abonnement Unibet Coolblue
pi_160834689
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 15:16 schreef renwan het volgende:

[..]

Gekomen
  maandag 21 maart 2016 @ 15:18:34 #177
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_160834726
Lekker verzuurd café is dit geworden!

Je was veel gezelliger en leuker toen je nog een keiharde barbaas was renwan!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_160834732
quote:
11s.gif Op maandag 21 maart 2016 15:16 schreef Argo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Maar aangezien jij zo goed weet hoe alles in elkaar zit zal ik het je nog een keer uitleggen, zo ben ik dan weer wel.

Dat mijn ex vertrok met een collega van me is haar goed recht en nog tot daar aan toe. Dat ik daarvoor met die gozer een gesprek voer en me tot 2 keer toe plechtig beloofd wordt dat hij dat nooit zal doen. Kijk daar gaat het voor mij mis en daardoor word ik pissig en ja dan ga ik zeker wachten tot het moment tot ik iets hoor of zie om hem terug te pakken :)

Daarbij, leuk dat je nu opeens alles gaat veroordelen maar toen ik dit verhaal voor het eerst vermeldde praatte je doodleuk mee :W
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_160834737
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 15:18 schreef DerRabbit het volgende:
Lekker verzuurd café is dit geworden!

Je was veel gezelliger en leuker toen je nog een keiharde barbaas was renwan!
Ohja nu heb ik het gedaan :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  maandag 21 maart 2016 @ 15:19:42 #180
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_160834747
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 15:18 schreef renwan het volgende:

[..]

Maar aangezien jij zo goed weet hoe alles in elkaar zit zal ik het je nog een keer uitleggen, zo ben ik dan weer wel.

Dat mijn ex vertrok met een collega van me is haar goed recht en nog tot daar aan toe. Dat ik daarvoor met die gozer een gesprek voer en me tot 2 keer toe plechtig beloofd wordt dat hij dat nooit zal doen. Kijk daar gaat het voor mij mis en daardoor word ik pissig en ja dan ga ik zeker wachten tot het moment tot ik iets hoor of zie om hem terug te pakken :)

Daarbij, leuk dat je nu opeens alles gaat veroordelen maar toen ik dit verhaal voor het eerst vermeldde praatte je doodleuk mee :W
Ik had die gast gewoon zijn hele familie anaal uitgewoond tot bloedens toe, zou hem zeker leren!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  maandag 21 maart 2016 @ 15:20:08 #181
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_160834754
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 15:19 schreef renwan het volgende:

[..]

Ohja nu heb ik het gedaan :')
Als ik op Argo ga haten heb ik het straks weer gedaan, kan een echte barbaas niet gebruiken!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_160834756
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 15:19 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Ik had die gast gewoon zijn hele familie anaal uitgewoond tot bloedens toe, zou hem zeker leren!
KIJK DAN DIT IS EEN NORMALE REACTIE SNAP DAT DAN
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_160834765
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 15:18 schreef renwan het volgende:

[..]

Maar aangezien jij zo goed weet hoe alles in elkaar zit zal ik het je nog een keer uitleggen, zo ben ik dan weer wel.

Dat mijn ex vertrok met een collega van me is haar goed recht en nog tot daar aan toe. Dat ik daarvoor met die gozer een gesprek voer en me tot 2 keer toe plechtig beloofd wordt dat hij dat nooit zal doen. Kijk daar gaat het voor mij mis en daardoor word ik pissig en ja dan ga ik zeker wachten tot het moment tot ik iets hoor of zie om hem terug te pakken :)

Daarbij, leuk dat je nu opeens alles gaat veroordelen maar toen ik dit verhaal voor het eerst vermeldde praatte je doodleuk mee :W
Ik heb me vaker kritisch uitgesproken tegenover jou en wraak. En het is kloten dat hij zoiets doet als hij het beloofd, maar je doet nu alsof jouw vriendin geen enkele keuze mocht en kan maken. Over vrouwen zijn hele steden verwoest Troje bv, je pakt een vrouw niet af, maar een vrouw heeft zelf ook keuze en daarom is het lullig dat hij dat doet. Maar is het kleinzielig zijn leven te willen kapot maken en dan te praten alsof jij de baas bent die gewonnen heeft, wat heb je eraan gehad? slaap je beter?
pi_160834766
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 15:20 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Als ik op Argo ga haten heb ik het straks weer gedaan, kan een echte barbaas niet gebruiken!
Nee joh, alles wat misgaat in zijn leven is mijn schuld heb ik al gemerkt :P
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_160834785
quote:
11s.gif Op maandag 21 maart 2016 15:20 schreef Argo het volgende:

[..]

Ik heb me vaker kritisch uitgesproken tegenover jou en wraak. En het is kloten dat hij zoiets doet als hij het beloofd, maar je doet nu alsof jouw vriendin geen enkele keuze mocht en kan maken. Over vrouwen zijn hele steden verwoest Troje bv, je pakt een vrouw niet af, maar een vrouw heeft zelf ook keuze en daarom is het lullig dat hij dat doet. Maar is het kleinzielig zijn leven te willen kapot maken en dan te praten alsof jij de baas bent die gewonnen heeft, wat heb je eraan gehad? slaap je beter?
Nee maar ik voel me dan wel prettig :)

En het is simpel: MANLAW vriend, MANLAW. Verbreek dat en je mag je lidmaatschap tot het mannendom direct opzeggen
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_160834796
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 15:20 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Als ik op Argo ga haten heb ik het straks weer gedaan, kan een echte barbaas niet gebruiken!
Je mag best op me haten het gaat me hier niet om, maar die WA wie is er allemaal weggegaan en wie zit er nog in? Ik geloof dat Eva hem gepeerd is, Paus is hem gepeerd ik zeg niet dat Renwan dat allemaal schuld is. Maar ik kan het niet zijn want ik was al weg.
pi_160834800
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 15:21 schreef renwan het volgende:

[..]

Nee maar ik voel me dan wel prettig :)

En het is simpel: MANLAW vriend, MANLAW. Verbreek dat en je mag je lidmaatschap tot het mannendom direct opzeggen
Man? Rare definitie van man hou je erop na.
pi_160834818
quote:
11s.gif Op [quote]11s.gif [b]Op maandag 21 maart 2016 15:22 schreef Argo het volgende:

[..]

Man? Rare definitie van man hou je erop na.
Best, dat jij zulke dingen pikt moet je helemaal zelf weten. Ik en vele anderen met mij doen dat niet.

Er zijn meer dan genoeg mensen die bij dit geintje meteen waren gaan slaan, dat doe ik niet maar ik laat het zeker niet over mijn kant gaan.
quote:
maandag 21 maart 2016 15:22 schreef Argo het volgende:[/b]

[..]

Je mag best op me haten het gaat me hier niet om, maar die WA wie is er allemaal weggegaan en wie zit er nog in? Ik geloof dat Eva hem gepeerd is, Paus is hem gepeerd ik zeg niet dat Renwan dat allemaal schuld is. Maar ik kan het niet zijn want ik was al weg.
Zijn allemaal weer terug, nice try :W
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_160834833
quote:
11s.gif Op maandag 21 maart 2016 15:20 schreef Argo het volgende:

[..]

Ik heb me vaker kritisch uitgesproken tegenover jou en wraak. En het is kloten dat hij zoiets doet als hij het beloofd, maar je doet nu alsof jouw vriendin geen enkele keuze mocht en kan maken. Over vrouwen zijn hele steden verwoest Troje bv, je pakt een vrouw niet af, maar een vrouw heeft zelf ook keuze en daarom is het lullig dat hij dat doet. Maar is het kleinzielig zijn leven te willen kapot maken en dan te praten alsof jij de baas bent die gewonnen heeft, wat heb je eraan gehad? slaap je beter?
Waarom ga je zoiets bespreken in een SC? Als je iemand die zijn hart lucht goede raad wil geven kan dat ook gewoon in PM.

Sws is dat wel zo netjes als het ook nog eens met allemaal andere media buiten FOK! om te maken heeft. :')
pi_160834840
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 15:23 schreef renwan het volgende:

[..]

Best, dat jij zulke dingen pikt moet je helemaal zelf weten. Ik en vele anderen met mij doen dat niet.

Er zijn meer dan genoeg mensen die bij dit geintje meteen waren gaan slaan, dat doe ik niet maar ik laat het zeker niet over mijn kant gaan.

[..]

Zijn allemaal weer terug, nice try :W
Als ze terug zijn is dat omdat je iedereen weer hebt toegevoegd. Feit is ze zijn ooit weg gegaan, en ik weet niet precies wanneer. Maar verbaasd me niks als dat was rond de tijd dat je full retard ging.
pi_160834847
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 15:24 schreef Chai het volgende:

[..]

Waarom ga je zoiets bespreken in een SC? Als je iemand die zijn hart lucht goede raad wil geven kan dat ook gewoon in PM.

Sws is dat wel zo netjes als het ook nog eens met allemaal andere media buiten FOK! om te maken heeft. :')
Hoi Chai, hoe gaat het met jou? Deze dingen staan ook gewoon in de SC als je alle delen door wil slaan.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2016 15:25:13 ]
pi_160834860
quote:
11s.gif Op maandag 21 maart 2016 15:24 schreef Argo het volgende:

[..]

Als ze terug zijn is dat omdat je iedereen weer hebt toegevoegd. Feit is ze zijn ooit weg gegaan, en ik weet niet precies wanneer. Maar verbaasd me niks als dat was rond de tijd dat je full retard ging.
Het is weer mijn schuld, prachtig dit _O_ _O_
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  maandag 21 maart 2016 @ 15:26:20 #193
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_160834869
Zo, de lasagna saus is zo goed als klaar, nu nog effe lekker een half uurtje op laag vuurtje laten door sudderen en dan over een uurtje samen met de pasta bladen de oven in flikkeren en nog effe uurtje wachten en dan lasagna klappen als een EindBaas _O_
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_160834873
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 15:26 schreef DerRabbit het volgende:
Zo, de lasagna saus is zo goed als klaar, nu nog effe lekker een half uurtje op laag vuurtje laten door sudderen en dan over een uurtje samen met de pasta bladen de oven in flikkeren en nog effe uurtje wachten en dan lasagna klappen als een EindBaas _O_
Niet leftover chinees vreten :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  maandag 21 maart 2016 @ 15:26:44 #195
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_160834876
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 15:25 schreef renwan het volgende:

[..]

Het is weer mijn schuld, prachtig dit _O_ _O_
renwan _O_ middelpunt van alles wat kut is in het leven _O_ de echte ns leeft _O_
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_160834880
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 15:25 schreef renwan het volgende:

[..]

Het is weer mijn schuld, prachtig dit _O_ _O_
Het zou me niets verbazen, dat betekend ik zou het niet gek vinden. Er kan ook een andere reden zijn. Ik zet het niet neer als feit, ik zet het neer als het verbaasd me niets. Weten kan ik dit niet dan moet ik die personen vragen dat is alles. Punt is gewoon dat je wel full retard ging. Maar ik blijf misschien wel af en toe de SC inkomen want daar gedraag je je wel prima.
pi_160834882
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 15:26 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

renwan _O_ middelpunt van alles wat kut is in het leven _O_ de echte ns leeft _O_
:D :D :D :D
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  maandag 21 maart 2016 @ 15:27:20 #198
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_160834887
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 15:26 schreef renwan het volgende:

[..]

Niet leftover chinees vreten :')
Geen bazen eten voor jezelf kunnen bereiden :')
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_160834894
Overigens zweer ik alleen loyaliteit aan Geerd niemand anders.
pi_160834895
quote:
11s.gif Op maandag 21 maart 2016 15:27 schreef Argo het volgende:

[..]

Het zou me niets verbazen, dat betekend ik zou het niet gek vinden. Er kan ook een andere reden zijn. Ik zet het niet neer als feit, ik zet het neer als het verbaasd me niets. Weten kan ik dit niet dan moet ik die personen vragen dat is alles. Punt is gewoon dat je wel full retard ging. Maar ik blijf misschien wel af en toe de SC inkomen want daar gedraag je je wel prima.
Liever niet zeg.

Dit Café draaide om bier, tieten en gezelligheid. Met die instelling van jouw kun je misschien beter naar de KLB-SC gaan
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')