olav hoort het misschien anders dan wij thuis.quote:Op zondag 20 maart 2016 06:44 schreef Yaku het volgende:
Volgens mij is Olav een beetje doof. Ik verstond het prima.
quote:Op zondag 20 maart 2016 06:39 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Op de Nurburgring ja, weet niet meer wie het was
WAT?quote:Op zondag 20 maart 2016 06:45 schreef WEST het volgende:
[..]
olav hoort het misschien anders dan wij thuis.
als je worst lustquote:
Als ze om 6:55 weer beginnen moet het lukkenquote:Op zondag 20 maart 2016 06:45 schreef Max23 het volgende:
Kunnen ze de race nog uitrijden nu of gaan het minder rondjes worden?
het wordt tegen 18:30 donker daar dus nog 1,5 uur dat gaan ze wel redden.quote:Op zondag 20 maart 2016 06:45 schreef Max23 het volgende:
Rijden ze uit mits de 2 uur niet worden overschreden dacht ik.quote:Op zondag 20 maart 2016 06:45 schreef Max23 het volgende:
head first dan wheldon.quote:Op zondag 20 maart 2016 06:37 schreef heywoodu het volgende: Godskolere wat een mazzelaar die Alonso. Halve draai verder en
![]()
Mag toch maar maximaal 2 uur duren?quote:Op zondag 20 maart 2016 06:46 schreef WEST het volgende:
[..]
het wordt tegen 18:30 donker daar dus nog 1,5 uur dat gaan ze wel redden.
Racetijd. Totaal 4 uur.quote:
ja maar met code rood wordt de tijd toch gestopt?quote:
Ah, idkquote:Op zondag 20 maart 2016 06:48 schreef WEST het volgende:
[..]
ja maar met code rood wordt de tijd toch gestopt?
quote:Op zondag 20 maart 2016 06:47 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Nieuw setje softs en gaan met die banaan, slechter dan vorig seizoen zal die niet lopen
Op LT staat hij stil 28 minuten en 29 seconden.quote:
Ja volgend jaar dan. Nu moet die gewoon ploffen natuurlijkquote:Op zondag 20 maart 2016 06:50 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Red Bull toch met 3 auto's in de top 6, hamilton zou daar nog boven moeten/kunnen staan maar top 6 voor Max moet toch haalbaar zijn. De redbull van ric gaat beter dan ik gedacht had, die motor moet beter dan winnen die weer kampioenschappen.
Eindigt waarschijnlijk met niks voor massaquote:Op zondag 20 maart 2016 06:50 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat Massa meteen een alles of niks bij Hamilton kan doen
Ik vind het veel leuker om Hamilton de hele tijd gefrustreerd te hebben dat hij niet in kan halen.quote:Op zondag 20 maart 2016 06:50 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat Massa meteen een alles of niks bij Hamilton kan doen
Jawel hoor, viel mij ook al op denk dat daar mooie dingen kunnen gaan gebeuren komende seizoenen. Dit seizoen moeten ze toch geregeld in de punten kunnen rijden als ze de auto blijven doorontwikkelen. Denk met alles op volle kracht dat ze voor p9/10 standaard kunnen knokken. Denk dat de tr het 3e team is komende wedstrijden en rb het 4e die staan voor de Williamsen zie die wel 3e worden in het constructeur kampioenschap.quote:Op zondag 20 maart 2016 06:48 schreef Yaku het volgende:
Renault brengt auto gewoon naar voren. Toch niemand die het ziet.
Waar het mij om gaat is dat het voor beiden in niks eindigtquote:Op zondag 20 maart 2016 06:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eindigt waarschijnlijk met niks voor massa
gewoon achter de SC en dan weer los laten.quote:Op zondag 20 maart 2016 06:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Benieuwd hoe het verder gaat nu het veld weer opeengepakt zit.
Die ja. En enkele maanden later gebeurde dat in de F1 met Rosset?, wat beter afliep..quote:
Maar dat is ook gevaarlijk, want dan gaat hij een of andere beuk uitdelen. Die bij hem nooit bestraft worden.quote:Op zondag 20 maart 2016 06:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind het veel leuker om Hamilton de hele tijd gefrustreerd te hebben dat hij niet in kan halen.
Kimi kijkt vaak nog chagrijnig als hij gewonnen heeft.quote:Op zondag 20 maart 2016 06:52 schreef Geralt het volgende:
Vertel gaat winnen en kimi ook chagrijnig op het podium, Ricardo p3. 🏆😎👍
Die krijgt zijn rondje achterstand terug door de SC.quote:Op zondag 20 maart 2016 06:48 schreef Yaku het volgende:
Renault brengt auto gewoon naar voren. Toch niemand die het ziet.
Dat hij dan zijn band maar lek rijdt op een vleugel...quote:Op zondag 20 maart 2016 06:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dat is ook gevaarlijk, want dan gaat hij een of andere beuk uitdelen. Die bij hem nooit bestraft worden.
In die tijd hadden ze nog geen goede rollbars,quote:Op zondag 20 maart 2016 06:53 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Die ja. En enkele maanden later gebeurde dat in de F1 met Rosset?, wat beter afliep..
quote:Op zondag 20 maart 2016 06:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Managergelul aub in het managertopic houden
Dat hopen dab maar, maar meestal heeft hij dat geluk dan weer dat dat niet gebeurt.quote:Op zondag 20 maart 2016 06:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat hij dan zijn band maar lek rijdt op een vleugel...
Van Ewijk was een constructiefout in de roll bar.quote:Op zondag 20 maart 2016 06:53 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Die ja. En enkele maanden later gebeurde dat in de F1 met Rosset?, wat beter afliep..
Was al binnen geweest 9e ronde. Als ze niet de banden mogen wisselen dan heeft Max voordeel die was net binnen geweest.quote:Op zondag 20 maart 2016 06:56 schreef Mano_ het volgende:
Heeft Sainz nu eigenlijk een stop gewonnen of was hij al binnen geweest?
Ah ja, was (een van) de eerste zelfsquote:Op zondag 20 maart 2016 06:57 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Was al binnen geweest 9e ronde. Als ze niet de banden mogen wisselen dan heeft Max voordeel die was net binnen geweest.
Het is nog vroegquote:Op zondag 20 maart 2016 06:59 schreef M ano_ het volgende:
[..]
Ah ja, was (een van) de eerste zelfsGoeiemorgen...
Dat was warm, gauw een ijsje halen!quote:
dat is het mooie aan Kimiquote:Op zondag 20 maart 2016 07:03 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"Something happened" en dan die vlammen uit de auto... Droogkloot![]()
Mag dat nog dan?quote:Op zondag 20 maart 2016 07:04 schreef Droopie het volgende:
even wachten op Olav's verhaal over de kleine negertjes
Doe Britney maarquote:Op zondag 20 maart 2016 07:05 schreef SiGNe het volgende:
Vettel ook nog problemen en Max heeftz'n podiumplek
Vettel een overwinning misgunnenquote:Op zondag 20 maart 2016 07:05 schreef SiGNe het volgende:
nee die krijgt dat die zwarte piet hater achter zich aan.quote:
Vettel moet gewoon winnen.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:05 schreef SiGNe het volgende:
Ik dacht al...quote:Op zondag 20 maart 2016 07:05 schreef WEST het volgende:
[..]
nee die krijgt dat die zwarte piet hater achter zich aan.
Eerst Hamilton, anders kan ik me weer kapotergeren aan alle cadaeutjes die hij krijgt bij alles wat hij nu al heeft gekregen.quote:
and not a single fuck was given. 😉😎quote:Op zondag 20 maart 2016 07:03 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"Something happened" en dan die vlammen uit de auto... Droogkloot![]()
Dit inderdaadquote:Op zondag 20 maart 2016 07:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eerst Hamilton, anders kan ik me weer kapotergeren aan alle cadaeutjes die hij krijgt bij alles wat hij nu al heeft gekregen.
die TR is geen slechte bak hoor.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:07 schreef VEM2012 het volgende:
Hamilton komt Sainz ook niet voorbij dus...
Nee, dit is het,wat je nu ziet. Precies om de reden die je geeftquote:Op zondag 20 maart 2016 07:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
De race wordt niet meer on aggregregate getimed zoals vroeger, toen de tijdsverschillen van voor de rode vlag werden opgeteld bij de huidige stand? Ik weet nog wel dat dat in Japan 1994 een spannende race opleverde, terwijl er op de baan niets van te zien was.
Daar zeg je wat ja, dat was vroeger idd zo. Geen idee hoe dat nu is.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
De race wordt niet meer on aggregregate getimed zoals vroeger, toen de tijdsverschillen van voor de rode vlag werden opgeteld bij de huidige stand? Ik weet nog wel dat dat in Japan 1994 een spannende race opleverde, terwijl er op de baan niets van te zien was.
Nee, dat roep ik het hele weekend al, wat voor iemand al een reden was om te zeggen dat ik andere teams prutsers vind...quote:
Lucky Joequote:Op zondag 20 maart 2016 07:08 schreef Mano_ het volgende:
Best finishing position: Max Verstappen vs Kimi Raikkonen: die bet is binnen
Okay, cool. Die regelwijziging heb ik dan gemist.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:09 schreef caspervc het volgende:
[..]
Nee, dit is het,wat je nu ziet. Precies om de reden die je geeft
Ik dus blijkbaar ookquote:Op zondag 20 maart 2016 07:10 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Okay, cool. Die regelwijziging heb ik dan gemist.
Eerste wat ik dacht toen ik de rode vlag zag: "kut, dat wordt straks de live timing extra in de gaten houden."quote:
Max is banden aan het sparen.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:10 schreef franklop het volgende:
toch apart dat de Red Bull van Ricciardo nu wat sneller is, terwijl Max toch de nieuwere banden had.
zou Ric dan nog op mediums gaan? Max had sowieso nog setje softs hierna tochquote:
die heeft hij niet meer of hij moet een gebruikte nemen.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:12 schreef caspervc het volgende:
[..]
en dan op het einde nog een rondje supersoft
hiep hiep hoeraquote:Op zondag 20 maart 2016 07:10 schreef Droopie het volgende:
ik mis absoluut niet "we zijn weer veilig onderweg dames en heren en over 5 tot 7 rondes zullen de heren de pitstraat weer gaan opzoeken, mooi moment voor ons om even naar de reclame te gaan"
hoera voor Ziggo
Liever ham door een stuurfout, ben die praatjes van die gast zat :p gun het Nico wel maar vettel en max meerquote:
Alonso heeft nog wel een setje voor hem liggenquote:Op zondag 20 maart 2016 07:12 schreef WEST het volgende:
[..]
die heeft hij niet meer of hij moet een gebruikte nemen.
ja 4 ipv 5quote:Op zondag 20 maart 2016 07:12 schreef THEFXR het volgende:
die motoren, moeten nu toch 4 weekenden mee gaan? Als die van Kimi nu al uitvalt heeft die motor dus maar 20% gehaald.
die heeft ie niet meer dacht ikquote:Op zondag 20 maart 2016 07:12 schreef caspervc het volgende:
[..]
en dan op het einde nog een rondje supersoft
Niet meer sinds ze een race achter de SC herstarten. En dat is al een tijdje zo.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar zeg je wat ja, dat was vroeger idd zo. Geen idee hoe dat nu is.
Franse rommelquote:Op zondag 20 maart 2016 07:12 schreef THEFXR het volgende:
die motoren, moeten nu toch 4 weekenden mee gaan? Als die van Kimi nu al uitvalt heeft die motor dus maar 20% gehaald.
Hij was nog niet op de helft.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:12 schreef THEFXR het volgende:
Nieuwe niet. Maar zou nog een gebruikt setje eronder kunnen gooien.quote:
quote:
ik heb nog bloed in mijn alcohol zitten, ook goed?quote:
Koffie.quote:
Zo vaak komt de situatie niet voor he. Hoewel de legendarische urenlange regenwedstrijd in Canada wel een indicatie had kunnen zijnquote:Op zondag 20 maart 2016 07:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet meer sinds ze een race achter de SC herstarten. En dat is al een tijdje zo.
zie m'n vorige bericht. 😎quote:Op zondag 20 maart 2016 07:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
man, het is 7 uur s'morgens, nog geen ontbijt gehad
ik heb al 4 croissantjes op.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:15 schreef Geralt het volgende:
Zometeen een pizzaatje in de oven denk ik, heb (buiten wat nootjes) nog niks gegeten 🙈
ik heb ook al warm gegetenquote:Op zondag 20 maart 2016 07:15 schreef Geralt het volgende:
Zometeen een pizzaatje in de oven denk ik, heb (buiten wat nootjes) nog niks gegeten 🙈
proost 👍quote:
Nootjes nog netjes in het schaaltje? Of moet Brennie straks stofzuigen?quote:Op zondag 20 maart 2016 07:15 schreef Geralt het volgende:
Sinds wanneer is Ferrari Frans?quote:
heb net even wat kipcorn warm gemaaktquote:Op zondag 20 maart 2016 07:15 schreef Geralt het volgende:
ja en hami rijdt in 2 rondjes naar max toe, maar dan...?quote:Op zondag 20 maart 2016 07:16 schreef sasquatsch het volgende:
Goed voor Max dat Sainz Hamilton ophoudt.
Gaat ie naar binnen.
alweer. F1 kijken altijd met bier 😊quote:Op zondag 20 maart 2016 07:14 schreef caspervc het volgende:
[..]
Nog aan het bier / alweer aan het bier ?
das waar inderdaad, krijgt ie straks hetzelfde probleem. Goed dat Max dan iets langer was doorgereden.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:16 schreef WEST het volgende:
Sainz rijdt al al sinds de 9e ronde op soft volgens mij.
was erg lekker kost maar 0,69 centquote:
ach het blijft rommelquote:Op zondag 20 maart 2016 07:17 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Oh ik dacht even dat het een Renault was![]()
ja die negerquote:Op zondag 20 maart 2016 07:18 schreef Zorro het volgende:
En wie heeft hier weer voordeel bij?
Je raadt het nooit
jouw schuld.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:16 schreef Zorro het volgende:
Ik ben bang dat Max dan uitvalt. Vorig jaar in zijn allereerste race meteen in de punten -> uitval
Nu in de eerste race meteen naar het podium -> uitval
Laten we hopen van niet.
En: Hamilton weer geluk, je verwacht het niet
Hij reed er al op sinds ronde 9 maar is wel bekend dat Max betere banden management heeft. Daarnaast zag ik sainz zich 2x verremmen. En Godver de pitstop van Max ligt hij achter sainz bah, weer geluk van sainz.quote:
Sorryquote:
en terecht die kut spanjool naaide hem een oor aan.quote:
Als niemand het gedaan heeft zal het wel niet mogenquote:Op zondag 20 maart 2016 07:20 schreef maniack28 het volgende:
Mochten ze nou banden wisselen tijdens de rode vlag of niet? Sky zei van wel maar volgens mij heeft niemand het gedaan. Anders had iedereen toch gewoon medium gehad?
Nou nou... die Spanjool gaf gewoon aan dat ie moest pitten.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:20 schreef WEST het volgende:
[..]
en terecht die kut spanjool naaide hem een oor aan.
En dus is de rode vlag situatie de veroorzaker van de huidige stand en mogelijk Rosberg die wint.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Als niemand het gedaan heeft zal het wel niet mogen
Misschien moet je hem eens wassen dan?quote:Op zondag 20 maart 2016 07:21 schreef Kickstart het volgende:
[..]
Wel een groene jongen tussen de vingers maar tis geen bier
Is hier normaal ook standaard bij F1, maar vond het een beetje vroegquote:Op zondag 20 maart 2016 07:21 schreef Kickstart het volgende:
[..]
zag er wel naar uit, team was blijkbaar nog niet klaarquote:Op zondag 20 maart 2016 07:20 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Sainz de stop van Max gejat bah.
volgens mij was het ook de achterband.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Ben ik nou zo scheel. Het was toch de achterband die er niet was bij max?
links voor tochquote:Op zondag 20 maart 2016 07:22 schreef dyonvbaal het volgende:
En komt binnen op het moment dat het de beurt van Max was waardoor die buiten moest blijven.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Nou nou... die Spanjool gaf gewoon aan dat ie moest pitten.
Ze stonden gewoon helemaal niet klaar, kwamen nog veel te veel mannetjes aanrennenquote:Op zondag 20 maart 2016 07:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik dacht toch echt linksachterquote:
i know, maar 6 uur is te vroeg als je daarna niet kunt slapen ivm werkquote:
Op het moment dat hij de pits al inreed ja en ze klaar stonden voor Max.quote:Op zondag 20 maart 2016 07:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Nou nou... die Spanjool gaf gewoon aan dat ie moest pitten.
Het bouwpakket van Alonso al gezien?quote:Op zondag 20 maart 2016 07:23 schreef F1gamer het volgende:
[..]
i know, maar 6 uur is te vroeg als je daarna niet kunt slapen ivm werk
lekker, ik blow al jaaren niet meer, laat hem smakenquote:Op zondag 20 maart 2016 07:21 schreef Kickstart het volgende:
[..]
Bij zakt?quote:Op zondag 20 maart 2016 07:25 schreef maniack28 het volgende:
Sky blijft maar roepen dat Mercedes de juiste strategie heeft. Normaal is het Olav die ernaast zit, maar ze slaan bij zakt nu wel de plank mis.
Vertel dat tegen de teams.quote:
Gezien de ervaringen die de TR-rijders hebben met die motor snap ik dat ze niet te dichtbij durven te rijden. Voor je het weet zit je onder de oliequote:Op zondag 20 maart 2016 07:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Je zou toch denken dat Palmer niet zo heel moeilijk voorbij te komen is
Sky... Auto correctquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |