Verzuurd mannetje? Nee niet echt. Maar zeg nou zelf is het zo interessant dat jij gaat vertellen hoe je levens kapot maakt, de boel bij elkaar scheld? Ik vind dat niet echt de moeite waard om te lezen, zeker niet als het de hele WA gaat domineren.quote:
Het is moeilijk om met veel autisten tegelijkertijd af te sprekenquote:Op maandag 21 maart 2016 14:56 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Er zijn wel her en der meets geweest, maar nooit met iedereen
Okéquote:Op maandag 21 maart 2016 14:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Verzuurd mannetje? Nee niet echt. Maar zeg nou zelf is het zo interessant dat jij gaat vertellen hoe je levens kapot maakt, de boel bij elkaar scheld? Ik vind dat niet echt de moeite waard om te lezen, zeker niet als het de hele WA gaat domineren.
Daarom ben ik gegaan ik heb er ook niets over gezegd of scene geschopt je vraagt het me, ik geef je eerlijk antwoord en het is niet goed. Maar ik zal maar niet veel meer zeggen, want dan ga je mijn leven zeker ook kapot maken.
Kom nou man, je bent een volwassen vent je hoeft niemand meer op te wachten aan de poort na half 4.
Ik ben niet verzuurd, maar de geest van Geerd was er allang niet meer aanwezig, die hele cultus is allang weg.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:57 schreef DerRabbit het volgende:
Verzuurde mannetjes die lekker verzuurd gaan doen. Heerlijk
Nou enquote:Op maandag 21 maart 2016 14:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben niet verzuurd, maar de geest van Geerd was er allang niet meer aanwezig, die hele cultus is allang weg.
Oh alsjeblieft zeg, ga me niet vertellen wat ik wel en niet met mijn leven moet doen gekquote:Op maandag 21 maart 2016 15:02 schreef Argo het volgende:
Overigens ben ik niet zo verzuurd dat ik dan wraak op jou ga nemen, zoals jij doet op andere omdat je vriendin bij je wordt 'weg gekaapt' alsof ze gestolen is door een dief in de nacht. Als iemand bij je weg gaat heb je daar zelf ook verantwoordelijkheid in in plaats van de levens van andere te willen kapot maken zou zelf-reflectie je ook goed staan en daar laat ik het bij.
En mijn interesse is allang verdwenenquote:
Nou ga jij dan ook niet bepalen wat ik wel en niet mag.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:03 schreef renwan het volgende:
[..]
Oh alsjeblieft zeg, ga me niet vertellen wat ik wel en niet met mijn leven moet doen gek
Waar doe ik dat dan? Ik stelde een vraag, kreeg antwoord en mijn interesse verdween. Begrijpend lezen is blijkbaar ook niet je sterkste kant.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Nou ga jij dan ook niet bepalen wat ik wel en niet mag.
Toch vroeg je het, en doe je alsof ik een 'reden' moest opgeven en geef ik hem ben ik opeens een verzuurd mannetje. Dit terwijl ik weg ging om juist niet te worden aangestoken door die verzuurdheid die jij in je draagt check eens een psycholoog man. Tis niet gezond om jezelf te zien als een Mussolini die alles en iedereen kapot wil maken, daar komen problemen van.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:03 schreef renwan het volgende:
[..]
En mijn interesse is allang verdwenen
Had ik ervoor gedaan, omdat ik toch niks met je op had eigenlijk. Is dat zo lachwekkend? Oh en om me in te dekken tegen wraakacties.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:11 schreef renwan het volgende:
Hij heeft me meteen van Facebook geflikkerd
Ga nou weg en hou op jezelf voor schut te zetten manquote:Op maandag 21 maart 2016 15:11 schreef Argo het volgende:
[..]
Had ik ervoor gedaan, omdat ik toch niks met je op had eigenlijk. Is dat zo lachwekkend? Oh en om me in te dekken tegen wraakacties.
quote:Op maandag 21 maart 2016 15:13 schreef renwan het volgende:
[..]
Ga nou weg en hou op jezelf voor schut te zetten man
0.0 zelfreflectie ik heb het bewezen.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:03 schreef renwan het volgende:
[..]
Oh alsjeblieft zeg, ga me niet vertellen wat ik wel en niet met mijn leven moet doen gek
Gefeliciteerd, wil je nu een koekje?quote:Op maandag 21 maart 2016 15:13 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
0.0 zelfreflectie ik heb het bewezen.
Zeker met rattengif in? Zodat je je daarna kan aftrekken wanneer je mijn naam in de dodenadvertenties ziet?quote:
Gekomenquote:Op maandag 21 maart 2016 15:15 schreef Argo het volgende:
[..]
Zeker met rattengif in? Zodat je je daarna kan aftrekken wanneer je mijn naam in de dodenadvertenties ziet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |