Ach, het was wel een bijzondere ontdekkingquote:
De beste van Rudi ooitquote:
dan heb je meer foto's met je Opa dan mij, ik heb er niet éénquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, het was wel een bijzondere ontdekkingAl ruim 30+ zijn en maar één foto kennen van jou met Opa2, en dan blijken er gewoon heel veel foto's te zijn
Ik vind deze altijd zo leukquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De beste van Rudi ooit
Vinnik dan, als muis dj dinges zijnde
Ja, Linda heeft het ook geprobeerd, maar dat succes niet weten te behalenquote:
Je moet er gaan wonen anders werkt het niet... Huizen zijn daar wel goedkoperquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, Linda heeft het ook geprobeerd, maar dat succes niet weten te behalen
Uh, da's toch normaal voor een 2-jarige?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zal het proberen uit te leggen, mijn kleinzoon is wat eigenwijs en zegt altijd "Nee"
Mijn dochter was stuk meer meegaander.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, da's toch normaal voor een 2-jarige?
(Disclaimer: Ik heb geen kinderen, en nee zeggende neefjes en nichtjes gaf ik op tijd terug aan de rechtmatige ouders)
De bergquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:37 schreef FANN het volgende:
zo mooi................
en dát is écht zoals ik het herinner
Maar jij komt dan ook uit een echt dorpquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:37 schreef FANN het volgende:
zo mooi................
en dát is écht zoals ik het herinner
Toen ik klein was, was het écht een dorpquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar jij komt dan ook uit een echt dorp
Gebabbel, gebabbelquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:51 schreef chufi het volgende:
Waaar het verder over gaat weet ik niet ... Frans was niet mn favoriete taal.. Het nummer intrigeerde me vroeger al.. En 1 van de eerste geurtjes die ik kreeg was van Alain Delon
Ok dus vroeger ging het ook al nergens overquote:
Nu dan wel?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dus vroeger ging het ook al nergens over
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:57 schreef FANN het volgende:
Ik ga slapen lievieswelterusten
![]()
![]()
anders lig ik straks naast mijn stoel
Gaan we proberen!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Slaap lekker
, morgen gezond weer op
Mary of Muis, ik luister naar beidenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Gaan we proberen!![]()
Truste Maryik ga je Mary noemen
![]()
tot later........![]()
Droom ze Fannquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:57 schreef FANN het volgende:
Ik ga slapen lievieswelterusten
![]()
![]()
anders lig ik straks naast mijn stoel
Er zijn meer MM's niet alleen die Mad of the Moquote:Op zaterdag 19 maart 2016 02:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mary of Muis, ik luister naar beiden
Naar MM begin ik niet meer te luisteren, want ik ben natuurlijk niet die GekkeMeester
Mo is toch Mo_Muffin ? Dus M_M ?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn meer MM's niet alleen die Mad of the Mo
Nah, laat ik maar geen tips geven over het zetten van muizenvallenquote:
Mo is genoeg.. Maar dat veschilt waarschijnlijk per persoon per topic.. Maar goed maak je er maar geen zorgen om .. we weten je te vindenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 02:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mo is toch Mo_Muffin ? Dus M_M ?
En dat ik dat hele MM gebeuren verwarrend vind, daarom, gewoon Mary, of Muis, luister ik wel naar
Jij weet hoe je me op kan <piepen> als ik er niet door heenslaapquote:Op zaterdag 19 maart 2016 02:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Mo is genoeg.. Maar dat veschilt waarschijnlijk per persoon per topic.. Maar goed maak je er maar geen zorgen om .. we weten je te vinden
Volgende keer sta ik beneden op je deurbel te drukken...quote:Op zaterdag 19 maart 2016 02:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij weet hoe je me op kan <piepen> als ik er niet door heenslaap
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 02:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende keer sta ik beneden op je deurbel te drukken...
Denk van hier naar daar dat je huis het snels gaatquote:Op zaterdag 19 maart 2016 02:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]da's wel een omweg voor je richting Vondelpark.
Artis e.o. is misschien voor mij iets haalbaarder
Je mag best bij mij aanbellen hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2016 02:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk van hier naar daar dat je huis het snels gaat
Met een bazen jinglequote:
Nee maar naar Artis of het Vondelpark ook niet .. Dus is dat misschien het snelst Alles 1 keer overstappenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 02:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je mag best bij mij aanbellen hoor
Goed eetcafe aan de overkant, open geloof ik om 11 uur, en het Loyds is er ook nog
Maar van jou naar mij gaat toch geen directe lijn? Tenzij je verhuist bent.
Waar kruizen onze tram- of buslijnen wél, misschien is het voor ons beiden het makkelijkst om eens daar af te sprekenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 02:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar naar Artis of het Vondelpark ook niet .. Dus is dat misschien het snelst Alles 1 keer overstappen
Ik kom rechtstreeks op Centraal en vandaar is het niet zo ver meer toch?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 02:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waar kruizen onze tram- of buslijnen wél, misschien is het voor ons beiden het makkelijkst om eens daar af te spreken
Volgens het GVB maar 10 minuten met de tram, lopen in mijn 'oude' wandeltempo zo'n 20 minuutjes.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 02:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom rechtstreeks op Centraal en vandaar is het niet zo ver meer toch?
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 19 maart 2016 02:44 schreef chufi het volgende:
Ach ik heb de tijd.. Overstappen op CS van Westzijde naar Oostzijde is ook tijdrovend..
Daar hebben we het tzt dan nog wel over...quote:Op zaterdag 19 maart 2016 02:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Uh, ontmoeten we elkaar ongeveer halverwege, ergens tussen het Mowenpick en de Zwijger in denk ik
.
Als jij vanaf CS gaat lopen en ik vanaf huis
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 02:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar hebben we het tzt dan nog wel over...
Kijk Pinksteren is een mooie streefdatumquote:Op zaterdag 19 maart 2016 02:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ooit vallen pasen en pinksteren op een dag
Wanneer is het Pinksteren?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 02:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk Pinksteren is een mooie streefdatum
Die heb ik afgelopen maand nog gedraaid in mijn 'Februari in Ruste' show. Blijft een mooi nummer, ik ken de musical waar hij uit komt nietquote:
Volgens mij is het gewoon een Ja zuster nee zuster nummer , maar dat zal wel nietquote:Op zaterdag 19 maart 2016 03:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die heb ik afgelopen maand nog gedraaid in mijn 'Februari in Ruste' show. Blijft een mooi nummer, ik ken de musical waar hij uit komt niet
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 03:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een Ja zuster nee zuster nummer , maar dat zal wel niet
Iets dat je bij jou op het strand vind, maar dat we hier gewoon moeten kopen..quote:Op zaterdag 19 maart 2016 09:11 schreef sacha het volgende:
[..]
goedemorgen, en wat zat er in het kadoosje?
een auto?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 09:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets dat je bij jou op het strand vind, maar dat we hier gewoon moeten kopen..
Met een haak door hun tong.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 09:38 schreef sacha het volgende:
[..]
vast wel want ze hebben een grote bek
Viskoekjes...quote:Op zaterdag 19 maart 2016 09:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat eten ze eigenlijk zoal? Pannenkoeken?
Gisteren welquote:Op zaterdag 19 maart 2016 09:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wou je er één aan de haak slaan?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 09:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De helft ligt erin, morgen de restquote:Op zaterdag 19 maart 2016 18:53 schreef sacha het volgende:
[..]
yeah! heerlijk!![]()
of ligt het er nog niet in?
proost!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Van 2,5 glas wijn?neh.........
ik ga dan alleen nog meer ouwehoeren dan normaal
ik tank nog een rode wijn, lekker lallen straks!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:44 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zit nu nog netjes aan de koffie hoor
Optreden met het lokale koor is altijd leuk...quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:54 schreef sacha het volgende:
[..]
ik tank nog een rode wijn, lekker lallen straks!
ik wacht nog een uurtje, en dan ga ik aan de wittequote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:54 schreef sacha het volgende:
[..]
ik tank nog een rode wijn, lekker lallen straks!
ik doe de administratie nuquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wacht nog een uurtje, en dan ga ik aan de witteik ben nog even serieus bezig met iets nu
ik ben nu de weg kwijt in een stickje met 9.091 boekenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dan mag je ook wel even bij mij langskomen... Krijg je nog een glaasje
Heb je zoveel boeken op een stick?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:17 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben nu de weg kwijt in een stickje met 9.091 boeken
Koelkast omgevallen op onze mod...quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:53 schreef sacha het volgende:
ik vond een broodje tonijn salade in de koelkast, als ik morgen niet meer post weten jullie waar het van komt
of een boos viswijfquote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koelkast omgevallen op onze mod...
Je wilt gewoon een FoK! vrije dag...quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:53 schreef sacha het volgende:
ik vond een broodje tonijn salade in de koelkast, als ik morgen niet meer post weten jullie waar het van komt
Proost!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:06 schreef sacha het volgende:
dat klinkt bijna filosofisch, ik schenk er nog een in
is je abo af?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Proost!
Ik heb mobiel ineens hele grote ads op Fok!
Dat zou zomaar kunnenquote:
Steek je stompkaars maar aan.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:12 schreef sacha het volgende:
moet ik geld inzamelen, een stille tocht organiseren of je hoofd afhakken?
Gelukkig! Ik was al op zoek naar zo'n Facebook "deel als u tegen kindermishandeling bent"-plaatje.quote:
En dat noem jij dan administratie?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:30 schreef FANN het volgende:
Ik heb nog net geen spijker midden in de keukenkast geramd, maar ik heb de hele boel verzet daaro
Dus ook geen neger opgehangenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:30 schreef FANN het volgende:
Ik heb nog net geen spijker midden in de keukenkast geramd, maar ik heb de hele boel verzet daaro
Tataquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:31 schreef sacha het volgende:
[..]
dan kan ik nu BIJNA rustig gaan slapen![]()
Ik let wel opquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:31 schreef sacha het volgende:
[..]
dan kan ik nu BIJNA rustig gaan slapen![]()
Gelukkig maar, anders blijft er weinig van je kastdeur over.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Die buurman hiero laat zich niet zo snel vangen
Die is 2 meter ofzo, dan komt die kast naar benedenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders blijft er weinig van je kastdeur over.
hoelang? of heet hij anders?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Die buurman hiero laat zich niet zo snel vangen
Ik heb dat ook, het laminaat in de slaapkamer was klaar, alles schoon, heerlijk, ik ging er telkens kijkenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:33 schreef FANN het volgende:
ik heb altijd zo'n idioot tevreden gevoel als alles schoon is, über truttig is dat
erg hehquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, het laminaat in de slaapkamer was klaar, alles schoon, heerlijk, ik ging er telkens kijken
Niets mis mee, bij ons is het genetisch bepaald.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
erg hehniks aan te doen hoor
gewoon lekker zo laten
ik hoop het nietquote:
die baard of die jurk?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets mis mee, bij ons is het genetisch bepaald.
Alles slaat het na mij een generatie over
De opruim- en schoonmaakwoedequote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
die baard of die jurk?![]()
had je moeder een baard dan?
ZO laat nog?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
wie moet ik kwoten dan?ik hou het al niet meer bij
!
ahhhhhhhhhh telefoon shit
de mijnesequote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Je neef of de jouwe? Ik dacht aan die neef
buiten, het was niet zonnigquote:
dat ik kan zwemmen bedoel ik op verschillende dagen en 's avonds en vlakbij dan kan ik op de fiets daaro heenquote:
Welterusten Dees!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik meld me af, mijn neef staat morgen om 9 uur voor de deur om te komen helpen
Trusten en klus ze..quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik meld me af, mijn neef staat morgen om 9 uur voor de deur om te komen helpen
En dat je een shurt aan magquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
dat ik kan zwemmen bedoel ik op verschillende dagen en 's avonds en vlakbij dan kan ik op de fiets daaro heenben ik niet afhankelijk enzo...
ik háát het om afhankelijk te zijn
Ja ookquote:
Alleen als ik in bed lig somsquote:Op zondag 20 maart 2016 00:01 schreef FANN het volgende:
ik begin daar niet aan hoor debiel fokken, ik vind dit al debiel genoeg
Nou dat is wel lief van jequote:Op zondag 20 maart 2016 00:01 schreef FANN het volgende:
maar wl gezellig effe... anders zit je ookzo tegen jezelf te lullen, is ook niks
om 6 uur?quote:Op zondag 20 maart 2016 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dat is wel lief van je![]()
Ik zit in dubio.... Er zijn een aantal dingen die ik eigenlijk nig wil zien vannacht en om 6 uur ook de F1....
Jij bent ook een meisje, dan hoeft fat nietquote:Op zondag 20 maart 2016 00:06 schreef FANN het volgende:
[..]
om 6 uur?![]()
ik vind daar geen reet aan dat is toch racen met auto's ofzo?![]()
dat boeit me helemaal niet, net als voetbal en tennis en al die zooi, kijk ik nooit naar
ik ben niet fatquote:Op zondag 20 maart 2016 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij bent ook een meisje, dan hoeft fat niet
Doeiquote:Op zondag 20 maart 2016 00:08 schreef FANN het volgende:
Griek is thuisik ga koffie voor hem zetten !
doei
Wow ik zit net te kijken op TV... De hens gaat er zo inquote:Op zondag 20 maart 2016 00:42 schreef Drugshond het volgende:
Groetjes vanuit een feestvierend en zwaar knallend Valencia. Heb in mijn broek geplast omdat ik in de metro niet zo snel een WC kon vinden.
Traditiequote:Op zondag 20 maart 2016 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
Beste knallen daar
Waarom staan die 'dames' met die sjerpen op dat balkon?
Ow, zat ik mij hier weer allerlei Barbara Cartland achtige ideeën in te beelden van 'jonge Spaanse debutantes' en zoquote:
quote:
quote:
quote:Las Fallas (Spaans: [faʎas]) of Falles (Valenciaans:. [faʎes]) is een traditioneel feest ter ere van Sint-Jozef dat ieder jaar in de stad Valencia (Spanje) wordt gehouden. De term Fallas verwijst naar zowel het feest als ook naar de beelden (van hout en piepschuim) die speciaal voor het feest worden gemaakt. Las Fallas begint officieel de laatste zondag van februari met een openingsfeest ‘La Crida’ bij de karakteristieke Torres de Serrano en eindigt op 19 maart met ‘La Crema’, het verbranden van de voor het feest vervaardigde beelden. Elke wijk van de stad heeft een fallas-vereniging, Casal Faller (of een comissió fallera), die het hele jaar fondsen werft om het feest en de productie van de beelden te kunnen bekostigen.
Dacht even dat er behalve een van oorsprong religieuze achtergrond er ook een (inmiddels) politieke was (kijkend naar wat er verbrand wordt)quote:
U ook hierquote:
Stakkerquote:
quote:Op zondag 20 maart 2016 01:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Stakker
Ik heb nog wel een bedbank in de woonkamer staan hoor
Ik was er in 2012 maar niet op het eind.. Maar toen werden er wel elke middag om 14:00 uur knal vuurwerk afgeschoten en dat gebeurd in een grote aparte kooi (ter bescherming) maar ik heb daar op de grond mee staan trillen.. zo'n geluid was dat ...quote:Op zondag 20 maart 2016 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
Zoiets op de Dam van Amsterdam
Ik zie het wel zitten(ik denk de burgemeester niet)
Ik zag wat live linkjes van je voorbij komen de afgelopen dagen. Kon mij bij vuurwerk overdag niets voorstellen, maar dit is awesomequote:Op zondag 20 maart 2016 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was er in 2012 maar niet op het eind.. Maar toen werden er wel elke middag om 14:00 uur knal vuurwerk afgeschoten en dat gebeurd in een grote aparte kooi (ter bescherming) maar ik heb daar op de grond mee staan trillen.. zo'n geluid was dat ...
Deze is van vanmiddag
http://www.levante-emv.co(...)s-valencia-2016.html
Wel ff plassen voordat je de metro ingaatquote:Op zondag 20 maart 2016 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
Was leuk, Las Fallas afsluiting
Zet ik op mijn lijstje voor 2017,2018,2019 om in een van die jaren eens zelf mee te maken. Het slotfeest dan.
quote:Op zondag 20 maart 2016 01:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel ff plassen voordat je de metro ingaat
hmzzz dat zou ik ook moeten doenquote:Op zondag 20 maart 2016 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Zn gangetje Koen, nog steeds zoekende naar een nieuwe uitdaging
Jij hebt toch nog een baan?quote:
Die kleurtjes vielen mij vandaag ook op, maar dit was dan ook de laatste... Naast een hoop rook is toch ook de geur wel erg lekker als je er van houdtquote:Op zondag 20 maart 2016 01:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zag wat live linkjes van je voorbij komen de afgelopen dagen. Kon mij bij vuurwerk overdag niets voorstellen, maar dit is awesome
En natuurlijk kan je met kleurtjes vuurwerk overdag ook een hoop, nooit bij stil gestaan.
De geurquote:Op zondag 20 maart 2016 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kleurtjes vielen mij vandaag ook op, maar dit was dan ook de laatste... Naast een hoop rook is toch ook de geur wel erg lekker als je er van houdt
Je klinkt als een liefhebster... Dan moet je echt een keer gaanquote:Op zondag 20 maart 2016 01:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De geur![]()
en de kruitdampen zodat je ogen bijna dicht knijpen, en je keel bijna smeekt om niet meer met open mond te ademen. Uh,
Heb ik op mijn lijstje gezet voor de Must-do's voor ik de 5 kruisjes ga halenquote:Op zondag 20 maart 2016 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Je klinkt als een liefhebster... Dan moet je echt een keer gaan
Ja dat weet ik welquote:Op zondag 20 maart 2016 01:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik op mijn lijstje gezet voor de Must-do's voor ik de 5 kruisjes ga halen
Ik ben niet zo'n meisjes meisjes vrouwtje, maar dat wist je geloof ik al
Waarom doe je het dan niet? Om je heen kijken, soliciteren, je linked-in contacten benaderen?quote:
Alsof de Uni waar ik voor werk de laatste 5 jaren zo lekker bezig isquote:Op zondag 20 maart 2016 01:39 schreef Koen66 het volgende:
en een bedrijf zonder enige IT visie, dat irriteert het meeste
Andersom is een stuk lastiger... En daarnaast word je tig keer benaderd door mensen die niet kunnen lezen ,,, Hebben ze je CV ergens gezien en dan zoeken ze dus iemand met expertise die jij nergens in je CV hebt genoemd...quote:Op zondag 20 maart 2016 01:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan niet? Om je heen kijken, soliciteren, je linked-in contacten benaderen?
Het lijkt mij toch makkerlijker om op een nieuwe baan te soliciteren als je nog een baan hebt dan als je werkeloos bent.
kloptquote:Op zondag 20 maart 2016 01:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan niet? Om je heen kijken, soliciteren, je linked-in contacten benaderen?
Het lijkt mij toch makkerlijker om op een nieuwe baan te soliciteren als je nog een baan hebt dan als je werkeloos bent.
Dat bedoelde ik ook te zeggen. En de 'headhunters' van nu zijn gewoon waardeloze snel willende scorende CV-schuivers geworden. Hebben 0 kennis van het gebied waarop ze mensen moeten matchen, en ik denk de interesse ook vaak niet. Zijn gewoon veredelde callcenter medewerkers.quote:Op zondag 20 maart 2016 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Andersom is een stuk lastiger... En daarnaast word je tig keer benaderd door mensen die niet kunnen lezen ,,, Hebben ze je CV ergens gezien en dan zoeken ze dus iemand met expertise die jij nergens in je CV hebt genoemd...
Ah, dan pas jij nog prima in je huidige baanquote:Op zondag 20 maart 2016 01:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kloptik moet alleen teveel veren laten naar m'n zin
Als ik nu een vlotte verkoopbabbel zou hebben gehad en altijd glad in pak zou lopen zou ik hier een oportunity zienquote:Op zondag 20 maart 2016 01:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook te zeggen. En de 'headhunters' van nu zijn gewoon waardeloze snel willende scorende CV-schuivers geworden. Hebben 0 kennis van het gebied waarop ze mensen moeten matchen, en ik denk de interesse ook vaak niet. Zijn gewoon veredelde callcenter medewerkers.
quote:Op zondag 20 maart 2016 01:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik nu een vlotte verkoopbabbel zou hebben gehad en altijd glad in pak zou lopen zou ik hier een oportunity zien
ach ik heb er nog wel lol ondanks alle ergernisjesquote:Op zondag 20 maart 2016 01:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, dan pas jij nog prima in je huidige baan
Als je er echt tabak van hebt dan accepteer je het verlies van je leaseauto en je 13e/14e maand en winstdeling etc
Maar wat je er bij 'wint' verschilt natuurlijk van persoon en situatie
Ja weet ik ook wel... Maar goed als ik alle connectie verzoeken van de afgelopen jaren zou hebben geaccepteerd zou ik minstens het dubbele aantal Linkedin vrienden hebbenquote:Op zondag 20 maart 2016 01:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
De 'headhunters' van tegenwoordig lopen gewoon in spijkerbroek hoor
Maar nah, denk niet dat jij in dat wereldje je op je gemak zou voelen.
quote:Op zondag 20 maart 2016 01:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach ik heb er nog wel lol ondanks alle ergernisjes
Word dit jaar 50, had met 40 al op definitieve baan willen zitten.
Zal dit dus toch maar tot pensioen blijven doen
quote:Op zondag 20 maart 2016 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik ook wel... Maar goed als ik alle connectie verzoeken van de afgelopen jaren zou hebben geaccepteerd zou ik minstens het dubbele aantal Linkedin vrienden hebben
ik vraag me alleen af of ik het zal blijven trekken.quote:Op zondag 20 maart 2016 01:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]midlife crisis dus
Ik wil een andere baan, graag weer terug naar internationaal, maar mijn gezondheid (en leeftijd) werken tegen mij
Dus ik denk dat ik ook mijn pensioen wel bij de uni ga halen
Zolang ze je nog willen natuurlijk... Reorganisaties willen nog wel eens roet in het eten gooien.. En dan wordt het er niet makkelijker opquote:Op zondag 20 maart 2016 01:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach ik heb er nog wel lol ondanks alle ergernisjes
Word dit jaar 50, had met 40 al op definitieve baan willen zitten.
Zal dit dus toch maar tot pensioen blijven doen
Wil je dat ook? Het kunnen blijven trekken? Is het niet de tijd dat jij gewoon de tijd krijgt om de Senior rol op je te nemen die vooral heel veel ervaring én kennis heeft?quote:Op zondag 20 maart 2016 02:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vraag me alleen af of ik het zal blijven trekken.
Merk gewoon dat ik minder gretig ben dan 10 jaar terug om nieuwe dingen op te pakken, en dus links en rechts ingehaald wordt door jongere collega's.
Nu kan ik de schijn nog prima ophouden, maar of ik dat nog 17 jaar kan?????
dat ben ik ook al jaren, letterlijk en figuurlijk. Maar als ik niet meega qua kennis dan ben ik over een jaar of 10 een senior die niets meer kan.quote:Op zondag 20 maart 2016 02:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wil je dat ook? Het kunnen blijven trekken? Is het niet de tijd dat jij gewoon de tijd krijgt om de Senior rol op je te nemen die vooral heel veel ervaring én kennis heeft?
Wat snelheid betreft wordt ik inmiddels ook ingehaald door jongere collega's, maar als er echt sjit is, dan zijn ze blij met een fosiel als ik die nog wél weet hoe het onder de motorkap werkt.
dat dus. Maar dit speelt al een jaar of 20, kan je de huidige overheid nog niet eens de schuld van geven. Is meer de westerse samenleving, oud = uitgerangeerd en overbodigquote:Op zondag 20 maart 2016 02:05 schreef MaryMouse het volgende:
Is toch eigenlijk een bizar gegeven dat je als 40+ veel lastiger van baan kunt veranderen, of sterker nog bij reorganisaties 'boventallig' wordt verklaard, terwijl de overheid wél wilt dat we doorwerken tot we erbij neervallen 67 zijn.
Zo is het helaas wélquote:Op zondag 20 maart 2016 02:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat ben ik ook al jaren, letterlijk en figuurlijk. Maar als ik niet meega qua kennis dan ben ik over een jaar of 10 een senior die niets meer kan.
Denk dat ik maar richting projecten moet, die kunnen het makkelijker verkopen dingen niet te weten
al sinds een jaar of 10 Prince gecertificeerdquote:Op zondag 20 maart 2016 02:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo is het helaas wél
Hup, Prince 2 cursus volgen op kosten van de baas en je vervolgens de komende 15 jaar tandenknarsend 'produkten' verkopen waarvan je weet dat de haalbaarheid gering is, of de technische know-how van de organisatie niet hoog genoeg is om het te laten slagen
ik ben te lang manager geweest om die ambitie nog te hebbenquote:Op zondag 20 maart 2016 02:10 schreef chufi het volgende:
Als je niet mee blijft gaan met de nieuwsteontwikelingen binnen de ICT dan haalt de jeugd je in no time in... Of goedkopere techneutjes uit het buitenland
Halen ze je echt in? Dat betwijfel ik namelijk. Op mijn vakgebied merk ik namelijk dat de 'jonkies' vooral oppervlakkige kennis hebben, goed weten te googlen, maar niet echt weten hoe de techniek waar ze mee bezig zijn in elkaar zit.quote:Op zondag 20 maart 2016 02:10 schreef chufi het volgende:
Als je niet mee blijft gaan met de nieuwsteontwikelingen binnen de ICT dan haalt de jeugd je in no time in... Of goedkopere techneutjes uit het buitenland
Ben je al te oud voorquote:Op zondag 20 maart 2016 02:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben te lang manager geweest om die ambitie nog te hebben
Dus inderdaad, tijd voor een andere richting. Wel binnen ICT, anders kan ik net zo goed filiaalmanager McDonalds worden
Wel elke dag een burgerquote:Op zondag 20 maart 2016 02:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben te lang manager geweest om die ambitie nog te hebben
Dus inderdaad, tijd voor een andere richting. Wel binnen ICT, anders kan ik net zo goed filiaalmanager McDonalds worden
Op ervaring zullen ze het niet winnen, maar qua theoretische kennis wel... Zelfs op het ROC kun je al Cisco certificaten halen geloof ik...quote:Op zondag 20 maart 2016 02:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Halen ze je echt in? Dat betwijfel ik namelijk. Op mijn vakgebied merk ik namelijk dat de 'jonkies' vooral oppervlakkige kennis hebben, goed weten te googlen, maar niet echt weten hoe de techniek waar ze mee bezig zijn in elkaar zit.
Helaas hoort de 'baas' tegenwoordig bij een solicitatiegesprek vooral graag de popie jopie kreten en zit er zelden een inhoudelijk kennis van zaken hebbende persoon bij.
ik heb een collega van 35, zo jong ook al niet meer, maar een echte spons qua dingen oppikken en onthouden. En 's avonds doet ie HBO Informatica. Ik zou er niet aan moeten denken meerquote:Op zondag 20 maart 2016 02:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel elke dag een burger![]()
![]()
Ik trek dat continu bijhouden ook niet dus ik probeer ook iets anders te vinden
Certificaten wel, maar ik blijf in twijfel trekken of de echte kennis (theorisch) wel op het hoge niveau is als die in de '90s lag.quote:Op zondag 20 maart 2016 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Op ervaring zullen ze het niet winnen, maar qua theoretische kennis wel... Zelfs op het ROC kun je al Cisco certificaten halen geloof ik...
En toch was dat de 40 jaar vóór wij 40 werden de meest gebruikelijke manier om richting je pensioen te gaan.quote:Op zondag 20 maart 2016 02:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb een collega van 35, zo jong ook al niet meer, maar een echte spons qua dingen oppikken en onthouden. En 's avonds doet ie HBO Informatica. Ik zou er niet aan moeten denken meer
Da's ook mijn grote probleem, ik ben alleen gegroeid door ervaring, na de HAVO gefaald op HTS Informatica, en wel aardig terechtgekomen via-via-via en tig cursussen
yep. Wij nemen trainees, universitair geschoolde trainees, die binnen het bedrijf klaargestoomd worden om managers te worden. Van die bekakte gasten die nog niks gepresteerd worden, maar als trainee zowat al meer binnenhengelen als ondergetekendequote:Op zondag 20 maart 2016 02:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En toch was dat de 40 jaar vóór wij 40 werden de meest gebruikelijke manier om richting je pensioen te gaan.
Wordt er tegenwoordig (veel) meer waarde gehecht aan diploma's?
Bijscholing zie ik ook niet echt meer zitten... Ik heb tot mn 30ste of zo gestudeerd en da vind ik wel genoegquote:Op zondag 20 maart 2016 02:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb een collega van 35, zo jong ook al niet meer, maar een echte spons qua dingen oppikken en onthouden. En 's avonds doet ie HBO Informatica. Ik zou er niet aan moeten denken meer
Da's ook mijn grote probleem, ik ben alleen gegroeid door ervaring, na de HAVO gefaald op HTS Informatica, en wel aardig terechtgekomen via-via-via en tig cursussen
of zoals ik, paar jaar terug volledige VMware certificatie doorlopen. En nu op een positie waarin ik niet eens meer de authorisatie heb aan die systemen te komenquote:Op zondag 20 maart 2016 02:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Bijscholing zie ik ook niet echt meer zitten... Ik heb tot mn 30ste of zo gestudeerd en da vind ik wel genoeg.. Daarnaast vergeten we als 40+ er natuurlijk ook alles gelijk weer..
quote:Op zondag 20 maart 2016 02:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Bijscholing zie ik ook niet echt meer zitten... Ik heb tot mn 30ste of zo gestudeerd en da vind ik wel genoeg.. Daarnaast vergeten we als 40+ er natuurlijk ook alles gelijk weer..
Ja handig he ... Maar VMware zie ik regelmatig voorbij komen in vacatures..quote:Op zondag 20 maart 2016 02:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
of zoals ik, paar jaar terug volledige VMware certificatie doorlopen. En nu op een positie waarin ik niet eens meer de authorisatie heb aan die systemen te komen
Ik denk dat Koen iets te duur en overgekwalificeerd is wat níet gevraagde kwaliteiten zijnquote:Op zondag 20 maart 2016 02:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja handig he ... Maar VMware zie ik regelmatig voorbij komen in vacatures..
dat dusquote:Op zondag 20 maart 2016 02:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat Koen iets te duur en overgekwalificeerd is wat níet gevraagde kwaliteiten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |