag 20 maart 2016 09:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee daar is ze te onzeker voor, wat nu als de camera alles ziet
Komt nog bij dat die dames hier wss na utopia mee verder willen proberen te cashen a la LaurA.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:34 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Gina wil nu vesten gaan verkopen, samen met Gabs. Dat doet ze om op het succes van Gabs mee te liften en het straks over te nemen als Gabs weg is, dan hoopt zij waarschijnlijk een sweater en vestenlijn te gaan verkopen.
Dat Rob daar iets over zegt is heel logisch, Gina dr kledinglijn verkocht voor geen meter. En ze roept om het hardst dat Bas niet zomaar mag inkopen en verkopen, dat is natuurlijk helemaal krom.
Wel logisch, want hij verkoopt wel en daardoor heeft zij minder kans om iets te verkopen.
quote:Op zondag 20 maart 2016 09:41 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Die is aan pis gewend, wil je zeggen
Hij moet weer wat te zeiken hebben.... letterlijk en figuurlijk. Ipv dat hij ff de tuinslang paktquote:Op zondag 20 maart 2016 09:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Cees inspecteert de dixies even. Zal geen feest zijn
[ afbeelding ]
En dan vooral de Golden Showerquote:Op zondag 20 maart 2016 09:41 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Die is aan pis gewend, wil je zeggen
Aan jouw postings te zien heb jij al net zo'n p&p fascinatie als onze Anton aus Tirol.quote:
Niet zoveel als jouw fascinatie voor Doquote:Op zondag 20 maart 2016 09:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Aan jouw postings te zien heb jij al net zo'n p&p fascinatie als onze Anton aus Tirol.
en daarna even met slang de vide opquote:Op zondag 20 maart 2016 09:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij moet weer wat te zeiken hebben.... letterlijk en figuurlijk. Ipv dat hij ff de tuinslang pakt
en die Dixie's van binnen ff schoonspuit
Goed idee, wil wel ff helpen danquote:Op zondag 20 maart 2016 09:44 schreef lonneberga het volgende:
[..]
en daarna even met slang de vide op
Ach, ze ligt nu drie maanden in die caravan en de pruimen zijn nog steeds niet op sap gezet.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:40 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Dat hebben we idd al eerder gezien hoe onzeker ze in die caravan opereert
Alleen lijkt die fascinatie me iets gezonder.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet zoveel als jouw fascinatie voor Do
Heeft ze meer dan 1 pruim dan?quote:Op zondag 20 maart 2016 09:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, ze ligt nu drie maanden in die caravan en de pruimen zijn nog steeds niet op sap gezet.
En waarom zou hij dat moeten doen? Die dixies waren toch het project van die jankmuil?quote:Op zondag 20 maart 2016 09:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij moet weer wat te zeiken hebben.... letterlijk en figuurlijk. Ipv dat hij ff de tuinslang pakt
en die Dixie's van binnen ff schoonspuit
Lijkt is the keyword hierquote:Op zondag 20 maart 2016 09:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alleen lijkt die fascinatie me iets gezonder.
Nee hoor. Een fascinatie voor een frisse jonge meid is toch iets gezonder dan een fascinatie voor poep en pies.quote:
Ik snap de B&B gasten ook niet dat ze hier geld voor uitgevenquote:Op zondag 20 maart 2016 09:37 schreef Pearlbitch het volgende:
B&B-gasten nemen afscheid.
Het heeft het tinnef niet behaagd om even op te staan voor het maken van een groepsfoto, die normaal gezien wel in die 120 ballen is inbegrepen.
[ afbeelding ]
Dat wist ik dus niet...... oh dan zou ik jankmuil er met z'n snoet doorheen halen. Mag diequote:Op zondag 20 maart 2016 09:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En waarom zou hij dat moeten doen? Die dixies waren toch het project van die jankmuil?
En Cemal is niet vies van hard werkenquote:Op zondag 20 maart 2016 09:49 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb ook op Cemal gestemd, maar vooral omdat het een vriendelijke en behulpzame jongen is. Hij helpt graag, is voor iedereen aardig en is ook altijd opgewekt. Zo´n jonge hond heeft Utopia wel nodig.
Dat frisse weet ik niet hoor...ik pis liever zelf dan onder gepist wordenquote:Op zondag 20 maart 2016 09:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor. Een fascinatie voor een frisse jonge meid is toch iets gezonder dan een fascinatie voor poep en pies.
ik ook niet,ben gewoon vies van alles daar,inclusief de bewonersquote:Op zondag 20 maart 2016 09:50 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik snap de B&B gasten ook niet dat ze hier geld voor uitgeven
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op zondag 20 maart 2016 09:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor. Een fascinatie voor een frisse jonge meid is toch iets gezonder dan een fascinatie voor poep en pies.
volgens mij was Cees gewoon de wc rollen aan het aanvullen en de lege aan het verwijderen. En vannacht had Gina het er al over dat de wc s vies warenquote:Op zondag 20 maart 2016 09:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat wist ik dus niet...... oh dan zou ik jankmuil er met z'n snoet doorheen halen. Mag die
de Dixie's schoonlikken
Goffer HiDi.... nu moet ik hier de kwark van m'n scherm vegenquote:Op zondag 20 maart 2016 09:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat frisse weet ik niet hoor...ik pis liever zelf dan onder gepist worden![]()
quote:Op zondag 20 maart 2016 09:49 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb ook op Cemal gestemd, maar vooral omdat het een vriendelijke en behulpzame jongen is. Hij helpt graag, is voor iedereen aardig en is ook altijd opgewekt. Zo´n jonge hond heeft Utopia wel nodig.
Bjorn heeft deze duurdere dixies voor een zacht prijsje geregeld, inclusief servicecontract. Dat laatste dacht hij, want hij schijnt gisteren nog gebeld te hebben om die dingen te laten reinigen voor het evenement, maar heeft daarbij nul op rekest gehad.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat wist ik dus niet...... oh dan zou ik jankmuil er met z'n snoet doorheen halen. Mag die
de Dixie's schoonlikken
Mister Evenementenburo eigenaar weet het altijd beter..... notquote:Op zondag 20 maart 2016 09:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bjorn heeft deze duurdere dixies voor een zacht prijsje geregeld, inclusief servicecontract. Dat laatste dacht hij, want hij schijnt gisteren nog gebeld te hebben om die dingen te laten reinigen voor het evenement, maar heeft daarbij nul op rekest gehad.
Dus weer lekker geregeld .
Alles wat Ruud zelf dacht te zijn he.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:49 schreef Juud79 het volgende:
Vraag me dat toch echt af, omdat we zeker niet alles zien op de streams. Er zijn genoeg mogelijkheden om te doen wat ze willen.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, ze ligt nu drie maanden in die caravan en de pruimen zijn nog steeds niet op sap gezet.
Ja...is wel erg vroeg voor deze shit...uh pisquote:Op zondag 20 maart 2016 09:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goffer HiDi.... nu moet ik hier de kwark van m'n scherm vegen![]()
![]()
Ach ja, ieder zijn fetisj.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat frisse weet ik niet hoor...ik pis liever zelf dan onder gepist worden![]()
En de rappende kut als laatste.quote:Op zondag 20 maart 2016 10:08 schreef lonneberga het volgende:
Gaat goed met de toppers in de poll
En hier bedoel ik dus Gina niet mee.
quote:
Als dat nu eens aan haar doorgebriefd wordt tieft ze meteen op.quote:
ze dringt zich ook overal op met dat kutnummerquote:Op zondag 20 maart 2016 10:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als dat nu eens aan haar doorgebriefd wordt tieft ze meteen op.
Want ze blijft maar denken dat ze een graag gehoorde artiest is.
'Mensuh vraguh er om.'quote:Op zondag 20 maart 2016 10:13 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ze dringt zich ook overal op met dat kutnummer
Misschien als ze met haar eigen stijl rapt, maar nu doet ze alleen maar Lange Frans na.quote:Op zondag 20 maart 2016 10:13 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze vroegen of ze het niet wou doenquote:Op zondag 20 maart 2016 10:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Mensuh vraguh er om.'
Nog nooit iemand horen vragen.
ze zal Barry bedoelen,die pusht het welquote:Op zondag 20 maart 2016 10:14 schreef PoezeligDing het volgendre:
[..]
'Mensuh vraguh er om.'
Nog nooit iemand horen vragen.
en die vond ik al 10x niksquote:Op zondag 20 maart 2016 10:15 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Misschien als ze met haar eigen stijl rapt, maar nu doet ze alleen maar Lange Frans na.
Gisterenavond was het echt niet gepast. Het was een leuk feest (anders dan wat nu normaal is daar), velen waren aan het dansen en springen, sfeer zat er goed in. Komt zij met die nummers. Haalt meteen de sfeer eruit.quote:Op zondag 20 maart 2016 10:13 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |