zei je dat ook vorig jaar toen Max zat te hinderenquote:
Toen was Sainz niet sneller.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:29 schreef Beach het volgende:
[..]
zei je dat ook vorig jaar toen Max zat te hinderen
Het verschil met vorig jaar was dat Max niet Carlos zijn pitstop heeft gejatquote:Op zondag 20 maart 2016 07:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben toch geen Spanjoolquote:Op zondag 20 maart 2016 07:29 schreef Beach het volgende:
[..]
En jat zijn pitstop.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:29 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Die blijft achter palmer zodat Max 2 man tegelijk voorbij moet. Het lukt hem alleen niet.
omdat die niet kan inhalen.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:31 schreef beantherio het volgende:
Waarom komt Sainz Palmer niet voorbij?
Omdat Sainz meer bezig is om Max achter zich te houden?quote:Op zondag 20 maart 2016 07:31 schreef beantherio het volgende:
Waarom komt Sainz Palmer niet voorbij?
Hangt erom...quote:Op zondag 20 maart 2016 07:30 schreef Peterselieman het volgende:
Vettel loopt niet snel genoeg in op Rosberg
Yep, die zijn niet blij met sainz bij tr dat durf ik te wedden. Die gaat een gesprekje krijgen. Verknalt ff een p4. Sainz 6 ronde mag 1/4e ronde hem voorbij.quote:
Sainz dacht even slim te zijn...,, dus nietquote:
jep.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:31 schreef Nattekat het volgende:
Dit was dus het potentiële podium voor Max hè
Beetje onzin. Hij hoeft de rode loper niet uit te leggen. Hij ligt voor.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:32 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Yep, die zijn niet blij met sainz bij tr dat durf ik te wedden. Die gaat een gesprekje krijgen. Verknalt ff een p4. Sainz 6 ronde mag 1/4e ronde hem voorbij.
We hoeven het niet seksueel te maken hoorquote:Op zondag 20 maart 2016 07:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
Het kan toch niet anders dan dat Franz Tost Sainz een flinke veeg gaat geven
Max gaat toch ook voor elk gaatje?quote:Op zondag 20 maart 2016 07:34 schreef Sked het volgende:
[..]
We hoeven het niet seksueel te maken hoor
Hij is de schuldige van Verstappen zijn positie. Dus ja, dat moet hij wel.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Beetje onzin. Hij hoeft de rode loper niet uit te leggen. Hij ligt voor.
het zou verboden moeten wordenquote:
Je kijkt teveel als fan.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:35 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hij is de schuldige van Verstappen zijn positie. Dus ja, dat moet hij wel.
4,2 Sainzquote:Op zondag 20 maart 2016 07:35 schreef WEST het volgende:
Hoever zitten de TR's achter Bottas..., kut LT
ze lopen hard in en het gat is nog maar een paar tellenquote:Op zondag 20 maart 2016 07:35 schreef WEST het volgende:
Hoever zitten de TR's achter Bottas..., kut LT
Dat kan nog dus.quote:
je kids F1 laten kijken, dat is goed voor de opvoedingquote:Op zondag 20 maart 2016 07:36 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Best leuk om hier de race te volgen terwijl kindertijd op npo3 op staat... lol
Ook als niet fan is Max beter, sneller dan Sainz.quote:
Dus ronde 53 zijn ze er ongeveer voorbij?quote:Op zondag 20 maart 2016 07:38 schreef Zorro het volgende:
Bottas Sainz 1,6
volgende ronde zijn ze er bij
Sainz tikt hen er wel vanaf die gast moet toch gefrustreerd in de cockpit zitten. Nee alle krediet is sainz kwijt bij mij, hele winter zeuren. Dat pitstop gedoe en dan stangen op de baan wetende dat Max geen actie mag maken op sainz.quote:
Mijn zoontje van 2 zit hier gewoon naast me en is helemaal fantastisch de de "raceautootjes" op TVquote:Op zondag 20 maart 2016 07:36 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Best leuk om hier de race te volgen terwijl kindertijd op npo3 op staat... lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |