olav hoort het misschien anders dan wij thuis.quote:Op zondag 20 maart 2016 06:44 schreef Yaku het volgende:
Volgens mij is Olav een beetje doof. Ik verstond het prima.
quote:Op zondag 20 maart 2016 06:39 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Op de Nurburgring ja, weet niet meer wie het was
WAT?quote:Op zondag 20 maart 2016 06:45 schreef WEST het volgende:
[..]
olav hoort het misschien anders dan wij thuis.
als je worst lustquote:
Als ze om 6:55 weer beginnen moet het lukkenquote:Op zondag 20 maart 2016 06:45 schreef Max23 het volgende:
Kunnen ze de race nog uitrijden nu of gaan het minder rondjes worden?
het wordt tegen 18:30 donker daar dus nog 1,5 uur dat gaan ze wel redden.quote:Op zondag 20 maart 2016 06:45 schreef Max23 het volgende:
Rijden ze uit mits de 2 uur niet worden overschreden dacht ik.quote:Op zondag 20 maart 2016 06:45 schreef Max23 het volgende:
head first dan wheldon.quote:Op zondag 20 maart 2016 06:37 schreef heywoodu het volgende: Godskolere wat een mazzelaar die Alonso. Halve draai verder en
![]()
Mag toch maar maximaal 2 uur duren?quote:Op zondag 20 maart 2016 06:46 schreef WEST het volgende:
[..]
het wordt tegen 18:30 donker daar dus nog 1,5 uur dat gaan ze wel redden.
Racetijd. Totaal 4 uur.quote:
ja maar met code rood wordt de tijd toch gestopt?quote:
Ah, idkquote:Op zondag 20 maart 2016 06:48 schreef WEST het volgende:
[..]
ja maar met code rood wordt de tijd toch gestopt?
quote:Op zondag 20 maart 2016 06:47 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Nieuw setje softs en gaan met die banaan, slechter dan vorig seizoen zal die niet lopen
Op LT staat hij stil 28 minuten en 29 seconden.quote:
Ja volgend jaar dan. Nu moet die gewoon ploffen natuurlijkquote:Op zondag 20 maart 2016 06:50 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Red Bull toch met 3 auto's in de top 6, hamilton zou daar nog boven moeten/kunnen staan maar top 6 voor Max moet toch haalbaar zijn. De redbull van ric gaat beter dan ik gedacht had, die motor moet beter dan winnen die weer kampioenschappen.
Eindigt waarschijnlijk met niks voor massaquote:Op zondag 20 maart 2016 06:50 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat Massa meteen een alles of niks bij Hamilton kan doen
Ik vind het veel leuker om Hamilton de hele tijd gefrustreerd te hebben dat hij niet in kan halen.quote:Op zondag 20 maart 2016 06:50 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat Massa meteen een alles of niks bij Hamilton kan doen
Jawel hoor, viel mij ook al op denk dat daar mooie dingen kunnen gaan gebeuren komende seizoenen. Dit seizoen moeten ze toch geregeld in de punten kunnen rijden als ze de auto blijven doorontwikkelen. Denk met alles op volle kracht dat ze voor p9/10 standaard kunnen knokken. Denk dat de tr het 3e team is komende wedstrijden en rb het 4e die staan voor de Williamsen zie die wel 3e worden in het constructeur kampioenschap.quote:Op zondag 20 maart 2016 06:48 schreef Yaku het volgende:
Renault brengt auto gewoon naar voren. Toch niemand die het ziet.
Waar het mij om gaat is dat het voor beiden in niks eindigtquote:Op zondag 20 maart 2016 06:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eindigt waarschijnlijk met niks voor massa
gewoon achter de SC en dan weer los laten.quote:Op zondag 20 maart 2016 06:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Benieuwd hoe het verder gaat nu het veld weer opeengepakt zit.
Die ja. En enkele maanden later gebeurde dat in de F1 met Rosset?, wat beter afliep..quote:
Maar dat is ook gevaarlijk, want dan gaat hij een of andere beuk uitdelen. Die bij hem nooit bestraft worden.quote:Op zondag 20 maart 2016 06:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind het veel leuker om Hamilton de hele tijd gefrustreerd te hebben dat hij niet in kan halen.
Kimi kijkt vaak nog chagrijnig als hij gewonnen heeft.quote:Op zondag 20 maart 2016 06:52 schreef Geralt het volgende:
Vertel gaat winnen en kimi ook chagrijnig op het podium, Ricardo p3. 🏆😎👍
Die krijgt zijn rondje achterstand terug door de SC.quote:Op zondag 20 maart 2016 06:48 schreef Yaku het volgende:
Renault brengt auto gewoon naar voren. Toch niemand die het ziet.
Dat hij dan zijn band maar lek rijdt op een vleugel...quote:Op zondag 20 maart 2016 06:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dat is ook gevaarlijk, want dan gaat hij een of andere beuk uitdelen. Die bij hem nooit bestraft worden.
In die tijd hadden ze nog geen goede rollbars,quote:Op zondag 20 maart 2016 06:53 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Die ja. En enkele maanden later gebeurde dat in de F1 met Rosset?, wat beter afliep..
quote:Op zondag 20 maart 2016 06:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Managergelul aub in het managertopic houden
Dat hopen dab maar, maar meestal heeft hij dat geluk dan weer dat dat niet gebeurt.quote:Op zondag 20 maart 2016 06:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat hij dan zijn band maar lek rijdt op een vleugel...
Van Ewijk was een constructiefout in de roll bar.quote:Op zondag 20 maart 2016 06:53 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Die ja. En enkele maanden later gebeurde dat in de F1 met Rosset?, wat beter afliep..
Was al binnen geweest 9e ronde. Als ze niet de banden mogen wisselen dan heeft Max voordeel die was net binnen geweest.quote:Op zondag 20 maart 2016 06:56 schreef Mano_ het volgende:
Heeft Sainz nu eigenlijk een stop gewonnen of was hij al binnen geweest?
Ah ja, was (een van) de eerste zelfsquote:Op zondag 20 maart 2016 06:57 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Was al binnen geweest 9e ronde. Als ze niet de banden mogen wisselen dan heeft Max voordeel die was net binnen geweest.
Het is nog vroegquote:Op zondag 20 maart 2016 06:59 schreef M ano_ het volgende:
[..]
Ah ja, was (een van) de eerste zelfsGoeiemorgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |