zei je dat ook vorig jaar toen Max zat te hinderenquote:
Toen was Sainz niet sneller.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:29 schreef Beach het volgende:
[..]
zei je dat ook vorig jaar toen Max zat te hinderen
Het verschil met vorig jaar was dat Max niet Carlos zijn pitstop heeft gejatquote:Op zondag 20 maart 2016 07:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben toch geen Spanjoolquote:Op zondag 20 maart 2016 07:29 schreef Beach het volgende:
[..]
En jat zijn pitstop.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:29 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Die blijft achter palmer zodat Max 2 man tegelijk voorbij moet. Het lukt hem alleen niet.
omdat die niet kan inhalen.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:31 schreef beantherio het volgende:
Waarom komt Sainz Palmer niet voorbij?
Omdat Sainz meer bezig is om Max achter zich te houden?quote:Op zondag 20 maart 2016 07:31 schreef beantherio het volgende:
Waarom komt Sainz Palmer niet voorbij?
Hangt erom...quote:Op zondag 20 maart 2016 07:30 schreef Peterselieman het volgende:
Vettel loopt niet snel genoeg in op Rosberg
Yep, die zijn niet blij met sainz bij tr dat durf ik te wedden. Die gaat een gesprekje krijgen. Verknalt ff een p4. Sainz 6 ronde mag 1/4e ronde hem voorbij.quote:
Sainz dacht even slim te zijn...,, dus nietquote:
jep.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:31 schreef Nattekat het volgende:
Dit was dus het potentiële podium voor Max hè
Beetje onzin. Hij hoeft de rode loper niet uit te leggen. Hij ligt voor.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:32 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Yep, die zijn niet blij met sainz bij tr dat durf ik te wedden. Die gaat een gesprekje krijgen. Verknalt ff een p4. Sainz 6 ronde mag 1/4e ronde hem voorbij.
We hoeven het niet seksueel te maken hoorquote:Op zondag 20 maart 2016 07:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
Het kan toch niet anders dan dat Franz Tost Sainz een flinke veeg gaat geven
Max gaat toch ook voor elk gaatje?quote:Op zondag 20 maart 2016 07:34 schreef Sked het volgende:
[..]
We hoeven het niet seksueel te maken hoor
Hij is de schuldige van Verstappen zijn positie. Dus ja, dat moet hij wel.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Beetje onzin. Hij hoeft de rode loper niet uit te leggen. Hij ligt voor.
het zou verboden moeten wordenquote:
Je kijkt teveel als fan.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:35 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hij is de schuldige van Verstappen zijn positie. Dus ja, dat moet hij wel.
4,2 Sainzquote:Op zondag 20 maart 2016 07:35 schreef WEST het volgende:
Hoever zitten de TR's achter Bottas..., kut LT
ze lopen hard in en het gat is nog maar een paar tellenquote:Op zondag 20 maart 2016 07:35 schreef WEST het volgende:
Hoever zitten de TR's achter Bottas..., kut LT
Dat kan nog dus.quote:
je kids F1 laten kijken, dat is goed voor de opvoedingquote:Op zondag 20 maart 2016 07:36 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Best leuk om hier de race te volgen terwijl kindertijd op npo3 op staat... lol
Ook als niet fan is Max beter, sneller dan Sainz.quote:
Dus ronde 53 zijn ze er ongeveer voorbij?quote:Op zondag 20 maart 2016 07:38 schreef Zorro het volgende:
Bottas Sainz 1,6
volgende ronde zijn ze er bij
Sainz tikt hen er wel vanaf die gast moet toch gefrustreerd in de cockpit zitten. Nee alle krediet is sainz kwijt bij mij, hele winter zeuren. Dat pitstop gedoe en dan stangen op de baan wetende dat Max geen actie mag maken op sainz.quote:
Mijn zoontje van 2 zit hier gewoon naast me en is helemaal fantastisch de de "raceautootjes" op TVquote:Op zondag 20 maart 2016 07:36 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Best leuk om hier de race te volgen terwijl kindertijd op npo3 op staat... lol
Dat is iets anders dan dat Sainz zich heeft misdragen tov Verstappen.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:37 schreef maniack28 het volgende:
Ook als niet fan is Max beter, sneller dan Sainz.
Als Sainz voorop blijft wel jaquote:Op zondag 20 maart 2016 07:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dus ronde 53 zijn ze er ongeveer voorbij?
Geen sport1 en geen rtl plus bij center parcs, en een vriendin die me als verrassing dit weekend weg gegeven heeft, als verrassing voor haar doe ik nu de hele dag chagrijnig...quote:Op zondag 20 maart 2016 07:37 schreef F1gamer het volgende:
[..]
je kids F1 laten kijken, dat is goed voor de opvoeding
je vergeet de "fucking" die eruit werd gepieptquote:
En terecht.quote:
Mijn dochtertje ook. Die hard Ferrari fan. Was geen indoctrinatie voor nodig overigens.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn zoontje van 2 zit hier gewoon naast me en is helemaal fantastisch de de "raceautootjes" op TV
De indoctrinatie werkt prima
En geen wifi en telefoon om het op te kijken?quote:Op zondag 20 maart 2016 07:40 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
Geen sport1 en geen rtl plus bij center parcs, en een vriendin die me als verrassing dit weekend weg gegeven heeft, als verrassing voor haar doe ik nu de hele dag chagrijnig...
Terecht. Hij had een super goede positie en die is verprutst door die pitstop van sainz en de problemen bij zijn eigen pitstop.quote:
Is te weinig om ook Grosjean nog te pakken.quote:
Ja dat zou een goed idee zijnquote:Op zondag 20 maart 2016 07:42 schreef Droopie het volgende:
ik zou demonstratief naar binnen rijden Max, klote tactiek van STR
Ja tis kut dat je team het verneukt door niet voor de mediums te kiezen en dan ook nog te pitten bij de stop maar om alles dan op je teamgenoot te schuiven is wat treurigquote:Op zondag 20 maart 2016 07:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Max heeft wel een beetje recht om boos te zijn
Ik heb hier jongetjes van 1 en 4 zitten die het geweldig vinden.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn zoontje van 2 zit hier gewoon naast me en is helemaal fantastisch de de "raceautootjes" op TV
De indoctrinatie werkt prima
Dat doet die spaanse pannenkoek wel goed.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:43 schreef Zorro het volgende:
Ze waren ruim 1,5 sec sneller dan Bottas. En nu braaf erachter blijven.
helemaal niet, eerst wordt een pit gestealed door sainz terwijl max al aangegeven had binnen te willen komen, hij lag voor en had voorrang, vervolgens sainz die ronden lang loopt te stieren. Terecht pissed off imo.quote:
Nou het is toch exht sainz die de complete strategie van tr om zeep helpt met die pitstop te pakken wetende dat ze klaar stonden voor Max. Vorig jaar was hij al aan het zeuren dat hij als 2e werd binnen gehaald en ze staan klaar voor Max en hij knalt hem ervoor. En dan 6 rondes nodig hebben voor palmer en max 1 bocht.quote:
die problemen kwamen door sainz, z'n banden stonden niet klaarquote:Op zondag 20 maart 2016 07:42 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Terecht. Hij had een super goede positie en die is verprutst door die pitstop van sainz en de problemen bij zijn eigen pitstop.
Was best te doen, jammer van t resultaat.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:45 schreef Zorro het volgende:
Ik dank dat we de grootste kutrace van het seizoen al meteen gehad hebben.
Max "NO!" Verstappen? Lijkt me niet. Maar boos worden op de teambaas kan wel.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:46 schreef THEFXR het volgende:
ik wil max zien ruzien met sainz na de race,maar dat brengen ze natuurlijk niet in beeld
Daar gaat het me om.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was best te doen, jammer van t resultaat.
Wat heeft hij laten zien behalve een pitstop jatten en 6 ronden achter een bak te zitten de 1 sec langzamer per rondje loopt?quote:
Voor hemzelf, niet voor het team. 3 punten ipv minimaal 12quote:Op zondag 20 maart 2016 07:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tsja, realisme is soms ver te zoeken.
Sainz heeft het kennelijk slimmer gespeeld.
Tuurlijk.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:47 schreef Bluurgh het volgende:
Voor hemzelf, niet voor het team. 3 punten ipv minimaal 12
Waarom dan? Sainz is degene die een breaktest geeft.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Max hoort een draai om zijn oren te krijgen als je het mij vraagt.
aah, we hebben een haterquote:Op zondag 20 maart 2016 07:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
helemaal niet, tr moet zn huiswerk beter doen.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Montessori zeker?quote:Op zondag 20 maart 2016 07:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Zoals we op de basisschool altijd zeiden: Wij willen bloed zien, wij willen bloed zien
Nee.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:50 schreef WEST het volgende:
[..]
Waarom dan? Sainz is degene die een breaktest geeft.
kijk maar goed.quote:
Duh hij is 18.quote:
Is gewoon sneller maar ja zitten zo dicht bij elkaar dat hij er dan 2 tegelijk moet pakken, is niet te doen.quote:
nee hoor maar je moet wel realistisch blijven.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ben je meteen een hater als je niet alles wat max doet geweldig vindt?
Alleen als je ook fan van Hamilton bentquote:Op zondag 20 maart 2016 07:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 maart 2016 07:53 schreef Zorro het volgende:
Goh wat een geluk voor... eens kijken, wie deze keer... Oh, Hamilton.
nee, maar wel als je zegt dat hij klappuh moet hebben, hater!quote:Op zondag 20 maart 2016 07:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Al gaan ze er samen afquote:Op zondag 20 maart 2016 07:54 schreef WEST het volgende:
lach me de blubber als Max hem er in de laatste ronde nog naast gaat zetten.
Ik heb gewoon een andere mening. Leer daar mee omgaan. Anders is het internet heel lastig voor je.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij probeert gewoon te trollen joh.
Of hij is oprecht heel dom.
ik zeg:n Doenquote:Op zondag 20 maart 2016 07:54 schreef WEST het volgende:
lach me de blubber als Max hem er in de laatste ronde nog naast gaat zetten.
Dit idd, aardig wat foute keuzes bij TR lijkt het...quote:Op zondag 20 maart 2016 07:54 schreef beantherio het volgende:
Het leek zo'n leuke race te gaan worden![]()
![]()
Nee dat mocht Senna willen.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:55 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Max heeft echt veel gebitched deze race zeg. Hij moet ff onthouden dat hij geen Senna is.
Goedweerrijder pur sang. Hamilton en hij zullen het wel goed met elkaar kunnen vinden.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:54 schreef Geralt het volgende:
Spin, 2 rondjes later alweer bij. En sainz nog altijd niet erlangs
Hij neemt het risico om zijn teamgenoot eraf te rijden. Dat vindt een team doorgaans niet leuk.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, maar wel als je zegt dat hij klappuh moet hebben, hater!
Wat heeft hij gezegd dan wat niet mocht?quote:Op zondag 20 maart 2016 07:55 schreef Droopie het volgende:
Adam Cooper-
"Max Verstappen finding a loophole in the radio communications ban! Marko and co love him, but he might have gone too far this time..."
boe!!!
Een breaktest geven vind een team inderdaad niet leuk.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij neemt het risico om zijn teamgenoot eraf te rijden. Dat vindt een team doorgaans niet leuk.
Haters denk ik!quote:Op zondag 20 maart 2016 07:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
Rtl zegt dat max arro is. Er wordt kritischer naar hem gekeken dan vorig jaar.
Zijn plek word verknalt door tactische beslissingen, beslissingen waar hij blijkbaar niet achter stond, dan kan ik de frustratie begrijpen. En dan lig je achter je teamgenoot waarbij je de handschoenen aan moet houden omdat ze bang zijn dat ze beiden eraf liggen. Ik begrijp de frustratie.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:55 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Max heeft echt veel gebitched deze race zeg. Hij moet ff onthouden dat hij geen Senna is.
Als Duitser commentaar hebben op een hollanderquote:Op zondag 20 maart 2016 07:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
Rtl zegt dat max arro is. Er wordt kritischer naar hem gekeken dan vorig jaar.
Herhalen maakt het niet de waarheid.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:57 schreef WEST het volgende:
[..]
Een breaktest geven vind een team inderdaad niet leuk.
sainz verremde zich, blindequote:Op zondag 20 maart 2016 07:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij neemt het risico om zijn teamgenoot eraf te rijden. Dat vindt een team doorgaans niet leuk.
Adam Cooper heeft sowieso de pik op Max. Heeft vorig jaar ook meermaals domme onwaarheden uitgesproken oven hem.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:55 schreef Droopie het volgende:
Adam Cooper-
"Max Verstappen finding a loophole in the radio communications ban! Marko and co love him, but he might have gone too far this time..."
boe!!!
Hij gedroeg zich echt als een klein kind inderdaad. Hoewel dat met die pitstops wel terecht was.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:55 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
En het is juist dankzij Max dat ze er toen niet af gingen..quote:
oh tnxquote:Op zondag 20 maart 2016 07:58 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Adam Cooper heeft sowieso de pik op Max. Heeft vorig jaar ook meermaals domme onwaarheden uitgesproken oven hem.
Is hij intussen al 18? Want anders is hij natuurlijk ook nog een klein kindquote:Op zondag 20 maart 2016 07:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij gedroeg zich echt als een klein kind inderdaad. Hoewel dat met die pitstops wel terecht was.
Idd, alonso had hem erin geknalt.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
En het is juist dankzij Max dat ze er toen niet af gingen..
Dat issie wel en TR zou er goed aan doen om dat in te zien. Hij heeft door die gestolen pitstop en dat gebitch van sainz minstens 15 seconden verloren. Minstens.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:55 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Bij Vettel ging het ook niet lekkerquote:Op zondag 20 maart 2016 07:59 schreef MakkieR het volgende:
Waarom is team torro rosso het enige team in de hele F1 circuit dat zijn pitstops en zijn strategie niet op orde heeft. Volgens mij was Max net als zoveel andere keren de enige waarbij de pitstop waardeloos was.
Williams kan er ook wat van hoorquote:Op zondag 20 maart 2016 07:59 schreef MakkieR het volgende:
Waarom is team torro rosso het enige team in de hele F1 circuit dat zijn pitstops en zijn strategie niet op orde heeft. Volgens mij was Max net als zoveel andere keren de enige waarbij de pitstop waardeloos was.
Want die hadden Alonso op de baan kunnen houden?quote:Op zondag 20 maart 2016 07:59 schreef Peterselieman het volgende:
Ferrari heeft nog wel wat werk te verrichten dit seizoen
eh, Ferrari had het ook niet op orde vandaagquote:Op zondag 20 maart 2016 07:59 schreef MakkieR het volgende:
quote:Op zondag 20 maart 2016 08:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Zo, leuke race. Nu snel door met Buurman en Buurman.
Als je snquote:Op zondag 20 maart 2016 07:58 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Zijn plek word verknalt door tactische beslissingen, beslissingen waar hij blijkbaar niet achter stond, dan kan ik de frustratie begrijpen. En dan lig je achter je teamgenoot waarbij je de handschoenen aan moet houden omdat ze bang zijn dat ze beiden eraf liggen. Ik begrijp de frustratie.
Als je sneller bent moet je hem gewoon inhalen. Als je dat niet kan heb je gewoon pech. Je kan niet zomaar eisend dat je teammaat je voorbij laat gaan wanneer alles hetzelfde is.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:58 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Zijn plek word verknalt door tactische beslissingen, beslissingen waar hij blijkbaar niet achter stond, dan kan ik de frustratie begrijpen. En dan lig je achter je teamgenoot waarbij je de handschoenen aan moet houden omdat ze bang zijn dat ze beiden eraf liggen. Ik begrijp de frustratie.
Die van Vettel was ook niet goed, links voor.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:59 schreef MakkieR het volgende:
Hij mocht ervoorbij van het team en hij kwam er zelf ook niet langs.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat issie wel en TR zou er goed aan doen om dat in te zien. Hij heeft door die gestolen pitstop en dat gebitch van sainz minstens 15 seconden verloren. Minstens.
en dat dusquote:Op zondag 20 maart 2016 07:58 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nee, dat is juist een compliment. Alle WC's zijn arrogant en egoistisch, anders lukt het niet
Niets. Een coureur mag alles zeggen. Het team niet.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat heeft hij gezegd dan wat niet mocht?
quote:Op zondag 20 maart 2016 08:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Zo, leuke race. Nu snel door met Buurman en Buurman.
Neutraal:quote:Op zondag 20 maart 2016 08:00 schreef KingRadler het volgende:
heb het idee dat iedereen hier de race anders ziet. Kijk eens een keer neutraal naar een race.
hij wilde switchen met sainzquote:Op zondag 20 maart 2016 08:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij mocht ervoorbij van het team en hij kwam er zelf ook niet langs.
Grosjean of Ricquote:Op zondag 20 maart 2016 08:01 schreef Fopje het volgende:
Wie zou de Driver of the day award krijgen?
nee, maar er zijn hier en daar nog wel wat verbeterpuntjesquote:Op zondag 20 maart 2016 08:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Want die hadden Alonso op de baan kunnen houden?
Idd. Met de juiste banden had Vettel wellicht gewoon gewonnen. En ze wisten waar Mercedes voor gekozen had.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
eh, Ferrari had het ook niet op orde vandaag
stokbrood.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:01 schreef Fopje het volgende:
Wie zou de Driver of the day award krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |